Met mijn lengte van 1m56 lukt dat niet comfortabel met een reguliere damesfiets, enkel met een kinderfiets maar daar ga ik niet mee rijden.
Ja het aanbod (nieuw en tweedehands) fietsen is echt matig voor mensen kleiner dan 1,65
Nee ik kan zelfs bij de kleinste fiets niet bij de grond, tenzij ik plateauzolen draag. Maar dan kom ik weer bijna met mn knieeën tegen het stuur
Zit hier een verband tussen ja
Mijn dag
Iemand noemde vandaag me mysterieus en toen dacht ik huh ik hoe dan
En toen voelde ik m’n onderkin in de verbazing tegen m’n nek aandrukken en keek ik in de spiegel en dacht ik Jezus wat een dikke kop.
Het mysterie zit 'm natuurlijk in wat je in je hamsterwangen hebt verstopt.
Nee al mn gezichtsgewicht zit in m’n kinnen, heb nog steeds geen wangen.
Hahaha moest echt lachen bij de tweede poll zo random na de eerste.
ik kijk altijd moeilijk en haat smalltalk
ja ben ik ook maar dit wordt bij mij echt regelmatig opgevat als mysterieus
Hoor dat regelmatig omdat ik erg gereserveerd ben en vrij weinig over mijn werk kan vertellen. Ook niet naar vrienden familie en dat vinden ze vaak mysterieus
Dat kan ze niet vertellen
Ik zag laatst ergens suikerklontjes bij de koffie en thee staan, en toen bedacht ik me ineens dat ik die bijna nooit meer zie
Zie jij nog vaak suikerklontjes?
- Ja, ik gebruik ze ook zelf
- Ja, ik gebruik ze niet zelf
- Nee, maar ik gebruik ze zelf wel
- Nee, gebruik ze ook niet
0 stemmers
Drink jij suiker(klontjes) in je thee?
- Ja, vroeger en nu
- Ja, maar vroeger niet
- Nee, maar vroeger wel
- Nee, en vroeger ook niet
0 stemmers
Mijn theorie is dat steeds minder mensen suiker in hun thee drinken, meeste gewoon zonder, en anders vaker honing.
Als jij een zoetstof in je thee gebruikt, dan gebruik je het vaakst:
- Suiker
- Zoetjes
- Honing
- Anders, namelijk
0 stemmers
Ik heb een super beperkt leven door allerlei psychische problemen en ik ben daar zelf in principe open over maar niet iedereen zit erop te wachten/begrijpt hoe dat is dus ik blijf vaak vaag over wat ik allemaal niet kan om het voor de ander niet ongemakkelijk te maken
Je probeert een verband te ontdekken?
edit oh sry nvm helemaal opgehelderd
Kan, maar ik zie zakjes met suiker wel vaak ipv klontjes in de horeca. Hygiënischer. En bij mensen thuis bv een suikerpot. Goedkoper.
Ja, daar heb je wel gelijk in. Die vallen mij denk ik ook minder op, want suikerklontjes laten ze vaak in de lelijk kartonnen doos liggen, en zo’n suikerpot is dan gewoon een soort decoratie voor mij haha.
Maar heb wel het idee dat vroeger, rond de jaren 2000 suikerklontjes meer ‘in’ waren. Misschien moet een suikerklontjes bedrijf tiktok vragen om ze weer een trend te maken, net als al die mensen die van allerlei hele random dingen in van die ijsklontjes dingen invriezen voor de ‘perfecte portie’
Kan me idd herinneren dat mijn oma het vroeger voor de visite had (en dan ook in een deftiger potje dan de dagelijkse kristalsuiker & met een tangetje erbij). T zou met de juiste marketing idd wel weer status kunnen krijgen!
Wat leuk in een deftig potje met een tangetje erbij, helemaal fancy! Word zelf bijna enthousiast ervan nu hahaha
Als jij naar bed gaat op een ander tijdstip dan je partner, zeg je je partner dan altijd gedag/welterusten, laat je weten dat je gaat slapen en/of geef je een kus?
- Altijd
- Soms
- Nagenoeg nooit
- Ik heb geen partner maar als ik er een zou hebben zou ik het doen
- Ik heb geen partner maar als ik er een zou hebben zou ik het niet doen
0 stemmers
Context: mijn man lag gisteren ineens in bed te snurken terwijl ik moederziel alleen beneden op de bank zat. Als hij had gezegd “ik ga in bed liggen/slapen” dan was ik er bij gaan liggen haha en nu waren we zo los van elkaar alleen zonder reden? Zo ongezellig