Same het is onkarakteristiek en niemand zou ook raden dat ik op dansles heb gezeten
Ik had in de brugklas die Kipling-unit inclusief zijvakken en daarna een basic Eastpack, maar dáárna zo’n Björn Borg-schoudertas. Denk dat ik mede daardoor scheef ben gegroeid, maar cool was het.
Was dat overal hip?
Bij ons wat het gebruik van je bagagedrager echt not done, gewoon op de rug houden die rugtas! Gelukkig woonden de meesten op max 10 minuten fietsen
Vind jij jezelf een zeikerd hier op het forum?
- Ja 100%
- Soms
- Nee
0 stemmers
Vind jij dat er veel zeikerds op het forum zitten?
- Ja heel veel
- Mwa best wat
- Nee bijna geen
0 stemmers
Vind jij de zeikerds hier automatisch geen leuke personen?
- Ja als je een zeikerd bent vind ik je niet meer leuk
- dat houdt geen verband met elkaar
- ik houd van zeikerds
0 stemmers
Er zitten hier wel minder zeikerds dan op het EGF, of ik ben zelf zuurder geworden haha.
Ligt eraan waar je over zeikt
Ja wel op dansles maar nee ik benoem dat nu niet meer (ofnouja, nu dan wel)
Vind jij jezelf een leuke forummer?
- Ja ik krik echt het leukheidspercentage op hier
- Mwa
- Nee ik voeg niks toe
0 stemmers
Ik vind weinig mensen hier écht iets toevoegen en als je hier ja op stemt heb je toch best een groot ego?
Ik vind mezelf best leuk, maar dat wil niet zeggen dat ik iets toe voeg
Jaa precies het is een forum en we lullen allemaal maar wat. Het is meer een soort dag besteding voor gefrustreerde vrouwen.
Ben jij een gefrustreerde vrouw?
- Ja heel erg
- Soms
- Helemaal niet godvrdomm
- Ik ben geen vrouw
0 stemmers
Deze poll komt echt zo vaak voorbij
Ik vind hier wel veel zeikerds zitten en het valt me ook op dat negatieve topics vaak hard gaan. Maar het is ook wel logisch dat het forum daar een soort uitlaatklep voor is. Als ik leuke dingen aan het doen ben denk ik helemaal niet aan het forum.
Maak jij verhalen hier wel eens groter/grappiger/erger/etc?
- Altijd
- Soms
- Nooit
0 stemmers
Ik vind Kipling nog steeds een leuk merk. Het was eventjes niet meer cool toen Eastpak wel cool was, maar toen Eastpak ook lelijk werd, vond ik Kipling weer leuk en dat is zo gebleven. Mijn dagelijkse tas naar het werk is nu ook een Kipling (wel een eleganter model, deze), maar die oldskool Kiplingzakken met groot logo vind ik ook weer leuk. Ik heb geen extra rugzak nodig, maar als dat wel ooit het geval zou zijn dan koop ik sowieso zo’n classic Kipling rugzak.
We beginnen steeds meer op Viva forum te lijken.
Hoe vaak was je huppeldepup…
Welke e-bike heb je?
Ooo zo veel plastic bij je chocolade
referendum voor een fusie aub
Fuck nee, ik heb nog wel iets aan eigenwaarde
Ja die met roosjes hadden alle basic bitches op mijn middelbare scholen idd ook.