Ja maar jij was in Limbo vast een trendsetter joh.
Forum Vivarum
klinkt nog meer als een anticonceptiemiddel dan FF nu al doet
Ik heb eigenlijk nog nooit gekeken daar, dus weet ook eigenlijk niet wat precies Viva is behalve door wat random grapjes hier.
Ik ben net er even naartoe gegaan en heb even door de actieve topictitels gescrolld, maar die zouden hier ook zo kunnen staan.
Dus kan iemand mij even in 3 zinnen/ 6 steekwoorden een soort Viva profiel geven?
Klussen , me vent.
of in de âwijâ vorm pratenđ€ą
Hoe gaat het met je gebit ook echt
Manlief, kindlief en diëten
Ah soort Hyvespagina inclusief de plaatjes. Wat is tvp ook.
Takkentrol liefkozend takkie noemen vind ik ook mooi.
Terug vind post toch?! Haha zo kut.
Ze hebben het daar altijd ook over de TS toch? Topic starter. Of is dat op Fok!? Ik moet dan altijd aan tentamen suĂŻcide denken = zelfmoordpoging, canât be unseen.
Hahahha noemen jullie een zelfmoord poging een tentamen suĂŻcide als in âgezakt voor het tentamenâ aka leeft nog?
Haha ja, maar volgens mij is tentamen gewoon latijn voor poging, dus eigenlijk is het raarder dat tentamens op school zo heten, een poging aardrijkskunde. Nou bij wiskunde waren het bij mij wel enkel pogingen.
âDie heeft al eens een TS gedaan,â zeggen we dan.
Weet jij waar de hondsrug ligt uit je hoofd
- Ja
- Nee
- Ik zeg ja maar ik weet het niet/kijk af
0 stemmers
En de Peel?
- Ja
- Nee
- In brand
0 stemmers
En de Betuwe?
- Ja
- Nee
- Gelogen maar eigenlijk nee
0 stemmers
Oh memories unlocked. Mijn eerste schooldag. Van dorpje naar stad gefietst naar de middelbare school, die giga kipling tas volgestouwd met boeken onder die waardeloze spin. Parkeer ik mijn fiets en hoor ik oudere meiden gniffelen en wijzen naar mij en die tas die veel te hoog zat. Wist ik veel, en blijkbaar had ik waardeloze broers. Hadden ze me best voor kunnen behoedenđ
âs Aoves laat, de haor nog naat
Nog efkes en naor bed
Raam wiet aop, genne slaop
En de hieemel was vuur rooj
< insert grap van iemand met vraag of ik een TIA heb: nee >
Het enige woord wat ik begreep.