Stel je persoonlijke vraag #45

CSI Miami was echt m’n fave

6 likes

JA! Brits en Scandinavisch en laatst ook een paar leuke Ierse. Wel wat meer actie dan Midsommer Murders graag.

4 likes

Dat is dus al gefrituurd hoorde ik in een podcast

Als ik nul hersenactiviteit wil kijk ik Dr. House of CSI. En altijd erger ik me er ook een beetje aan, maar toch werkt het.

2 likes
9 likes

Waar maak je jou blijer mee?

• Museumjaarkaart
  • Cinevillepas (of van een andere bios)

0 stemmers

Waarom? Ga je ze aan ons geven?

18 likes

Relatiemensen; heb jij wel eens een sleur met je partner dat je niet zo goed weet wat je nu weer eens samen kan doen ipv altijd dezelfde dingen

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Voor iedereen;
Ervaar je weleens een sleur in de relatie met je vrienden, dus dat je even zat bent van de activiteiten die je normaal gezien vaak samen doet en weer eens iets nieuws wilt (maar je weet niet wat)

• Ja
  • Nee

0 stemmers

3 likes

Ik heb ze allebei en ben met allebei heel blij, maar een museumkaart vind ik een betere deal (zeker als je kijkt naar hoe duur hij is). Hij is een jaar geldig, je kunt er zoveel veelzijdige dingen mee en je hebt bijna altijd en overal wat te doen.

9 likes

Ik houd echt van mijn museum jaarkaart, hij is echt op zoveel plekken geldig en ga nu een stuk vaker naar musea dan voorheen!

4 likes

Zou jij (als het een goede aanbieding is) maandverband kopen dat +/- een jaar over datum is?

• Ja zonder twijfel
  • Hmm misschien
  • Nee, want over datum
  • Nee, want gebruik geen maandverband

0 stemmers

Ik heb ze laten liggen bij de medikamente, maar misschien had ik het toch moeten kopen :thinking:

3 likes

Zit daar een datum op…

72 likes

Ja, dat wist ik ook niet? Raar dat daar een datum opzit.

En goed, waarschijnlijk is het dan tenminste houdbaar tot en niet houdbaar tot

4 likes

Wist ik ook niet, maar in die winkel check ik standaard alles idk

4 likes

Als ik het nodig had zou ik het wel meenemen maar anders niet

Als jij op vakantie bent hoeveel foto’s stuur je dan naar het thuisfront?

• Alleen als er om gevraagd wordt
  • Zo af en toe een paar foto’s
  • Geen
  • Ik stuur m’n complete album (eventueel inclusief dagrapport)

0 stemmers

Wat vind je van mensen die op vakantie iedere dag hun complete fotoalbum sturen incl uitgebreide omschrijving?

• Echt leuk ik wil alles zien en weten
  • Ligt eraan wie het is en wat voor reis ze doen
  • Laat me met rust ik zie het wel als ze thuis zijn

0 stemmers

Nav mijn schoonouders die 3 weken op vakantie zijn en al bijna 100 foto’s hebben gestuurd :smiling_face_with_tear:

6 likes

Ik ken een koppel die tijdens elke vakantie een gedeeld album aanmaken en dat delen met al hun kinderen en bijbehorende partners. :sweat_smile:

Ik hoef het ook niet te zien als ze thuis zijn. Je mag max 5 foto’s laten zien en dan is je limiet bereikt.

29 likes

Dat vind ik chiller dan iedere dag zo’n dump aan foto’s via whatsapp waar je dan verplicht met enthousiasme en een hoop hartjes op moet reageren

4 likes

Ja dit! Echt mijn nachtmerrie als mensen aankomen met fotoalbums of slideshows van hun vakantie. Nee bedankt

3 likes