Stel je persoonlijke vraag #45

Even afgezien van of je zoiets überhaupt zou willen… stel je huurt iemand in om een muurschildering te maken en je kan er voor kiezen om de instagram handle (zoals linksonder op de foto) van die persoon er wel of niet op te hebben, zou je er dan voor kiezen dat eraf te laten? Je moet wel extra betalen als je het niet wilt.

• Ja, maar alleen als het niet teveel extra kost
  • Ja, sowieso
  • Nee, het is niet mijn kunst dus terecht dat je kan zien wie het gemaakt heeft
  • Nee, wil niet extra betalen

0 stemmers

3 likes

Hm, ligt er denk ik ook aan voor welke ruimte. Is het binnen, dan: ja sowieso. Als het voor buiten is dan nee niet persè.

8 likes

Vind het wel mooi als diens naam erop staat maar niet de insta handle :grinning:

22 likes

Frigobox, wat een schattig woord. Is dat de standaard benaming of zeggen jullie ook wel koelbox?

3 likes

Zou het wel minder willen zijn. Minder doen. Oordelen is best vermoeiend.

1 like

Zie jij weleens volwassenen snot eten?

• Doe ik zelf
  • Ja, vaak
  • Ja, regelmatig
  • Een enkele keer
  • Nooit

0 stemmers

3 likes

Te vaak dat ik iemand in de achteruitkijk spiegel zijn neus zie leegvroeten en het naar binnen zie werken :face_vomiting:

3 likes

Ik ben meestal bijrijder en zie dit zo vaak :face_vomiting:

Over buurtapp’s gesproken. Vandaag wederom een nieuw pareltje, er heeft iemand in de gang van de bergingen gepoept :smiling_face_with_three_hearts:

9 likes

Oh hier toevallig iemand op de bovenste verdieping van het trappenhuis, foto en al in de buurt/appartementencomplex app. 🫠 Blijkbaar heeft een vermoedelijk dakloos persoon zich daar een week lang schuil kunnen houden.

Als er kindvrije (zeg geen kinderen onder de 15) vluchten waren die even duur waren als normale vluchten:

• Die zou ik altijd nemen
  • Die zou ik nooit nemen
  • Die zou ik soms nemen/maakt geen verschil voor me

0 stemmers

Zou je het bestaan hiervan:

• Heel prettig vinden
  • neutraal vinden
  • Vervelend vinden

0 stemmers

1 like

Ik heb doorgaans meer last van volwassen tijdens een vlucht dan van kinderen. Zou wel betalen om niet naast dronken en of stinkende mensen te hoeven zitten, of wanneer iedereen die tegen je stoel schopt direct het vliegtuig uitgegooid wordt.

62 likes

Hangt natuurlijk ook af van wanneer de vluchten gaan etc. Op een korte vlucht maakt het me niet zo uit maar zat ooit naast een vrouw met drie kleine kinderen in een vlucht van 8 uur. Hel.

4 likes

Maar dat is niet haalbaar,’kindvrije vluchten wel aangezien er ook steeds meer kindvrije hotels/resorts zijn.

Waarom niet een totaal kindvrije vakantie ervaring mogelijk maken? Is vast een markt voor toch?

1 like

Ja ik vind het helemaal prima maar heb er zelf (ondanks dat ik geen kinderen heb) niet zo veel behoefte aan. Komt ook omdat ik niet in de schoolvakanties reis bedenk ik me nu.

1 like

Het is jammer dat ik tegen privévliegtuigen ben (en het geld niet heb) maar anders… Grote en kleine mensen kunnen allemaal vervelend zijn. Heb hier weleens gepost dat ik met een kind met roltongtoeter in het vliegtuig zat. Dat was een uur lang hel.
Maar heb ook weer eens voor een lange volwassen man gezeten die steeds tegen mijn enkels schopte en deed alsof hij mij niet begreep telkens als ik hem aansprak (en ik durfde toen nog niet meer actie te ondernemen)

3 likes

Hmmm is dit echt zo? Bij ons bleek het toen toch een bewoner te zijn die vaak met iedereen omging.
Zijn altijd de mensen waar je het niet van verwacht :sweat_smile:

1 like

Denk dat zoiets uiteindelijk alleen maar voor meer halflege vliegtuigen zorgt, lijkt me een slecht idee haha

11 likes

En wilde die vader niet wisselen om bij zijn kinderen te zitten? Die vond zeker dat het ook zijn vakantie was ofzo…

1 like

Bizar.

Fijn dat de stewardessen het in de smiezen hadden en jij een andere plek kreeg.

1 like