Stel je persoonlijke vraag #45

Ik doe m nooit over mn hoofd aan, maar stap erin en dan trek ik m naar boven zegmaar. Over mn hoofd kom ik ook altijd klem te zitten.

2 likes

Was het vanilleijs?

2 likes

Friesche vlag koffiemelk. Heb ik bizar weinig aan :joy:

Ik kreeg ā€œLekker Lang Lekker bollenā€ als eerste product en daar knapte ik zo op af dat ik er niet meer naar gekeken heb :joy:

1 like

Alles wat ik krijg als kaart neem ik mee en zet ik in een weggeefkast voor anderen.

9 likes

Ik kende dit helemaal niet, maar zie nu dat ik 12 kraskaarten heb :grimacing:

Wel mwah artikelen

Helft had gluten (die ik niet mag), maar heb een tas vol koekjes aan mn moeder kunnen geven dus ik ben weer even de aardige dochter geweest. Dus ik ben niet ontevreden

1 like

Ik kocht deze laatst en het waren de droogste broodjes ooit :-1:t2:

1 like

Ik heb alleen de producten gekozen waar ik wat aan heb. Ook meerdere wasverzachters en Lenor pearls gekrast, die ik niet gebruik. Dus die verzilver ik ook niet .

3 likes

Goed dat je dit noemt, ik zie dat er bij mij in het dorp ook een zit. Dit ga ik ook doen!

1 like

Vond het dit keer echt wel prima! Vaak zijn het van die non artikelen waar ze vanaf moeten.
Maar we hadden nu zo’n kilo bananen, shampoo, aardappelschijfjes, evergreens (Liga) etc.

2 likes

Ja dat had ik dus ergens wel verwacht, ben blij met de bevestiging :grin:

1 like

Ik kreeg wasverzachter en tatta kant-en-klare woksauzen. Maar ook weer een gratis pakje Vivera. Ben alsnog erg beledigd.

3 likes

Dit vind ik ook met de ā€˜persoonlijke’ bonusbox aanbiedingen. Blijkbaar is het na jaren profilering nog steeds te moeilijk om te doorgronden dat ik geen vlees of zuivel koop.

7 likes

Huh mijn, bonusbox is 95% vegan? En dat is vaak verklaarbaar omdat mijn vriend Vega is en niet vegan.

Je gaat barbecueƫn bij je buren en je kan kiezen uit 2 stukken vlees.

• Een stuk vlees uit de supermarkt waarvan je weet dat dat beest amper daglicht heeft gezien en een dieronvriendelijk bestaan heeft geleden
  • Een stuk vlees van een dier dat in de tuin van je buren heeft gestaan en een heel goed en vrij leven heeft gehad. Je hebt het dier wel ā€œgekendā€ (:sweat_smile:)
  • Ik eet nooit vlees

0 stemmers

2 likes

Alleen als ik zeker weet dat het dier hygiƫnisch geslacht is.

2 likes

Nou dan heb je geluk :sweat_smile:
Ik moet zeggen dat het de laatste tijd meevalt eigenlijk, vlees is al heel lang geleden (was dan voor bijvoorbeeld boterhamworst of karbonades of zo :confused:) en het meeste zijn wel dingen die ik vaak koop, maar ik heb nog regelmatig iets van drinkbare zuivel ertussen (nu ook weer zo’n drinkyogurt bij dat krassen). Heb dat echt letterlijk nooit gekocht, ook niet voor anderen, dus ik snap niet waarom ze dat blijven aanbieden.

Ik kreeg als eerste Santa Maria kruidenmixen en was echt diep beledigd, maar daarna nog wel wat nieuwe Alpro producten en blikje cola zero, das wel beter.

oja herinnert me eraan dat ik die nog niet heb verzilverd, dus ik mag straks gratis boodschappen doen

danoontje plantaardige knijpyoghurt, blikje coca cola zero, hipro yoghurt, alpro proteine yoghurt, alpro drink, haribo perziken, milka chocolade gebroken noot, taksi en gilette scheerschuim

lekker voedzaam

4 likes