Stel je persoonlijke vraag #45

Lekker veilig ook, als er toch iets van turbulentie oid is dat die kinderen dan onbeheerd zitten. Echt raar haha fijn dat je een andere plek kreeg!

5 likes

Denk dat de meesten wel frigobox zeggen, net zoals een koelkast meestal frigo of ijskast wordt genoemd.

3 likes

Treinen idem. Zit nu in een trein met louter jankende baby’s en kinderen. Schiet me neer.

6 likes

Overal is een markt voor want king louie bestaat ook nog steeds als merk

21 likes

Ik zat ooit in een vliegtuig naar New York in economy en er zaten 2 kinderen (jaar of 10) achter me van wie de ouders in business zaten :joy: Die kwamen dan soms even kijken of het goed ging. Vond dat ook wel heeeel bijzonder.

17 likes

Vind het echt bizar dat dat mag eigenlijk

45 likes

Vind je het belangrijk dat een man zelf het initiatief neemt om een date in te plannen of vind je het niet erg om zelf het voortouw te nemen??

• De man moet van mij met een date komen
  • Ik verzin zelf wel een tijd en plek

0 stemmers

(Iemand heeft me gevraagd en we kwamen op zondag uit als dag, maar nu komt er geen specifiek voorstel… vind ik persoonlijk een turn off haha)

3 likes

Gewoon zelf iets kiezen waar je zin in hebt. Als hij leuk genoeg is lijkt het me zonde om dit meteen als minpunt te zien. Mocht er een volgende date komen dan is het zijn beurt om iets leuks te verzinnen.

5 likes

Ik houd er wel van als iemand initiatief neemt en gewoon zegt sta klaar om 8 uur en ik pik je op. En op zijn minstttt overleggen om te besluiten wat te gaan doen.

Kan niet zo met een passieve houding op dat gebied.

1 like

Als je vraagt om een date mag je van mij ook met initiatief komen voor de activiteit. Of desnoods even vragen wat de ander leuk lijkt om te doen.

2 likes

Ah maar dat is toch leuk voor die kinderen. Rond de 10 jaar kan je je wel gedragen. En het is een beetje het idee alsof je alleen op reis bent, zoals in de trein en bus ook wel gebeurd maar dan met je ouders in de buurt.

2 likes

Ik heb gelukkig nooit veel last gehad van kinderen in de trein of het vliegtuig, maar kon me wel flink ergeren aan het gegil van kinderen op de boot naar de waddeneilanden. Wat een ellende. Ook mijn fout, want ik ging tijdens een schoolvakantie en dat doe ik eigenlijk nooit :neutral_face:

1 like

Maarja, stel er is een noodgeval dan maak je dus wel de persoon naast ze verantwoordelijk. Zou het al anders vinden als ze nog met een oudere zus/broer zitten.

6 likes

Nouja het was wel irritant want ze zaten steeds in onze rug te duwen en als ouder zou je dan kunnen corrigeren en nu moesten wij dat doen

2 likes

Dat zou kunnen. Ik heb er wel eens iets van gezegd tegen een ouder toen er steeds tegen mijn stoel geschopt werd en toen was ze verontwaardigd 'want het is nou eenmaal een kind" :sweat_smile:

1 like

Maar mijn hersenen zijn volgroeid dus ondanks m’n irritatie kan ik normaal doen. Van kinderen kan je dat niet/minder verwachten dus vandaar dat de ouders er zijn om ze te corrigeren?

7 likes

Hahaha ik ben echt helemaal zen in een vliegtuig. Vind het bijna lekker zelfs. Nou deed ik het ook wel extreem vaak dus was het een tweede natuur. Maar ik vond het altijd echt prima :joy:

2 likes

Haha weet ondertussen meer over @Madam-Mikmak haar dochter dan over menig ander kind in mijn omgeving :joy:

13 likes

Over kinderen vind ik niet erg als ze het in de daarvoor bestemde topics doen. Tenzij het zoveel details worden dat het een soort forum vlogfamilie wordt.

8 likes

Nee hoor je mag me altijd wakker maken voor 8 uur emirates business class zonder kind

19 likes