Stel je persoonlijke vraag #45

Voor de mensen die een kat hebben, is jouw kat een binnenkat of een buitenkat?

• Een echte binnenkat
  • Een echte buitenkat
  • Beide een beetje

0 stemmers

De vorige kat van mn zus was zo’n binnenkat, soms zeurde die om naar buiten te gaan. Deed je de deur open, en 10 seconde daarna al te mauwen en half janken dat hij naar binnen wilde.

1 like

Dit lijkt wel op mijn verhaal ongeveer.
Was ook jaren samen met een man, 3 kinderen samen. Koophuis, 2 auto’s, vaste baan.
Inmiddels heb ik een vriendin, woon ik in een huurappartement, andere baan, financieel allemaal stuk onzekerder. Maar in de liefde denk ik nog nooit zo gelukkig geweest. Alsof het allemaal klopt.

24 likes

Wij hebben twee katten die beiden naar buiten mogen. Een van de twee is een echte buitenkant, en van ‘s ochtends tot ‘s avonds buiten. De andere is eigenlijk altijd binnen, tenzij we zelf buiten zitten, dan komt ze daar liggen.

2 likes

Instastrories vind ik wel leuk om te zien! Ik dacht meer achter de laptop zitten en 80 foto’s doorkijken. Dat hoeft van mij dus niet :grinning:

4 likes

Haha dit was vroeger echt een ding in mijn gezin! Na de vakantie dan bij familie en vrienden langs om de (toen nog afgedrukte) foto’s te laten zien en bij elke foto een kort verhaaltje of anekdote vertellen natuurlijk. En jaren later in een slideshow op de computer ofcourse

• Ja dit deden wij ook!
  • Nee wij waren niet zo

0 stemmers

Ben je blij dat je niet op Lowlands bent?

• Ja zeker
  • Nee had daar nu wel graag willen zijn
  • Neutraal

0 stemmers

2 likes

Een binnen-buiten-binnen-buiten-kat vooral

18 likes

Ben jij een kouwkleum? Heb je het snel(ler) koud?

• Ja
  • Nee
  • Ik weet het niet /misschien

0 stemmers

1 like

Ja, super irritant. Iedereen vind het dan heerlijk buiten en ik zit te rillen. Erger me daar soms echt kapot aan

5 likes

Ja ik hoor het altijd dat ik het ben, maar ik weiger daarmee in te stemmen. Maar ja vooral handen voeten heel snel koud. En ja armen eigenlijk ook. Maar dan denk ik altijd HET IS MENTAAL hahahaa. Vind het ook wel irritant.

2 likes

Ja en ook dat de kou echt op m’n spieren slaat ofzo? Ik hoi dan echt een pijnlijk stijf gevoel, vooral in m’n benen, de rest van de dag. Alsof alles verkrampt is geweest :sweat_smile:.

3 likes

Tegenovergestelde juist, heb het eigenlijk altijd en overal BLOEDHEET :hot_face:

14 likes

Dus dan zou je eigenlijk goed tegen kou kunnen?

1 like

Nou bij kou geeft mn lichaam het al snel op. Mn lichaam haat koud echt met een passie. Heb het lang genegeerd.

2 likes

Wij keken dan altijd dia’s op een scherm met familie. Dat geluid en die lucht erbij (het apparaat had altijd zo’n gekke lucht?) kan ik nog helemaal voor me halen :heart:

Dit ding

28 likes

Wat vind jij ervan als iemand je meisje/meissie/meiske noemt?

• Lief
  • Denigrerend
  • Hangt ervan af wie het zegt

0 stemmers

En maakt het dan nog uit of een man of een vrouw het zegt?

• Als een man het zegt vind ik het minder erg
  • Als een vrouw het zegt vind ik het minder erg
  • Nee, geen verschil

0 stemmers

Mn werkgevers zijn een stel (man en vrouw, beide rond de 55) en het valt me op dat de man me altijd meiske of meissie noemt en de vrouw noemt me altijd vrouw of lieverd.

Van hen kan ik het heel goed hebben maar als m’n manager bij mijn kantoorbaan me meissie zou noemen zou ik het minder leuk vinden op de één of andere manier :thinking:

1 like

Ik vind het iets liefs hebben. Je mag me alles noemen. Behalve mevrouw en U.

6 likes

Ik heb deze zomer echt constant te warm gehad en zelfs op de “frissere” regenachtige dagen voelde ik me altijd na een paar uur mega zweterig. Ligt dat aan de luchtvochtigheid of zo? Hebben meer mensen dit?

• Ik zweet ook constant deze zomer
  • Ik zweet enkel op de echt hete dagen
  • Nog geen last gehad van zweet

0 stemmers

1 like

Ik zweet zelfs in de winter haha.

16 likes

Mijn vriend noemt mij vaak meisje, mijn meisje, dat vind ik heel lief. Wanneer iemand zou zeggen " even heel goed luisteren meisje " zou ik dat wel vervelend vinden. Op mijn oude werk noemde patiënten mij ook wel eens meisje en dat vond ik echt heel denigrerend.

9 likes

Op werk vind ik het denigerend, daar komt het ook het meeste voor.

1 like