Daar ben ik echt jaloers op, ik jank al bij Lingo op een slechte dag.
N.a.v. B&B vol liefde:
Zeg jij wel eens âeenkennigâ over volwassenen?
- Nee dat is een term voor kinderen
- Ja dat kan iedereen zijn
- Ja dat ben ik
0 stemmers
voor kinderen en huisdieren ![]()
Tja mijn kat is mijn kindje ![]()
Sorry als ik het gemist heb maar heb je de buren nog gesproken hierover?
Even afgezien van of je zoiets ĂŒberhaupt zou willen⊠stel je huurt iemand in om een muurschildering te maken en je kan er voor kiezen om de instagram handle (zoals linksonder op de foto) van die persoon er wel of niet op te hebben, zou je er dan voor kiezen dat eraf te laten? Je moet wel extra betalen als je het niet wilt.
- Ja, maar alleen als het niet teveel extra kost
- Ja, sowieso
- Nee, het is niet mijn kunst dus terecht dat je kan zien wie het gemaakt heeft
- Nee, wil niet extra betalen
0 stemmers
Hm, ligt er denk ik ook aan voor welke ruimte. Is het binnen, dan: ja sowieso. Als het voor buiten is dan nee niet persĂš.
Vind het wel mooi als diens naam erop staat maar niet de insta handle ![]()
Frigobox, wat een schattig woord. Is dat de standaard benaming of zeggen jullie ook wel koelbox?
Zou het wel minder willen zijn. Minder doen. Oordelen is best vermoeiend.
Zie jij weleens volwassenen snot eten?
- Doe ik zelf
- Ja, vaak
- Ja, regelmatig
- Een enkele keer
- Nooit
0 stemmers
Te vaak dat ik iemand in de achteruitkijk spiegel zijn neus zie leegvroeten en het naar binnen zie werken ![]()
Ik ben meestal bijrijder en zie dit zo vaak ![]()
Over buurtappâs gesproken. Vandaag wederom een nieuw pareltje, er heeft iemand in de gang van de bergingen gepoept ![]()
Oh hier toevallig iemand op de bovenste verdieping van het trappenhuis, foto en al in de buurt/appartementencomplex app. đ« Blijkbaar heeft een vermoedelijk dakloos persoon zich daar een week lang schuil kunnen houden.
Als er kindvrije (zeg geen kinderen onder de 15) vluchten waren die even duur waren als normale vluchten:
- Die zou ik altijd nemen
- Die zou ik nooit nemen
- Die zou ik soms nemen/maakt geen verschil voor me
0 stemmers
Zou je het bestaan hiervan:
- Heel prettig vinden
- neutraal vinden
- Vervelend vinden
0 stemmers
Ik heb doorgaans meer last van volwassen tijdens een vlucht dan van kinderen. Zou wel betalen om niet naast dronken en of stinkende mensen te hoeven zitten, of wanneer iedereen die tegen je stoel schopt direct het vliegtuig uitgegooid wordt.
Hangt natuurlijk ook af van wanneer de vluchten gaan etc. Op een korte vlucht maakt het me niet zo uit maar zat ooit naast een vrouw met drie kleine kinderen in een vlucht van 8 uur. Hel.
Maar dat is niet haalbaar,âkindvrije vluchten wel aangezien er ook steeds meer kindvrije hotels/resorts zijn.
Waarom niet een totaal kindvrije vakantie ervaring mogelijk maken? Is vast een markt voor toch?
Ja ik vind het helemaal prima maar heb er zelf (ondanks dat ik geen kinderen heb) niet zo veel behoefte aan. Komt ook omdat ik niet in de schoolvakanties reis bedenk ik me nu.