Stel je persoonlijke vraag #45

Ik was hier in mn studio ook altijd super bang voor maar nu woon en werk ik bij mensen die denk ik na een kwartier al zouden komen kijken :joy:

3 likes

Mn moeder zou na een dag al half gillend voor de deur staan. Is nogal een emotioneel persoon en altijd ALTIJD bezorgd om mij, ook als ze weet dat dat helemaal niet nodig is. Ze bleef ook vroeger altijd wakker totdat ik thuiskwam van uitgaan etc.

Waren jouw ouder(s) bezorgd toen je voor het eerst uitging?

• Ja
  • Weet ik niet meer
  • Nee

0 stemmers

1 like

I stand corrected.

1 like

Wil je delen wat er toen met je aan de hand was?

Welke klimaatactie?

2 likes

Vanwege werk zou het inderdaad wel sneller aan het licht komen, maar als ik werk buiten beschouwing laat kan het zeker wel een week duren. Ik heb geen partner en amper familie, en heb niet dagelijks contact met mn moeder of vriendinnen. Ik denk ook wel eens na over dit soort dingen ja…

1 like

Dit is best een angst die wij hebben met m’n broertje. Woont alleen, is freelancer, is depressief en appen doet hij ook niet graag… Dus soms vragen we of ‘ie alleen even een duimpje stuurt aangezien hij ook niet in de buurt woont om even te checken.

6 likes

Hahhaa heel vet

1 like

Met welke van onderstaande heb jij wel eens (mee)gevaren?

• Kano/kajak
  • Roeiboot
  • Fluisterboot
  • Motorboot
  • Reddingsboot
  • Zeilschip
  • Oorlogsschip
  • Vrachtschip
  • Cruiseschip
  • Vissersschip
  • Veerpont
  • Ander soort boot of schip
  • Geen

0 stemmers

1 like

Waar valt een ferry onder? Heb nu anders aangeklikt maar ik weet niet zeker of dat klopt :’)

5 likes

Een pontje voelt voor mij toch niet helemaal als hetzelfde type boot als de ferry waar ik laatst van Gothenburg naar Duitsland op zat. Á 15 uur varen en 500 euro :sweat_smile:

4 likes

Oh ja! Maar dat vind ik net als @Marqant in ieder geval gevoelsmatig toch anders dan een veerpont omdat ik die inderdaad met hele korte stukjes associeer

2 likes

Pannenkoekenboot

35 likes

Denk je dat er forummers zijn die hier niet meer posten en dood zijn en dat niemand dat weet?

• Ja denk ik wel
  • Ja ik denk wel meerderen
  • Nee ik denk van niet

0 stemmers

3 likes

Ja hier zat ik laats over na te denken. Bizar wel, dat je daar misschien nooit achter gaat komen. Zijn er mensen dood van wie ‘we’ het wel weten?

Kan ik natuurlijk ook gewoon even in een poll gieten.

Ken jij iemand die op het forum zat en waarvan je weet dat die persoon is overleden?

• Ja
  • Ja, meerdere mensen
  • Nee

0 stemmers

Ik weet het van één forummer, Pronkjewail. Volgens mij had ze kanker. Ik weet alleen niet zeker of ze ook nog hier heeft gepost of enkel op EGF.

23 likes

Op een forum waar ik 10 jaar geleden zat, werd er plots niets meer geschreven door iemand die erg actief was.
Iemand van het forum kende hem vanuit haar studie richting, iets met gemeenschappelijke kennissen en zo zijn we er achter gekomen dat hij onverwacht was overleden.
Best wel raar.

5 likes

Op beide.

2 likes

Ja idd, ik herinner me haar ook nog. Ze had borstkanker als ik het goed heb.

4 likes