Stel je persoonlijke vraag #45

Ik had zelfs een merkloze Kipling. Wonder dat ik het heb overleefd

1 like

Ik vind jou vaak grappig, dus eens met delightful. Keep it up :smile:

2 likes

Ik gok ook allemaal in Lunetten.

6 likes

Maar vind je het niet vreemd dat een rits er niet onder valt? Das toch wel een heel belangrijk onderdeel. Zelf ook een eastpack gehad waarbij de rits steeds bleef haken al na een halfjaar.

1 like

Ik had exact deze (ook de kleur)

3 likes

Oh vond het al merkwaardig. Love eastpacks trouwens, niet dat ik ze mooi vind maar de meest praktische rugtas die er is.

2 likes

Hahaha moest hardop lachen. Staat er zo droog.

Hoe gaat het met jouw gebit?

• Fantastisch
  • Ja wel goed
  • Kan beter
  • Helemaal kut

0 stemmers

1 like

Wat ik zag was alleen de eerste 2 jaar. Heb ik het dan niet goed begrepen?

1 like

Nee natuurlijk gebeurt dat niet in alle gevallen en dat heb ik nou juist ook niet beweerd; daarom wilde ik daar natuurlijk aanspraak op maken omdat ik er recht op had. Vind “wat hier beweerd wordt klopt niet” gewoon een kakopmerking van jou die overduidelijk naar mij gericht was. Maar prima joh.

1 like

Bij mij stond er indertijd zelfs op het garantiebewijs dat de rits niet onder garantie viel. Kan best dat dat veranderd is (was 2002 ofzo, gok ik), maar het is iig niet altijd zo geweest.

3 likes

Snap nog steeds niet dat ik voor mn eerste eastpack ORANJE had gekozen. Ik had niks met oranje maar ja die moest het worden smh. Daarna een rode, daarna een neutrale donkergrijze maar gekozen die ik nog steeds heb.

4 likes

Ja same, ook nog neon oranje, want lekker gek en opvallend. Precies wat je niet wil als brugpieper…

3 likes

Ik had deze Eastpak en was echt mijn pride & joy (terwijl ik werd al gepest lekker nog meer opvallen). Totdat 'ie kapot was, terug werd gestuurd en ik een heel andere/saaie in 1 kleur kreeg/mocht uitzoeken (weet niet helemaal meer hoe het zat moet ook alweer 20 jaar geleden zijn) :cry:

5 likes

Maakten jullie ook altijd iets anders van het woord Eastpak?

• Ja, Lastpak
  • Ja, iets anders, namelijk:
  • Huh nee waarom zou je dat doen

0 stemmers

2 likes

En nog even over garantie, heb je ooit je Tweezerman laten slijpen? Ik heb uiteindelijk gewoon een nieuwe gekocht omdat kleine Zonnestraaltje het niet durfde op te sturen naar de VS

• Ja, en dat ging zo;
  • Nee

0 stemmers

1 like

Dit moet ik echt nodig doen maar ik heb geen zin om hem op te sturen

2 likes

nee want er is echt geen moment geweest dat ik me een pincet van 25 euro kon veroorloven

12 likes

Ik heb ook een nieuwe gekocht. Ik wist toen niet eens dat laten slijpen een optie is

3 likes

Ik slijp mijn pincet van 7 euro (ofzo) al 15 jaar met een nagelvijl, gaat goed!

3 likes

123x456x789+28830302

10 likes