Dat ben je nooit! ![]()
Vind jij jezelf veroordelend? Als in judgemental
- Ja
- Nee
0 stemmers
Oh voor de liefhebbers: heeft er iemand op nee gestemd die jij wel veroordelend vindt?
- Ja
- Nee
0 stemmers
De enige die ik ken met zo’n apparaatje is mijn buurvrouw van bij mijn vorige woning. Dat was een soort mevrouw Helderder, die afgelopen voorjaar vijf (!) flessen bleek gebruikte om eens even lekker haar tegeltuin op te frissen.
Ik denk dat we allemaal wel eens veroordelend kunnen zijn. Maar over het algemeen ben ik dat denk ik niet. Ik heb bijvoorbeeld een vriendin die CONTINU bezig is met wat iedereen en zn moeder aan heeft/doet/zegt en daar een mening over heeft. Heel vermoeiend is dat.
Eet je weleens een maaltijdpakket?
- Ja vaak
- Soms
- Nooit
0 stemmers
Hoe goed is je Engels?
- Heel goed
- Goed
- Ok
- Niet zo goed
- Slecht
0 stemmers
Een Engelstalige film, boek, podcast, …
- Ja kijk/luister ik zonder problemen
- Kost me extra moeite maar doe ik weleens
- Doe ik alleen als het niet anders kan, maar liever niet
- Nee daar doe ik niet aan
0 stemmers
Moet je op je werk Engels kunnen spreken/schrijven?
- Ja
- Ja, en ook een andere taal dan Engels/Nederlands
- Nee, maar wel een andere taal
- Nee, alleen Nederlands
- Ik werk niet
0 stemmers
Nouja een film wel, maar de rest heb ik echt geen zin in. Het kost me meer energie dan dezelfde content in het Nederlands en tis altijd recreatief, waarom zou ik daar moeite voor doen. Dus daarom nee daar doe ik niet aan.
Ik vind engelse boeken zoveel fijner om te lezen. Eerst dacht ik ja doeiiii echt geen zin in hoor. Maar nu lees ik bijna alleen nog maar engels eigenlijk
Ben vandaag wel naar een lokale geweest.
Net wel ff gezapt toen iemand een christelijk lied inzette maar verder wel ja.
Edit: excuse me die iemand is de enige echte EliZe zie ik. Excuus aan deze vrouw.
Moet jij snel huilen?
- Ja
- Gemiddeld
- Nee, daar is wel wat voor nodig
0 stemmers
Probeer je een verband te zoeken tussen maaltijdpakketeters en het niveau van Engels?
Ik denk dat ze bij jumbo/AH werkt en wil peilen of ze de recepten in het Engels kunnen doen ![]()
Thuis ja
Op mijn werk nee
Boek enzo lukt prima maar met een film heb ik soms toch moeite omdat ik het niet goed versta, dus heb dan wel (engelse) ondertiteling nodig.
Vroeger wel maar de laatste jaren lijk ik wel van steen. Zowel voor m’n eigen leven als voor wat anderen me vertellen over dat van hun.
Ik kan het ook niet volgens mij ben ik gewoon van steen. Vooral wanneer mensen over iets zeggen " tranen in mijn ogen " dan denk ik nog meer dat ik van steen ben.
Het is bij mijn werk niet verplicht om Engels te spreken, staat ook nooit in vacatures als eis ofzo, maar ik heb wel best regelmatig te maken met mensen die niet (goed) Nederlands spreken. Nou dan wordt het leuk voor mn collega’s om dan bij mij in de buurt te zitten, wanf dan ga ik ze in mn beste Engels te woord staan ![]()
Misschien kun je op kosten van de baas een cursus toegepaste business English ofzo volgen, tenzij je het prima vindt natuurlijk. Wel grappig voor de rest ![]()
Afgelopen zondag nog toen we een vriendin verrasten en zij moest huilen, nou toen moest ik ook huilen.
Ik denk dat ik zo 4 x per week tranen heb, ik ben ook enorm snel ontroerd.
Ohja ik heb nog zo’n persoonlijk budget ofzo. Ik wilde eigenlijk iets anders gaan doen, maar een cursusje Engelse termen voor werk ofzo is geen gek idee ![]()