Hij werkt 10 jaar. Iedereen in Nederland is (als je al je vaccinaties haalt als kind) tot 19 jaar beschermd. Ik heb in 2020 een nieuwe moeten halen dus ben tot 2030 beschermd.
Ok dan ben ik niet beschermd nu Indd. Zal de volgende keer als ik val wel even bellen met dokter of hap.
Die van mij is van wol, dus ik denk dat hij een beetje geel hoort te zijn. Ik weet niet anders dan dat ik dit kussen heb dus het zou kunnen dat hij ook gewoon vies goor is. Maar ik was hem wel elk half jaar en er zit altijd een molton omheen. Na het wassen is de kleur nog wel hetzelfde.
Toevallig een paar weken terug gevallen en pas door de discussie hier dacht ik: ohja, was misschien een goed idee geweest. Maarja, zelfs als ik er wel aan had gedacht had ik het wss niet gedaan (prikangst en lui)
Hoe vaak ga jij gemiddeld naar de kroeg?
- (Bijna) dagelijks
- (Bijna) wekelijks
- Maandelijks
- Een paar keer per jaar
- Nooit
0 stemmers
Ik heb in 2014 en 2018 een tetanus prik gehad dus ben goed beschermd
Ja volgens mij heeel vroeger wel eens toen gebeten was door een hond, en een paar jaar geleden toen ik was gevallen met de scooter en daarna voor een vakantie DTP
Afgelopen zaterdag weer eens een keer uit gegaan. Lag 06:30 in mijn bed en had de volgende dag een kinderverjaardag. Ben weer even genezen .
Damn 6:30, dan heb je het ook meteen goed gedaan ja . Als ik ga, ga ik meest van 20u tot 24u ofzo. Of gewoon 's middags en dan tot 19u ofzo.
Inspireert me tot nog een vraag: heb jij een stamkroeg waarbij je ook tot de stamgasten behoort zeg maar?
- Ja
- Nee
- Vroeger wel, nu niet meer
0 stemmers
E-bikes worden heel veel gestolen en fatbikes worden niet eens meer verzekertā¦
Voor mensen die een e-bike hebben;
Neem je de batterij mee als je hem ergens parkeert? (Bv bij je werk, of als je bij iemand op bezoek bent)
- Ja ik neem hem altijd mee als het kan
- Nee ik neem hem nooit mee
- Soms
0 stemmers
Was ook echt niet de bedoeling . Maar ik sprak met een vriendin af die ik al tijden niet had gezien en het was zo gezellig, wat we van het terras doorrolde naar de kroeg. Dat soort spontane avondjes vind ik wel altijd het gezelligst!
@astridmagnussen eerst deed ik dat niet, maar toen was hij ook echt binnen 1/2 maanden gestolen. Tegenwoordig doe ik het wel .
Ik kan de batterij er niet uit halen.
Op mān werk doe ik t niet want staat daar in afgesloten fietsenhok voor alleen personeel. Maar in de stad, of als ik bij iemand parkeer, of ergens anders ben wel want ik heb te vaak gehoord dat dat ding er gewoon af gesloopt wordt
Wat vond jij van de posts over tetanus?
- Echt tering saai
- Echt tyfus interessant
0 stemmers
Had jij op de middelbare een eastpacktas?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Heb je nu een eastpacktas?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ken jij iemand of heb je zelf eens gebruik gemaakt van de 30 jaar garantie?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik wilde dat wel want mān rits ging toen binnen een jaar kapot en toen viel dat niet onder de garantie
Ja stom is dat. Ik zat in het lijstje tr kijken van wat er wel onder valt en ik vraag me echt af wie hier gebruik van maakt. Zelf ken ik dus ook niemand. Het zijn zo weinig opties en dan nog al die disclaimers. Dan is 30 jaar garantie wel makkelijk te geven.
Ja maar uit gegaan is voor mij niet per se een kroeg dus ik stemde op nee. Uitgaan is voor mij ook uit eten met vriendinnen, festival of soms een club
Ja daar heb je ook wel weer een punt! En als het goed is zijn al die dingen ook niet nodig natuurlijk. Veel kan de schoenmaker wel fiksen mocht het nodig zijn.
Ik had niet verwacht dat veel mensen er gebruik van zouden maken!
had jij profvoetballer kunnen zijn als je niet op je 13e een knieblessure kreeg?
- ja
- nee
0 stemmers