ik vind het anders dan verwacht, maar niet perse saaier? ik dacht altijd dat je op een gegeven moment volwassen was en wel wist hoe alles moest, dat je dat vanzelf wel wist. blijkt dus helemaal niet zo te zijn en ik dacht ook dat je met 30 getrouwd was en kinderen had, koophuis etc. denk vooral dat dat laatste te maken heeft met hoe het ging in de tijd van onze ouders, maar dat is nu echt niet meer zo. ik ben nu 30, single, verblijf tijdelijk bij familie in de hoop snel een nieuwe woonplek te vinden. had me het allemaal wat anders voorgesteld
maar als ik kijk naar bijvoorbeeld vriendinnen of m’n zusje, die hebben wel een koophuis rond hun 27e, met vaste partner en een vaste baan. na een tijdje een kind, of twee. voel me dan echt de crazy tante die doet waar ze zin in heeft maar eigenlijk haar leven niet op orde heeft. maar dat is natuurlijk onzin wat wat is je leven op orde hebben eigenlijk? ik ben gelukkig en zie wel wat er op mijn pad komt.
Ik wilde dit niet weten
ik zit zo te kijken in mijn bankapp en op de een of andere manier heb ik deze week meerdere keren bloemen gekocht.
Ja dit en ik heb toevallig nieuwe sportschoenen gekocht, doe ik ook niet vaak
Ik heb mijn verjaardag gevierd en ik wil eigenlijk niet weten hoeveel ik daar uiteindelijk aan kwijt was… Toch altijd meer dan ik van te voren denk.
Inzetten voor sociale kwesties is niet beperkt tot progressieve partijen. De SP is conservatief, maar zet zich toch behoorlijk in voor wat zij zien als de sociale kwesties. PVV is sociaal economisch relatief links, maar cultureel rechts en conservatief. Het hangt er ook vanaf hoe je sociale kwesties afbakent; gaat het dan om arbeidsmarkt, woningmarkt, zorg, dus de meer economische thema’s, of en het ondersteunen van de zwakkere groepen in de samenleving op deze thema’s, of zie je het breder zoals inclusiviteit en alles wat daarmee samenhangt. Dat laatste is idd een progressieve hobby.
Hier ook bezig met een kamer ombouwen/verven
Op sollicitatiegesprek gaan in een korte broek
- Kan gewoon
- Kan alleen als het een hele casual baan/sector etc is
- Kan wel als ie niet heel kort is, tot de knie bijvoorbeeld
- Kan nooit
0 stemmers
Het kán wel in een creatieve sector oid, maar ik zou het zelf niet doen.
Ik zou het zelf niet snel doen maar de laatste keer dat ik een sollicitatie had zaten alle mannen bij dat gesprek in korte broek.
als bijbaan in een beachclub vind ik prima, verder niet
Hierdoor werd ik nog een keer pijnlijk herinnerd aan mijn bekeuring voor te hard rijden, die ik ook nog net te laat betaalde
Je kan toch gewoon even de camera uitzetten dan? Haha
weet ik, werk zelf in de horeca! ik bedoelde voor een scholier/student als zomerbaan in de vakantie!
De tweede zijn wel mooiere plaatjes maar de eerste zijn zo strak getekend zonder overbodige frutsels dat je meteen weet wat het is. Vooral die onderste lijkt me wat lastig snel te bekijken in de auto.
Hahaha waar is dit? Lijkt op oekraiens ofzo? Cute
Wanneer heb jij voor het laatst een kaasschaaf gebruikt?
- Vandaag!
- Gisteren
- Afgelopen week
- Afgelopen maand
- Afgelopen jaar
- Langer geleden dan dat
0 stemmers
Lowlands