Ik vind engelse boeken zoveel fijner om te lezen. Eerst dacht ik ja doeiiii echt geen zin in hoor. Maar nu lees ik bijna alleen nog maar engels eigenlijk
Ben vandaag wel naar een lokale geweest.
Net wel ff gezapt toen iemand een christelijk lied inzette maar verder wel ja.
Edit: excuse me die iemand is de enige echte EliZe zie ik. Excuus aan deze vrouw.
Moet jij snel huilen?
- Ja
- Gemiddeld
- Nee, daar is wel wat voor nodig
0 stemmers
Probeer je een verband te zoeken tussen maaltijdpakketeters en het niveau van Engels?
Ik denk dat ze bij jumbo/AH werkt en wil peilen of ze de recepten in het Engels kunnen doen
Thuis ja
Op mijn werk nee
Boek enzo lukt prima maar met een film heb ik soms toch moeite omdat ik het niet goed versta, dus heb dan wel (engelse) ondertiteling nodig.
Vroeger wel maar de laatste jaren lijk ik wel van steen. Zowel voor mān eigen leven als voor wat anderen me vertellen over dat van hun.
Ik heb dit hele jaar nog geen 1x gehuild. Ik zeg altijd hardop: kan wel janken nu. Maar er komen dan gewoon geen tranen Terwijl ik me dan echt wel sip voel.
Ik kan het ook niet volgens mij ben ik gewoon van steen. Vooral wanneer mensen over iets zeggen " tranen in mijn ogen " dan denk ik nog meer dat ik van steen ben.
Het is bij mijn werk niet verplicht om Engels te spreken, staat ook nooit in vacatures als eis ofzo, maar ik heb wel best regelmatig te maken met mensen die niet (goed) Nederlands spreken. Nou dan wordt het leuk voor mn collegaās om dan bij mij in de buurt te zitten, wanf dan ga ik ze in mn beste Engels te woord staan
Misschien kun je op kosten van de baas een cursus toegepaste business English ofzo volgen, tenzij je het prima vindt natuurlijk. Wel grappig voor de rest
Afgelopen zondag nog toen we een vriendin verrasten en zij moest huilen, nou toen moest ik ook huilen.
Ik denk dat ik zo 4 x per week tranen heb, ik ben ook enorm snel ontroerd.
Ohja ik heb nog zoān persoonlijk budget ofzo. Ik wilde eigenlijk iets anders gaan doen, maar een cursusje Engelse termen voor werk ofzo is geen gek idee
Daar ben ik echt jaloers op, ik jank al bij Lingo op een slechte dag.
N.a.v. B&B vol liefde:
Zeg jij wel eens āeenkennigā over volwassenen?
- Nee dat is een term voor kinderen
- Ja dat kan iedereen zijn
- Ja dat ben ik
0 stemmers
voor kinderen en huisdieren
Tja mijn kat is mijn kindje
Sorry als ik het gemist heb maar heb je de buren nog gesproken hierover?