Stel je persoonlijke vraag #45

Hahhaa heel vet

1 like

Met welke van onderstaande heb jij wel eens (mee)gevaren?

• Kano/kajak
  • Roeiboot
  • Fluisterboot
  • Motorboot
  • Reddingsboot
  • Zeilschip
  • Oorlogsschip
  • Vrachtschip
  • Cruiseschip
  • Vissersschip
  • Veerpont
  • Ander soort boot of schip
  • Geen

0 stemmers

1 like

Waar valt een ferry onder? Heb nu anders aangeklikt maar ik weet niet zeker of dat klopt :’)

5 likes

Een pontje voelt voor mij toch niet helemaal als hetzelfde type boot als de ferry waar ik laatst van Gothenburg naar Duitsland op zat. Á 15 uur varen en 500 euro :sweat_smile:

4 likes

Oh ja! Maar dat vind ik net als @Marqant in ieder geval gevoelsmatig toch anders dan een veerpont omdat ik die inderdaad met hele korte stukjes associeer

2 likes

Pannenkoekenboot

35 likes

Denk je dat er forummers zijn die hier niet meer posten en dood zijn en dat niemand dat weet?

• Ja denk ik wel
  • Ja ik denk wel meerderen
  • Nee ik denk van niet

0 stemmers

3 likes

Ja hier zat ik laats over na te denken. Bizar wel, dat je daar misschien nooit achter gaat komen. Zijn er mensen dood van wie ‘we’ het wel weten?

Kan ik natuurlijk ook gewoon even in een poll gieten.

Ken jij iemand die op het forum zat en waarvan je weet dat die persoon is overleden?

• Ja
  • Ja, meerdere mensen
  • Nee

0 stemmers

Ik weet het van één forummer, Pronkjewail. Volgens mij had ze kanker. Ik weet alleen niet zeker of ze ook nog hier heeft gepost of enkel op EGF.

23 likes

Op een forum waar ik 10 jaar geleden zat, werd er plots niets meer geschreven door iemand die erg actief was.
Iemand van het forum kende hem vanuit haar studie richting, iets met gemeenschappelijke kennissen en zo zijn we er achter gekomen dat hij onverwacht was overleden.
Best wel raar.

5 likes

Op beide.

2 likes

Ja idd, ik herinner me haar ook nog. Ze had borstkanker als ik het goed heb.

4 likes

Kijk jij het programma ‘Over mijn lijk?’ (Ja als het seizoen begint dus)

• Nee nooit gekeken ook
  • Ja
  • Nee maar wel gekeken in het verleden

0 stemmers

Ik vind dit zo’n mooi maar ook een heel naar programma in 1.

2 likes

Heb je iemand die je volgt op social media/een BN’er/influ/etc die je opzich leuk vindt maar niet naar kan luisteren omdat hun stem je tegen staat?

• Nee
  • Ja, namelijk
  • Ja, meerdere mensen, namelijk

0 stemmers

2 likes

Ik volg haar niet maar ik moet nu meteen aan die atlete Femke Bol denken. :smiling_face_with_tear: Toen ze gisteren viel bij die estafette zei ik tegen m’n vriend; zou echt vet zijn dat als ze nu boos is dat ze dan ineens een heel andere stem heeft. :joy: Maar da was nie.

10 likes

Jules cooking

2 likes

Even opgezocht, maar dit is duidelijk een Nederlander maar doet hij een soort Australisch accent of wat is het haha?

1 like

Ik volg een vrouw met een glutenvrij bakaccount en zij praat zó nasaal, maar vind het stom om haar daarom niet meer te volgen want het is niet echt iets waar ze iets aan kan doen. Maar bij elke story met ‘vandaag maak ik…’ krijg ik een beetje de rillingen :grimacing:

1 like

Haha ja dit is een Nederlander, geen idee waar dat accent in zijn Engels vandaan komt. Je hoeft maar 1 seconde van een video van hem te horen en je weet gelijk dat hij het is haha.

1 like

Deeds / Diede J

Leuke meid hoor met zinnige sportinfo maar ik kan haar stem en accent niet aan

9 likes