Stel je persoonlijke vraag #45

Heftig dat je ‘m herder helemaal af hebt :heart_eyes:
De randen-eerst-zoekers zouden dus meteen geblokkeerd zijn.

Also wie raakt er nou weer zó veel stukjes kwijt en dan precies de rand :confused:

11 likes

Mensen met katten die er mee gaan spelen :raising_hand_woman:t4:

6 likes

Haha ja dacht ik ook maar hoezo alleen met de rand?

4 likes

Ik heb zoveel gezweet deze zomer blehhh, en ik zweet normaal gesproken denk ik zelfs minder dan gemiddeld doorgaans. Ik dacht zelfs al dat ik van deodorant ofzo moest wisselen.

Dit is even heel random maar ik kreeg net de vraag waarom ik geen appelstroop in huis had. En dan bedoel ik niet die schenkstroop voor op een pannenkoek.

Heb jij appelstroop in huis?

• Nee
  • Ja

0 stemmers

2 likes

Ja maar alleen voor m’n kinderen, eet het zelf nooit.

6 likes

Jup lekker op een boterham met kaas en een must have voor in het zuurvlees…

6 likes

Voor kind sowieso, maar op een pannenkoek eet ik het ook. Vind dat eigenlijk lekkerder dan schenkstroop. Oh en op maiswafels is het heel lekker, en op een cracotte ook…

6 likes

Ja ik ook nooit, ik kreeg het altijd als ik ziek was op een beschuitje met thee. Mn moeder was helemaal verbaasd dat ik dat niet had toen ze weer alle keukenkastjes en kelder doorzocht.

Ik heb ook echt nooit trek in appelstroop ofzo.
Vind jij appelstroop lekker?

• Ja wel oke
  • Nee
  • Ja geweldig
  • Ik weet het niet

0 stemmers

@grace geen idee haha maar ga het je kind geven als ie ziek is!

Haha ja als ik me slap voel vind ik het wel heel lekker. En ik gebruik het in stoof, verder eet ik het eigenlijk nooit.

3 likes

Ja in vlagen geweldig. Ik eet alles in fases ofxo haha. Dan weer speculoos, dan weer appelstroop/chocopasta/smeerkaas haha. En als ik in de appelstroop fase zit… ja dan echt geweldig :rofl:

Maar ik heb dit ook met fruit, groenten, drinken :sweat_smile:

Heb jij ook “eet fases”
  • Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Ik eet het eigenlijk alleen wanneer ik op vakantie ben met mijn familie (want mijn ouders eten het graag) en dan op een cracker met een dikke plak kaas en appelstroop :ok_hand: Maar zelf zou ik het weer niet kopen.

3 likes

Ik heb het door jou nu weer eens op mijn boodschappenlijst gezet

1 like

Wow echt veel mensen die het wel hebben, niet verwacht.

4 likes

Ik had in het ziekenhuis na mijn bevalling brood met appelstroop gekozen vanwege het ijzer en sindsdien vind ik het ook weer lekker en koop ik het zelf ook. Had het daarvoor lang niet gegeten vanwege dieet-associaties (waarbij je als zoet beleg alleen appelstroop of vruchtenhagel (:nauseated_face:) mocht.

2 likes

Wat is een toverbal?

• :musical_score: De wereld is een toverbal, geen mens weet wat hij worden zal, maar één ding dat weet iedereen je kunt het niet alleen :musical_note:
  • :musical_score: Verliefdheid is een toverbal In meer dan duizend smaken, zou Cupido je raken, dan schreeuw je 't van de daken :musical_note:

0 stemmers

6 likes

Maar het is ook weer niet de hele rand die mist. Mysterieus hahaha

3 likes

Sambal smeerkaas me favo

9 likes

Lekker pittig, jij durft.

20 likes

Ik had het totdat er mieren in m’n huis kwamen wonen en de hele pot onder de mieren zat.