Stel je persoonlijke vraag #45

Ja ik exact deze ook! Van de pri

2 likes

Ja zitten echt heerlijk

2 likes

Lijkt het jou leuk om impersonator zijn?
Dus: jij lijkt op een celeb en gaat op social media diegene nadoen

• Ja, is toch leuk!
  • Nee, ik heb een eigen leven

0 stemmers

Wel alleen voor de lol natuurlijk, niet met de bedoeling dat mensen echt gaan denken dat ik diegene ben.

2 likes

Dit is ook het enige dat ik draag! Ook niks met beugel of sluiting. Zo heerlijk.

1 like

Mn droom is om borsten te hebben waarbij ik dit aan zou kunnen

5 likes

Waarom zou dat niet gaan dan?

3 likes

Omdat dat zeer doet en het dan alle kanten ophupst (wat niet prettig voelt)

5 likes

Omdat ik mn tieten dan vast zou moeten houden elke keer als ik de trap op en af loop.

3 likes

Ik heb ook veel beugelloze, niet voorgevormde maar heb die wel meegeteld als bh’s :grimacing:

2 likes

Ah ja ik hoor vaak van meiden dat ze zeggen dat ze te groot zijn maar wij hebben dezelfde maat (i ofzo toch? Van superbra?) dus alleen groot zegt niet zoveel want ik draag dit dus ook met maat i haha, dus mijn advies is altijd uitproberen

En dat moet ik eigenlijk ook @Pippin maar dat doe ik lekker niet :innocent:

1 like

Maar dat zijn ook gewoon bh’s?

Ik heb vandaag met cup 70F zonder bh rondgefietst, in heel verrassend, een jumpsuit. Maar ja geen probleem. Alleen als ik ongesteld ben want dan doen ze over het algemeen meer pijn. Veel fijner zonder. Al dat gezweet bah. (Ik heb helaas zweettieten).

3 likes

Jaa het kan ook zeker hoor. Die topjes heb ik ook, maar ik moet er niet aan denken als ik naar de trein moet snelwandelen ofzo haha. Voor thuis vind ik ze top!

3 likes

Oh chill dat je er geen last van hebt. Als ik een keer geen bh of zon soort top draag dan voel ik mn borsten de hele tijd en ga niet goed op hoe het zo hangt en alle kanten op gaat :sweat_smile:

2 likes

Hoe meer ze gaan hangen hoe makkelijker het wordt :joy: die van mij liggen gewoon casual, de zwaartekracht heeft gewoon compleet de chat verlaten

6 likes

Hahahah ja bij mij chillen ze ook zo ongeveer op mijn buikvet zonder bh🤣 maar omhoog en opzij hebben ze nog bewegingsruimte.

Ja vind ik ook!

Vandaag ook de hele dag bh loos en heb dan echt het idee dat ik minder tietzweet heb. Gisteren naar kantoor toch maar een bh aangedaan, en toen ik thuis kwam was die gewoon vochtig aan de onderkant :sweat_smile:

1 like

Echt hè, ik kan niet tegen het gevoel van die twee drilpuddingen in formaat galiameloen bij iedere beweging die ik maak. Liefst snoer ik ze zo strak mogelijk vast.

6 likes

Ik heb oprecht wel eens gegoogled naar trans masc tips voor inbinden en sport bhs :sweat_smile:

@WhereTheLightIs oh ik heb het juist andersom haha

3 likes

Y’all are nasty

1 like