Stel je persoonlijke vraag #45

Loopneus gegarandeerd

5 likes

Ken jij dit liedje?

• Ja ken ik!
  • Nee ken ik niet

0 stemmers

Zou te grappig zijn als een forummer deze grote mysterie op zou lossen

2 likes

Wat is het mysterie?

2 likes

Niemand weet wie de artiest en wat de titel is

Oh en de taal

4 likes

Het is toch gewoon Engels gezongen?

En die vrouwen lijken me Filipijns, icm het merk.

2 likes

Dat is niet helemaal zeker, omdat er wordt gespeculeerd dat de zanger een Japans accent heeft. Sommigen denken dat wat we horen een mama appelsap is.
De reclame hoort niet bij het liedje. Iemand vond die passend. De geluidsopname die gemaakt is, is afkomstig van een MTV opname uit Noord en Zuid Amerika.

Hier wordt de meest recente info uitgelegd. Super interessant als je gek op lost media bent

En de orginele reclame

2 likes

Preciessss… le ton qui fait la musique.

Je hebt ook van die Rotterdammers die elkaar liefkozend kankerlijer noemen.

3 likes

Eerder Hagenezen zou ik zeggen, Rotterdammers zeggen eerder tyfus- of teringlijer

4 likes

En welke stad van die 2 zegt dan pleuris?

Mn zakgeld werd ingehouden vroeger omdat ik zoveel schold. Volgens mn moeder kan ik alsnog ongelofelijk met “der bek”" kanker laat ik er wel uit nu. En ik weet gewoon niet waar ik zo heb leren schelden.

Scheld jij veel?

• Ja regelmatig
  • Nooit
  • Soms
  • Af en toe

0 stemmers

Mn vriend die geen nederlands kan, zegt nu vaak KOTverdomme

5 likes

Oke, een heftige vraagkwestie, maar het heeft me afgelopen dagen aan het denken gezet nadat iemand na 2 weken dood werd aangetroffen in huis. Ik woon zelf alleen en vroeg me af wanneer mijn partner/vrienden/familie bij mij zonder toestemming mijn huis zouden betreden om te checken of alles wel oké was. Of, de politie inschakelen.

Dus voor de mensen die alleen wonen.
Hoe lang denk jij dood in huis te kunnen liggen voordat iemand aan de bel trekt?

• 1 dag
  • 2 dagen
  • 3/4 dagen
  • een week
  • twee weken
  • nooit, ik zou gewoon langzaam vergaan

0 stemmers

2 likes

Ligt er wel aan of ik moet werken denk ik. In mn vakantie stuk langer

5 likes

Oja natuurlijk, als je niet verschijnt op je werk zal het waarschijnlijk een stuk sneller gaan. Ik werk als ZZP-er thuis dus daar had ik nog geen rekening mee gehouden.

Ik heb nu een partner en denk dat hij na 1 dag nog zou denken dat ik er een goede reden voor heb, maar bij twee dagen wel vrienden/familie gaat inschakelen en zelf even komt kijken. Maar zonder partner zou het ook weer veel langer duren aangezien er niemand is die ik, naast hem, echt élke dag spreek.

1 like

Ik was hier in mn studio ook altijd super bang voor maar nu woon en werk ik bij mensen die denk ik na een kwartier al zouden komen kijken :joy:

3 likes

Mn moeder zou na een dag al half gillend voor de deur staan. Is nogal een emotioneel persoon en altijd ALTIJD bezorgd om mij, ook als ze weet dat dat helemaal niet nodig is. Ze bleef ook vroeger altijd wakker totdat ik thuiskwam van uitgaan etc.

Waren jouw ouder(s) bezorgd toen je voor het eerst uitging?

• Ja
  • Weet ik niet meer
  • Nee

0 stemmers

1 like

I stand corrected.

1 like

Wil je delen wat er toen met je aan de hand was?

Welke klimaatactie?

2 likes

Vanwege werk zou het inderdaad wel sneller aan het licht komen, maar als ik werk buiten beschouwing laat kan het zeker wel een week duren. Ik heb geen partner en amper familie, en heb niet dagelijks contact met mn moeder of vriendinnen. Ik denk ook wel eens na over dit soort dingen ja…

1 like

Dit is best een angst die wij hebben met m’n broertje. Woont alleen, is freelancer, is depressief en appen doet hij ook niet graag… Dus soms vragen we of ‘ie alleen even een duimpje stuurt aangezien hij ook niet in de buurt woont om even te checken.

6 likes