Als ie het nummer doet wat donnie heeft (mee) geschreven sowieso 1000% winnaar
Dan gaat deze songfestivalhater zelfs kijken en stemmen.
Ik ben afgelopen jaren ook in omvang gegroeid ja en op mn werk ook wel. Persoonlijk wel echt het gevoel dat ik stil sta. Maar weet ook niet zo goed wasr ik heen wil/kan groeien op dat vlak
Ik las even donnie (me)
hahaha
Haha nee joh, mijn stem is in ieder geval puur hypothetisch
Edit: en ik baseer me ook op hoe het bij mijn ouders op het platteland gaat, maar het is idd zoals @Acquiesce zegt wel vreemd als je binnenkomt en er is niemand te zien omdat ze even boven zijn of zo. Maar zo gaat dat daar. Ik zou dit zelf alleen trekken van familie en vrienden mits aangekondigd, dus ik heb niet echt de plattelandsmindset meer wat dat betreft.
Ik ben eigenlijk wel verbaasd dat de meeste mensen aangeven enorm of een beetje gegroeid te zijn. Bij mij is er in de afgelopen drie jaar eigenlijk gewoon niks veranderd behalve dat ik een andere baan heb in hetzelfde vakgebied. Maar eigenlijk ben ik daar ook gewoon blij mee. Ik was 3 jaar geleden dezelfde persoon in dezelfde omstandigheden maar ik vond mezelf en waar ik stond toen prima en nu ook.
Hmm 3 jaar geleden was ik getrouwd met een man, moeder, zwanger, mooi koophuis, 2 autoâs op de oprit, prima baanâŠ
In die 3 jaar heb ik mijn hele leven overhoop gegooid. Gescheiden van mijn man, verhuisd naar een huurwoning, relatie gekregen met een vrouw (erachter gekomen dat dat was wat er altijd nog ontbrak), stabiele relatie opgebouwd, nieuwe baan gevonden waar ik binnenkort begin en wachten we op de sleutels van ons 1e koophuis samen, in een andere woonplaats.
En door al die life events de afgelopen 3 jaar, enorm gegroeid als mens. Dus ja, het kan.
3 jaar geleden was ik diep ongelukkig, ik wist niet wat ik wilde met mijn leven, was aan het jobhoppen omdat in de sector waarin ik werkte niet gewerkt mocht worden (corona), financieel gezien hadden we weinig omdat ook mijn vriend zijn werk niet door kon gaan. En dat allemaal terwijl we een baby hadden en een vrije sector huurwoning. We moesten goed puzzelen want het kwam wel eens voor dat we eind van de maand niks meer hadden.
Nu gaat het financieel goed, ik heb een risico durven nemen en ben aan een nieuwe opleiding begonnen in een hele andere sector. Iets waarvan ik altijd gedacht had dat ik er niet geschikt voor was. Ik voel mij mentaal en fysiek veel beter, ik sport nu veel meer dan ik ooit heb gedaan en merk dat ik het nu ook leuk vind. Al met al ben ik veel gelukkiger dan 3 jaar geleden.
Ben het leven gewoon best leuk gaan vinden en dat had ik 3/4 jaar geleden niet echt voor mogelijk gezien. Niet dat ik doodongelukkig was, maar ik was ook echt niet gelukkig. Klinkt zweverig, maar het is ineens (is ook niet over een dag gegaan) allemaal veel luchtiger en lichter.
Keihard moeten rouwen, ondertussen afstuderen en uiteindelijk naar het buitenland verhuisd
Maar het is ook niet erg als je niet âgegroeidâ ben. Ik vind het woord ook niet helemaal kloppen bij mijn situatie. Ja, mijn omvang, schuld en gezin zijn gegroeid, maar ik vind niet dat ik als mens ben gegroeid door deze dingen. Maar de vraagsteller had het meer over dat soort dingen dus heb ik maar gezegd dat ik enorm gegroeid ben. Of ik als mens gegroeid ben denk ik nooit echt over na eerlijk gezegd.
Ik heb een jaar lang therapie gehad en ik ben daardoor wel echt enorm veranderd en gegroeid vind ik. Ik had echt zoveel issues eigenlijk waar ik me niet bewust van was en het heeft me echt geholpen om daar inzicht in te krijgen en ermee te kunnen omgaan. Ik herken mezelf soms ook echt niet meer terug als ik denk hoe ik was 3 jaar geleden ofzo.
Nou als ik kijk naar dat ik weer een opleiding volg, ik eindelijk verhuisd ben naar een plek waar ik voor altijd kan blijven mocht ik alleen blijven en financiëel weinig te klagen heb dan ben ik flink gegroeid.
Maar de keerzijde is wel dat ik nog steeds met psychische klachten moet dealen waarvan ik me momenteel afvraag of dat ooit minder zal worden.
Ik ben vlak voor corona uit elkaar gegaan met mijn ex waar ik 10+ jaar mee samen was. Het was mijn eerste vriend, waarmee ik onmiddellijk toen ik uit huis ging ben gaan samenwonen. We hadden een koophuis samen en waren over kinderen aan het nadenken. De eerste maanden na de breuk deed ik niets anders dan vluchtgedrag: vluchten in mijn werk en sociaal leven om maar niet alleen thuis (in mijn toen nieuwe huurappartement) te moeten zijn en de realiteit onder ogen te moeten zien. De lockdown was keihard voor me (was hier in BelgiĂ« op het begin ook strenger dan in NL, je mocht helemaal niemand zien) en ik heb mezelf echt leren kennen toen. Was een enorme zware kutperiode. Maar ik heb wel ontdekt wie ik ben zonder mijn ex, wat IK leuk vind, hoe IK wil leven, wat mij passioneert in het leven⊠en vooral: de dingen die ik âfor grantedâ nam moest ik opeens missen tijdens corona. Nu besef ik heel erg dat ik dankbaar mag zijn dat ik die mensen en dingen rond mij heb, en geniet ik dubbel zo hard en veel bewuster van elk moment. Een soort besef van de Ă©cht belangrijke dingen in het leven. Ik sta daar vaak bij stil. Ook heb ik sinds corona meer balans gevonden in mijn professioneel leven, maar ook dat was een proces met vallen en opstaan. Sindsdien heb ik ook een huis kunnen kopen alleen, en het gevoel dat mijn leven in zijn plooi is gevallen (terwijl ik toen het gevoel had dat mijn leven uit elkaar was gevallen).
Haha kom er nu achter dat hij dezelfde gast is als eenhoornjoost. Wtf.
hahaha dat klinkt heel raar, hij is het gewoon
Droge noedels:
- Lekkere snack
- Geen idee
- Nee joh
0 stemmers
Groetjes van iemand die instant noodles aan het klaarmaken is voor lunch maar net een halve verpakking droog heeft opgegeten
Die losse brokjes die altijd in zoân zakje zitten eet ik altijd zo op, heerlijk.
Kijken jullie graag politieseries (zoals CSI of die Britse BBC-series etc)?
- Ja
- Soms
- Nee
0 stemmers
Om te slapen, vooral de oude Midsomer Murders, etc.
Ik had een tijdje last van slapeloosheid en toen droomde ik âdirected by Dick Wolfâ, was wel een signaal om over te stappen naar luisterboeken.
Jaaaa ik hou van dat kneuterige sfeertje in Midsomer murders! Ook is âdetective Barnabyâ , gewoon te leuk om te zeggen