Stel je persoonlijke vraag #45

Belgische badplaatsen zijn sowieso niet de moeite waard.

4 likes

Moet er nog steeds van bijkomen dat ik daar een keer €35 heb betaald voor een spaghetti die kant en klaar uit de magnetron leek te komen :smiling_face_with_tear:

6 likes

Alleen om die mensen te irriteren zou ik er heen willen incl. dikke blote pens, coolbox vol met halve liters bier en een boombox.

8 likes

Ik heb het ook heel erg met mensen die ā€˜dierengeneeskunde’ zeggen ipv ā€˜diergeneeskunde’. Vind dat altijd zo gek klinken

1 like

Ik denk dat ik m’n vader erheen kan sturen, die weigert korte broeken te dragen zelfs als het 40+ graden is ā€œwant dat wil niemand zien bij een manā€.

Maar ik vind deze vrouwen zelf eigenlijk best wel volks ogen, zou ze niet bepaald omschrijven als chique.

9 likes

Ik vind jou altijd echt heel lief reageren en je lijkt me echt een leuke buurvrouw en vriendin!

29 likes

Hebben jouw buren of buurtgenoten een ultrasone kattenverjager?

• Ja
  • Nee
  • Geen idee

0 stemmers

Hoor jij zo’n apparaatje?

• Ja
  • Nee
  • Geen idee

0 stemmers

3 likes

Wat is een isisgeluid?

3 likes

O ja kende het begrip niet

2 likes

Oh wat een leuk compliment, dank je wel!

2 likes

Mijn schoonouders en het is echt alsof je hersenen gefrituurd worden. Maar ze horen het zelf uiteraard niet. Echt zo’n intens naar geluid.

7 likes

Ja en ik haat die apparaten met heel mijn hart. Wat een kut dingen. Dat geluid is vreselijk. Ze zouden verboden moeten zijn. Helaas hebben steeds meer mensen die dingen in de tuin.

5 likes

Dacht dat ik de enige was…

1 like

Dat ben je nooit! :smiley:

7 likes

Vind jij jezelf veroordelend? Als in judgemental

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Oh voor de liefhebbers: heeft er iemand op nee gestemd die jij wel veroordelend vindt?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

De enige die ik ken met zo’n apparaatje is mijn buurvrouw van bij mijn vorige woning. Dat was een soort mevrouw Helderder, die afgelopen voorjaar vijf (!) flessen bleek gebruikte om eens even lekker haar tegeltuin op te frissen.

1 like

Ik denk dat we allemaal wel eens veroordelend kunnen zijn. Maar over het algemeen ben ik dat denk ik niet. Ik heb bijvoorbeeld een vriendin die CONTINU bezig is met wat iedereen en zn moeder aan heeft/doet/zegt en daar een mening over heeft. Heel vermoeiend is dat.

3 likes

Eet je weleens een maaltijdpakket?

• Ja vaak
  • Soms
  • Nooit

0 stemmers

Hoe goed is je Engels?

• Heel goed
  • Goed
  • Ok
  • Niet zo goed
  • Slecht

0 stemmers

Een Engelstalige film, boek, podcast, …

• Ja kijk/luister ik zonder problemen
  • Kost me extra moeite maar doe ik weleens
  • Doe ik alleen als het niet anders kan, maar liever niet
  • Nee daar doe ik niet aan

0 stemmers

Moet je op je werk Engels kunnen spreken/schrijven?

• Ja
  • Ja, en ook een andere taal dan Engels/Nederlands
  • Nee, maar wel een andere taal
  • Nee, alleen Nederlands
  • Ik werk niet

0 stemmers

2 likes

Nouja een film wel, maar de rest heb ik echt geen zin in. Het kost me meer energie dan dezelfde content in het Nederlands en tis altijd recreatief, waarom zou ik daar moeite voor doen. Dus daarom nee daar doe ik niet aan.

3 likes

Kijk jij de nationale herdenking 15 augustus 1945? (Of inmiddels gekeken)

• Ja
  • Nee
  • Wat?

0 stemmers

3 likes