Kijk jij het programma ‘Over mijn lijk?’ (Ja als het seizoen begint dus)
- Nee nooit gekeken ook
- Ja
- Nee maar wel gekeken in het verleden
0 stemmers
Ik vind dit zo’n mooi maar ook een heel naar programma in 1.
Kijk jij het programma ‘Over mijn lijk?’ (Ja als het seizoen begint dus)
0 stemmers
Ik vind dit zo’n mooi maar ook een heel naar programma in 1.
Heb je iemand die je volgt op social media/een BN’er/influ/etc die je opzich leuk vindt maar niet naar kan luisteren omdat hun stem je tegen staat?
0 stemmers
Ik volg haar niet maar ik moet nu meteen aan die atlete Femke Bol denken. Toen ze gisteren viel bij die estafette zei ik tegen m’n vriend; zou echt vet zijn dat als ze nu boos is dat ze dan ineens een heel andere stem heeft.
Maar da was nie.
Jules cooking
Even opgezocht, maar dit is duidelijk een Nederlander maar doet hij een soort Australisch accent of wat is het haha?
Ik volg een vrouw met een glutenvrij bakaccount en zij praat zó nasaal, maar vind het stom om haar daarom niet meer te volgen want het is niet echt iets waar ze iets aan kan doen. Maar bij elke story met ‘vandaag maak ik…’ krijg ik een beetje de rillingen
Haha ja dit is een Nederlander, geen idee waar dat accent in zijn Engels vandaan komt. Je hoeft maar 1 seconde van een video van hem te horen en je weet gelijk dat hij het is haha.
Deeds / Diede J
Leuke meid hoor met zinnige sportinfo maar ik kan haar stem en accent niet aan
Veggielaine
Het accent heb ik gemist maar ze praat wel een beetje met een babystemmetje ja
Ik vind Teske (hoe heet die verder?) een vervelend accent of misschien is het slissen ofzo
Ik volg haar verder niet maar tijdens m’n zwangerschap de podcast van Nina Pierson geluisterd en ik kon haar stem echt slecht hebben.
Jaa! Ik hoor haar niet slissen maar ze praat heel zalvend ofzo en overdreven gearticuleerd bij sommige woorden. Op zich niks mis mee maar ik vind het niet fijn om naar te luisteren
Hoe ziet jouw hoofdkussen eruit als je de kussensloop er vanaf haalt?
0 stemmers
Vroeger als kind waarschijnlijk? Maar in mijn volwassen jaren nooit eentje gehaald
Ik heb die dtp vaccinatie een keer voor een vakantie gehaald en dan ben je 10 jaar beschermd, maar niet actief gedaan voor een wond.
Heb in april nog een tetanusprik gehaald toen ik was gebeten door een zwerfkat dus ik kan er weer een tijd tegenaan
Laatst nog gevallen op staat en flinke wond op mn hand. Ging zelfs nog naar binnen bij de dokter want die zat in die straat, gevraagd aan assistente of ik mijn hand mocht spoelen aan kraan in de wc’s. Ze zag mijn bebloede hand en zei verder ook niks over een prik.
Moet je echt elke keer als je valt een prik halen? Ik ken het alleen voor als je je aan geroest ijzer snijdt of gebeten wordt door een hond ofzo… maar weet ook niet wat ik dat vandaan heb.
Nee want de vaccinatie werkt x aantal jaar.
Ook hier maar even dan: Besmetting is alleen mogelijk als iemand een open wond heeft en die wond in contact komt met bijvoorbeeld straatvuil, stof, (paarden)mest of grond. Dit kan ‘direct’ contact zijn met straatvuil, bijvoorbeeld als je op straat gevallen bent en je been aan iets hebt open gehaald, maar ook ‘indirect’ als je gebeten wordt door een beest dat straatvuil in zijn bek heeft. Ook een klein wondje, bijvoorbeeld van een prik aan een doornstruik in de tuin, kan genoeg zijn om tetanus op te lopen. (Rivm)
Ok maar ik heb die ook al jaren niet gehad. Volgens mij dan 14 jaar geleden voor een reis…