Stel je persoonlijke vraag #45

Zou jij (als het een goede aanbieding is) maandverband kopen dat +/- een jaar over datum is?

• Ja zonder twijfel
  • Hmm misschien
  • Nee, want over datum
  • Nee, want gebruik geen maandverband

0 stemmers

Ik heb ze laten liggen bij de medikamente, maar misschien had ik het toch moeten kopen :thinking:

3 likes

Zit daar een datum op…

72 likes

Ja, dat wist ik ook niet? Raar dat daar een datum opzit.

En goed, waarschijnlijk is het dan tenminste houdbaar tot en niet houdbaar tot

4 likes

Wist ik ook niet, maar in die winkel check ik standaard alles idk

4 likes

Als ik het nodig had zou ik het wel meenemen maar anders niet

Als jij op vakantie bent hoeveel foto’s stuur je dan naar het thuisfront?

• Alleen als er om gevraagd wordt
  • Zo af en toe een paar foto’s
  • Geen
  • Ik stuur m’n complete album (eventueel inclusief dagrapport)

0 stemmers

Wat vind je van mensen die op vakantie iedere dag hun complete fotoalbum sturen incl uitgebreide omschrijving?

• Echt leuk ik wil alles zien en weten
  • Ligt eraan wie het is en wat voor reis ze doen
  • Laat me met rust ik zie het wel als ze thuis zijn

0 stemmers

Nav mijn schoonouders die 3 weken op vakantie zijn en al bijna 100 foto’s hebben gestuurd :smiling_face_with_tear:

6 likes

Ik ken een koppel die tijdens elke vakantie een gedeeld album aanmaken en dat delen met al hun kinderen en bijbehorende partners. :sweat_smile:

Ik hoef het ook niet te zien als ze thuis zijn. Je mag max 5 foto’s laten zien en dan is je limiet bereikt.

29 likes

Dat vind ik chiller dan iedere dag zo’n dump aan foto’s via whatsapp waar je dan verplicht met enthousiasme en een hoop hartjes op moet reageren

4 likes

Ja dit! Echt mijn nachtmerrie als mensen aankomen met fotoalbums of slideshows van hun vakantie. Nee bedankt

3 likes

Ooh ik vind het fantastisch als mn vrienden me hun vakantie fotos sturen. Ik hou ervan om hun gelukkig te zien. Graag ook met een uitgebreid verslag over hoe leuk ze het hebben.

48 likes

Wat lief!

1 like

De rede dat ik fotos niet standaard laat downloaden op whatsapp.

1 like

Ik vind een uitgebreid verslag incl fotos ook wel leuk. Beter dan dat je iemand vraagt hoe is je vakantie? En dan zegt diegene alleen ‘ja leuk. Mooi weer’. Daar heb je toch ook geen reet aan.

Vage fotos of halve selfies hoeft van mij dan weer niet

7 likes

Laatst iemand in de familie die een verre reis ging maken, en die zei van te voren dat ze alles in dat status gebeuren van whatsapp ging zetten. 4-5x per dag. Dat was wel leuk, kun je af en toe even snel door heen klikken, mooie plaatjes en niks waar je op moét reageren ofzo :sweat_smile:

3 likes

Ik kan echt genieten van vakanties met verslag. Wel het liefst met toelichting of in een gesprek (via app) of met foto’s van je spelend kroost.
Maar ik ben er zelf mega slecht in dus ik heb over de hele vakantie 4 fatsoenlijke foto’s.

2 likes

Ik ben vooral geïnteresseerd in foto’s van eten op vakantie. Daar wil ik graag uitgebreide updates van.

7 likes

Iedereen komt hier altijd door de achterdeur en ik vind het prima zal er nooit wat van zeggen. Zou toch liever hebben dat ze in de winter door de voordeur gaan. :joy:. We hebben daar een grote droogloopmat. Een hal dus niet gelijk verbinding met buiten. De kapstok is daar dus je kan je jas gewoon ophangen. Waarom door de achterdeur persee willen?

1 like

good to know, hou vanaf morgen m’n insta in de gaten :sunglasses:

3 likes

Haha same, op vakantie spam ik echt lekker vol.

3 likes