C staat voor Courant, dus ‘de’.
Wij kunnen tenminste met elkaar praten, wij.
Bij NRC bedoel je? Omdat het vroeger NRC Handelsblad was en dan is ‘het’ (handelsblad) weer juist.
Heeft echt iedereen seksspeeltjes thuis?
- Nee ik niet
- Ja ik heb dat wel
- Mijn partner had die toen ik mijn partner leerde kennen
- Mijn partner had die niet toen ik mijn partner leerde kennen
0 stemmers
Nav het tmi topic, prik jij wel eens blaren door?
- Ja, (bijna) altijd
- Ja, af en toe
- Nee
- Ik heb nog nooit een blaar gehad
0 stemmers
Luister jij naar de mediameiden?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ben jij een mediameid?
- Ja
- Voormalig mediameid
- Nee
- Nee, wel mediageil
0 stemmers
Zou je mediameid willen zijn?
- Misschien ooit
- Nooit
- Alleen als ik mn corporate salaris mee mag nemen
- Ja
- Ben ik al
0 stemmers
Ik weet niet goed wat de definitie van mediameid is, maar ik heb gewerkt voor de media in het verleden dus ik denk voormalig mediameid?
Als je een mens bent dat in de media werkt voldoe je aan de criteria inderdaad!
Naja 1 waar niet eens batterijen inzitten en ik 2 keer in mn leven heb gebruikt.
Als iemand zegt ‘maak het alsjeblieft niet erger dan het is’ dan bedoelt diegene
- Dat je overdrijft
- Dat je niet moet GAAN overdrijven, zonder dat dat betekent dat je dat aan het doen bent
- Anders
0 stemmers
Dit kun je niet in z’n algemeenheid zeggen zonder de context van een gesprek waarin dit gezegd wordt
Ik zou het ook kunnen zeggen tegen iemand die altijd snel overdrijft, nog voordat hij het op dat moment ook echt aan het doen is. Maar meestal is iemand dan al bezig als ik het zeg.
Je kleineren
Mogen vrienden en familie door de achterdeur komen? Je weet dat ze komen.
- Ja hoor
- Nee
- N.v.t.
0 stemmers
Ik vind het prima maar 1 vriend die altijd aanbelt stond ineens deze week in de keuken en ik kwam van boven. Ik schrok me echt kapot, want het was toen al donker buiten en ook best donker beneden.
Heb jij de afgelopen maanden last gehad van fruitvliegjes?
- Ja behoorlijk
- Nee
- Ja een beetje
0 stemmers
Hier komt iedereen die hier regelmatig komt door de achterdeur
Ja daarom vind ik het ook prima want hij komt ook wel regelmatig. Bijna elke week, maar ik had liever gehad dat ie dat ff had gezegd. Bij mensen die je misschien eens in de 4 maanden ofzo ziet vind ik aanbellen wel wat gepaster
ben in shock dat 45% een achterdeur heeft???
Geen achterdeur, maar mijn beste vrienden hebben een huissleutel en ik die van hen en ik vind het juist heel fijn dat ze daar veelvuldig gebruik van maken.
Ja best veel! Ik heb jarenlang in een appartement gewoont en pas sinds kort een achterdeur. Nu al 67%