Stel je persoonlijke vraag #45

Ik vind dat mensen echt zeiken op die garantieregeling. Is super breed (dekt eigenlijk alles dat niet door natuurlijke slijtage breekt) en het is sowieso een van de weinige merken die een langdurige garantieregeling biedt op een product dat je dagelijks gebruikt. Zouden meer merken moeten doen.

(Ik heb als tiener in een tassenzaak gewerkt, dit is mijn heuvel:p. Zijn trouwens echt veel mensen die hier gebruik van maken. Je krijgt hem als het onder de garantie valt weer supernetjes terug).

8 likes

Ja daar heb je ook wel weer een punt! En als het goed is zijn al die dingen ook niet nodig natuurlijk. Veel kan de schoenmaker wel fiksen mocht het nodig zijn.

Ik had niet verwacht dat veel mensen er gebruik van zouden maken!

2 likes

Dat moet je dan weer niet doen, want dan verlies je je garantie:p

2 likes

had jij profvoetballer kunnen zijn als je niet op je 13e een knieblessure kreeg?

• ja
  • nee

0 stemmers

1 like

Waar zou jij op basis van je capaciteiten als 13 jarige het meest in kunnen uitblinken?

• voetballen
  • blokfluiten
  • tennisen
  • turnen
  • schuren
  • breezers drinken
  • forummen
  • roddelen (op fora)
  • jeroenen zoenen

0 stemmers

Een stukje tassenhistorie:

Voor de eastpakkers: welke had je in de onderbouw (ongeveer):

• Die met 95996969696 vakjes want handig volgens je ouders, terwijl je met dit formaat een half weeshuis van schoolboeken kunt voorzien

• image
    Basic bitch editie die Jeroen nu ook gewoon rustig gebruikt als draagvader

• Je had er een met printje maar dat betekende niet dat je deze niet verder onderkalkte

• Van MSN Messenger tot messengerbag

0 stemmers

4 likes

Ik had op de middelbare een Eastpack, die heb ik niet meer. Maar mijn vriend gebruikt nog wel een zwarte Kipling rugzak van toen ik 8/9 jaar oud was. Ding ziet er echt nog top uit, alleen de veter vervangen waarmee je de bovenkant dicht trekt. Echt kwaliteit haha.

Dit model uit de 90s.

22 likes

Ik had op de basisschool zo’n kleine eastpack in lila, die gebruik ikde laatste jaren weer superveel nadat ik ‘m bij m’n moeder thuis opeens weer tegenkwam

3 likes

Heb op een manier wel medelijden met Kipling. Die waren helemaal the bomb op de schoolrugzakkenmarkt en toen opeens uit het niets werd besloten dat ze maar stom waren en Eastpak the way to go was. Vraag me af of er nu nog ergens magazijnen vol liggen met van die Kipling aapjes :cry:

11 likes

Dit is nog wel een elegant modelletje. De meeste bruggers hadden een vierkante met 30 zijvakken.

11 likes

Nee helemaal mee eens! Maar het ging nu over een kroeg, en dat valt voor mij wel onder uitgaan. Vandaar dat ik het zo benoemde.

1 like

Ja sorry @Evert ik vind ‘m echt best prima. Is ook geen grote rugzak, gewoon zo een slap ding. Voor al m’n Polly Pockets en McDonalds speeltjes.

Op de middelbare had je alleen van die enorme units, soort tweede huis. Daarom maar voor een Eastpack gegaan, maar later voor een hernia met een Friis company en zo een bowling(?) tas met een random jaartal erop.

3 likes

Ja deze

18 likes

Ja en er was nog een ergere variant met gigantische zij vakken. Gelukkig had ik oudere broers die mij konden behoeden voor deze ellende.

5 likes

Dit model had ik, als echte nerd, en dan letterlijk helemaal vol gestouwd met boeken. Als ik nu terug denk aan dat gewicht aan boeken dat ik elke dag mee zeulde… gelukkig woonde ik heel dicht bij school :joy:

5 likes

Zo’n converse? Echt verschrikkelijk dat we allemaal in die val stapten

Deze heb ik ook gehad in het blauw. Die gebruikte mijn moeder daarna echt nog heel lang. Maar die was echt helemaal verkleurd

2 likes

Maar maar maar dan heb je de echte experience niet gehad. Een propvolle tas van minimaal 10 kg onder je bagagespin zien te krijgen.

2 likes

Ik was de basic bitch der basic bitches maar had wel een Eastpak met rode rozen, dit patroon:

27 likes

Ja, maar vooral omdat ik nog steeds dans

5 likes

ja maar vooral omdat ik zo hysterisch slecht was :japanese_ogre:

6 likes