Stel je persoonlijke vraag #45

Oh wow best veel lang geleden. Maar misschien gebruiken veel uberhaupt geen kaasschaaf.

Heb jij een kaasschaaf?

• Natuurlijk!
  • Nee

0 stemmers

En heb jij zo’n keukenschaar waarmee je groente kan knippen?

• Nee
  • Ja

0 stemmers

Ik wil die laatste weer maar kan hem nergens in linkshandig in de winkel vinden.

1 like

Ik knip mijn jonge ui met de keukenschaar en soms kruiden ook

5 likes

Ik heb er zelfs 3

1 like

Nooit?

6 likes

Heb je nog een tip voor een echte goede? Vind dat er enorm verschil in zit. Heb nu 1 goede maar daar is dus muurverf die niet op waterbasis is overheen gekomen. Ja alles kan gebeuren :joy: bedoel wel een gewone, je hebt ook allemaal verschillende voor van die borrelkaasjes.

@Daelyss daar is het idd ideaal voor.

1 like

Heb je nog nooit een kaasschaaf gebruikt :scream:

2 likes

Boska Milano!

4 likes

Mn vriend wist serieus niet eens wat het was. Nu wil hij het als een klein kind altijd per se zelluf doen (de kaas schaven). Misschien is het echt typisch Nederlands?

1 like

Nee :sweat_smile:
Maar ik eet ook geen kaas hahaha

4 likes

Hoeveel bh’s heb je?

• 1-5
  • 5-10
  • 10-15
  • 15-20
  • 20-25
  • 25-30
  • Meer
  • Geen

0 stemmers

Hoelang draag je een bh?

• 1 dag
  • 2 dagen
  • 3 dagen
  • 4 dagen
  • 5 dagen
  • 6 of meer dagen
  • Ik draag geen bh’s

0 stemmers

3 likes

Ik heb er veel (vind ik), maar ik draag de meeste eigenlijk niet meer. Heb vier dezelfde simpele bralettes gekocht en die draag ik afwisselend, de rest ligt een beetje mooi te liggen zijn in de la :sweat_smile:

3 likes

Te lang iig. En ik doe ze vaak met warm weer direct al uit beneden dus er slingert vaak een bh ergens rond.

@Luzarl draag je dan ook geen kort topje onder kleding ofzo? Of telt dat al als bh?

1 like

Die laatste vraag ligt eraan. Ik heb een aantal verschillende kleuren die ik afwissel. Ligr er dus aan welke kleur kleren ik die week draag. En ik heb er een voor sporten die ik vaker draag.

1 like

Geloof jij dat bh’s helpen tegen het zakken van borsten? Ja eh dus niet als je zo’n ding aanhebt maar of het het tegengaat.

• Nee dikke onzin
  • Ik weet het niet
  • Ja

0 stemmers

1 like

logischerwijs zou ik nog eerder het tegenovergestelde denken

5 likes

Is de eerste vraag in- of exclusief sportbeha’s?

1 like

Hoeveel liggen er in mijn la te verstoffen omdat ze toch net niet lekker zitten, ze niet meer passen omdat ik ben aangekomen of zijn uitgelubberd en bewaar ik want stel dat ze toch opeens wel passen: stuk of 15

Hoeveel draag ik er: gemiddeld 2

12 likes

Ja ik draag van die topjes idd maar niks met een beugel of een sluiting

3 likes

Is deze vraag toevallig nav die blog van Cynthia?

Ik draag alleen deze en daar heb ik er denk 8 of 9 van

Mijn beugel bhs draag ik nooit en liggen te verstoffen in de kast

12 likes