Ja en ook dat de kou echt op m’n spieren slaat ofzo? Ik hoi dan echt een pijnlijk stijf gevoel, vooral in m’n benen, de rest van de dag. Alsof alles verkrampt is geweest .
Tegenovergestelde juist, heb het eigenlijk altijd en overal BLOEDHEET
Dus dan zou je eigenlijk goed tegen kou kunnen?
Nou bij kou geeft mn lichaam het al snel op. Mn lichaam haat koud echt met een passie. Heb het lang genegeerd.
Wij keken dan altijd dia’s op een scherm met familie. Dat geluid en die lucht erbij (het apparaat had altijd zo’n gekke lucht?) kan ik nog helemaal voor me halen
Dit ding
Wat vind jij ervan als iemand je meisje/meissie/meiske noemt?
- Lief
- Denigrerend
- Hangt ervan af wie het zegt
0 stemmers
En maakt het dan nog uit of een man of een vrouw het zegt?
- Als een man het zegt vind ik het minder erg
- Als een vrouw het zegt vind ik het minder erg
- Nee, geen verschil
0 stemmers
Mn werkgevers zijn een stel (man en vrouw, beide rond de 55) en het valt me op dat de man me altijd meiske of meissie noemt en de vrouw noemt me altijd vrouw of lieverd.
Van hen kan ik het heel goed hebben maar als m’n manager bij mijn kantoorbaan me meissie zou noemen zou ik het minder leuk vinden op de één of andere manier
Ik vind het iets liefs hebben. Je mag me alles noemen. Behalve mevrouw en U.
Ik heb deze zomer echt constant te warm gehad en zelfs op de “frissere” regenachtige dagen voelde ik me altijd na een paar uur mega zweterig. Ligt dat aan de luchtvochtigheid of zo? Hebben meer mensen dit?
- Ik zweet ook constant deze zomer
- Ik zweet enkel op de echt hete dagen
- Nog geen last gehad van zweet
0 stemmers
Ik zweet zelfs in de winter haha.
Mijn vriend noemt mij vaak meisje, mijn meisje, dat vind ik heel lief. Wanneer iemand zou zeggen " even heel goed luisteren meisje " zou ik dat wel vervelend vinden. Op mijn oude werk noemde patiënten mij ook wel eens meisje en dat vond ik echt heel denigrerend.
Op werk vind ik het denigerend, daar komt het ook het meeste voor.
Ik vind het wel lief als mijn toekomstige vriend mij zijn meisje noemt. En ik vind het ook wel lief als m’n oudere (vrouwelijke) collega mij meis of meissie noemt, maar dat is dan ook lief bedoelt altijd (iets van “lekker rustig aan doen dit weekend hè meis” als ik het heel druk heb gehad).
Maar ik vond het echt altijd heel vervelend als mensen het zeiden toen ik nog in de horeca werkte. Want dan was het altijd denigrerend bedoelt.
Het gaat mij echt bijna 0 om de woorden en 100 om de intonatie, zelfde met wijf(fie) maar ook mevrouw.
Als je een puzzel naar de kringloop brengt/weggeeft etc, welke doe je dan weg?
- Complete puzzel
- Puzzel met 1 missend stukje
- Puzzel met 2 missende stukjes
- Puzzel met 3 missende stukjes
- Puzzel met meer dan 3 missende stukjes
0 stemmers
Schrijf je het aantal missende stukjes op de doos indien er missen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Zou jij een puzzel doneren/weggeven etc als de afbeelding compleet is, maar de helft van de rand mist? (Zonder dit aan te geven). Zijn ongeveer 60 stukjes.
- Nee ik zou deze weggooien
- Ja dat zou ik doen
- Ja, maar zou wel op de doos schrijven dat deze stukjes missen
0 stemmers
Ik vind je echt een asshole als je bewust een incomplete puzzel afgeeft bij de kringloop en dat je daarvoor mag branden in de hel.
Als de helft van de rand mist op een puzzel van maar zestig stukjes, dat is echt een kwart van de puzzel ofzo? Echt aso haha.
Oh nee de puzzel is 1000 stukjes! Maar van de rand mist ongeveer de helft en toen ik ze telde waren het dus zo’n zestig missende stukjes.
Ah, ik las het verkeerd haha. Dan nog steeds tering aso.
Ik ben blij dat jullie er ook zo over denken want was best boos net hierom haha. Eindelijk een puzzel met wolven gevonden in de kringloop, is dit het resultaat… ziet er echt niet uit gewoon
Wel een hele gave puzzel!