Stel je persoonlijke vraag #45

Ooh ik vind het fantastisch als mn vrienden me hun vakantie fotos sturen. Ik hou ervan om hun gelukkig te zien. Graag ook met een uitgebreid verslag over hoe leuk ze het hebben.

48 likes

Wat lief!

1 like

De rede dat ik fotos niet standaard laat downloaden op whatsapp.

1 like

Ik vind een uitgebreid verslag incl fotos ook wel leuk. Beter dan dat je iemand vraagt hoe is je vakantie? En dan zegt diegene alleen ‘ja leuk. Mooi weer’. Daar heb je toch ook geen reet aan.

Vage fotos of halve selfies hoeft van mij dan weer niet

7 likes

Laatst iemand in de familie die een verre reis ging maken, en die zei van te voren dat ze alles in dat status gebeuren van whatsapp ging zetten. 4-5x per dag. Dat was wel leuk, kun je af en toe even snel door heen klikken, mooie plaatjes en niks waar je op moét reageren ofzo :sweat_smile:

3 likes

Ik kan echt genieten van vakanties met verslag. Wel het liefst met toelichting of in een gesprek (via app) of met foto’s van je spelend kroost.
Maar ik ben er zelf mega slecht in dus ik heb over de hele vakantie 4 fatsoenlijke foto’s.

2 likes

Ik ben vooral geïnteresseerd in foto’s van eten op vakantie. Daar wil ik graag uitgebreide updates van.

7 likes

Jaa dit, zo leuk! Of volgen via polarsteps :smiling_face_with_three_hearts:
(En als ik de juiste forummer voor me heb, heb ik je vandaag toevallig een berichtje gestuurd dat ik zo geniet van je vakantie stories haha! @Soy.peor)

2 likes

Iedereen komt hier altijd door de achterdeur en ik vind het prima zal er nooit wat van zeggen. Zou toch liever hebben dat ze in de winter door de voordeur gaan. :joy:. We hebben daar een grote droogloopmat. Een hal dus niet gelijk verbinding met buiten. De kapstok is daar dus je kan je jas gewoon ophangen. Waarom door de achterdeur persee willen?

1 like

good to know, hou vanaf morgen m’n insta in de gaten :sunglasses:

3 likes

Haha same, op vakantie spam ik echt lekker vol.

3 likes

Voor de mensen die een kat hebben, is jouw kat een binnenkat of een buitenkat?

• Een echte binnenkat
  • Een echte buitenkat
  • Beide een beetje

0 stemmers

De vorige kat van mn zus was zo’n binnenkat, soms zeurde die om naar buiten te gaan. Deed je de deur open, en 10 seconde daarna al te mauwen en half janken dat hij naar binnen wilde.

1 like

Dit lijkt wel op mijn verhaal ongeveer.
Was ook jaren samen met een man, 3 kinderen samen. Koophuis, 2 auto’s, vaste baan.
Inmiddels heb ik een vriendin, woon ik in een huurappartement, andere baan, financieel allemaal stuk onzekerder. Maar in de liefde denk ik nog nooit zo gelukkig geweest. Alsof het allemaal klopt.

24 likes

Wij hebben twee katten die beiden naar buiten mogen. Een van de twee is een echte buitenkant, en van ‘s ochtends tot ‘s avonds buiten. De andere is eigenlijk altijd binnen, tenzij we zelf buiten zitten, dan komt ze daar liggen.

2 likes

Instastrories vind ik wel leuk om te zien! Ik dacht meer achter de laptop zitten en 80 foto’s doorkijken. Dat hoeft van mij dus niet :grinning:

4 likes

Haha dit was vroeger echt een ding in mijn gezin! Na de vakantie dan bij familie en vrienden langs om de (toen nog afgedrukte) foto’s te laten zien en bij elke foto een kort verhaaltje of anekdote vertellen natuurlijk. En jaren later in een slideshow op de computer ofcourse

• Ja dit deden wij ook!
  • Nee wij waren niet zo

0 stemmers

Ben je blij dat je niet op Lowlands bent?

• Ja zeker
  • Nee had daar nu wel graag willen zijn
  • Neutraal

0 stemmers

2 likes

Een binnen-buiten-binnen-buiten-kat vooral

18 likes

Ben jij een kouwkleum? Heb je het snel(ler) koud?

• Ja
  • Nee
  • Ik weet het niet /misschien

0 stemmers

1 like

Ja, super irritant. Iedereen vind het dan heerlijk buiten en ik zit te rillen. Erger me daar soms echt kapot aan

5 likes

Ja ik hoor het altijd dat ik het ben, maar ik weiger daarmee in te stemmen. Maar ja vooral handen voeten heel snel koud. En ja armen eigenlijk ook. Maar dan denk ik altijd HET IS MENTAAL hahahaa. Vind het ook wel irritant.

2 likes