Stel je persoonlijke vraag #45

Ja dat had ik dus ergens wel verwacht, ben blij met de bevestiging :grin:

1 like

Ik kreeg wasverzachter en tatta kant-en-klare woksauzen. Maar ook weer een gratis pakje Vivera. Ben alsnog erg beledigd.

3 likes

Dit vind ik ook met de ‘persoonlijke’ bonusbox aanbiedingen. Blijkbaar is het na jaren profilering nog steeds te moeilijk om te doorgronden dat ik geen vlees of zuivel koop.

7 likes

Huh mijn, bonusbox is 95% vegan? En dat is vaak verklaarbaar omdat mijn vriend Vega is en niet vegan.

Je gaat barbecueën bij je buren en je kan kiezen uit 2 stukken vlees.

• Een stuk vlees uit de supermarkt waarvan je weet dat dat beest amper daglicht heeft gezien en een dieronvriendelijk bestaan heeft geleden
  • Een stuk vlees van een dier dat in de tuin van je buren heeft gestaan en een heel goed en vrij leven heeft gehad. Je hebt het dier wel “gekend” (:sweat_smile:)
  • Ik eet nooit vlees

0 stemmers

2 likes

Alleen als ik zeker weet dat het dier hygiënisch geslacht is.

2 likes

Nou dan heb je geluk :sweat_smile:
Ik moet zeggen dat het de laatste tijd meevalt eigenlijk, vlees is al heel lang geleden (was dan voor bijvoorbeeld boterhamworst of karbonades of zo :confused:) en het meeste zijn wel dingen die ik vaak koop, maar ik heb nog regelmatig iets van drinkbare zuivel ertussen (nu ook weer zo’n drinkyogurt bij dat krassen). Heb dat echt letterlijk nooit gekocht, ook niet voor anderen, dus ik snap niet waarom ze dat blijven aanbieden.

Ik kreeg als eerste Santa Maria kruidenmixen en was echt diep beledigd, maar daarna nog wel wat nieuwe Alpro producten en blikje cola zero, das wel beter.

oja herinnert me eraan dat ik die nog niet heb verzilverd, dus ik mag straks gratis boodschappen doen

danoontje plantaardige knijpyoghurt, blikje coca cola zero, hipro yoghurt, alpro proteine yoghurt, alpro drink, haribo perziken, milka chocolade gebroken noot, taksi en gilette scheerschuim

lekker voedzaam

4 likes

Heerlijk!

4 likes

Heb jij in je omgevingen mensen (gehad) die

• Voor mijn gevoel 3 weken zwanger waren
  • Voor mijn gevoel 3 jaar zwanger waren
  • Alleen mensen die gevoelsmatig 9 maanden zwanger waren

0 stemmers

Ik zweer sommige mensen zijn echt eeuwig zwanger en andere mensen hebben echt hoppa ineens een kind.

6 likes

Oh zo herkenbaar als je overtijd bent, hopelijk zet je menstruatie snel door

1 like

Nah eigenlijk puur en alleen door die influencers. In het dagelijks leven mwah. Ook waarom vrouwen altijd dan die truttige hand onder hun buik houden. Hij valt er niet af hoor en je hebt nog een hel voor de boeg.

Heb jij nu verse bloemen in huis?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Een vriendin heeft zojuist haar derde kind in 3 jaar en 2 weken tijd gekregen. Voor mijn gevoel was dat 1 doorlopende zwangerschap en ken ik haar niet niet-zwanger meer.

8 likes

Ik wil weer verse bloemen en echt bij een goede bloemist halen maar was de afgelopen weken te vaak van huis :grimacing: volgende week maar even doen.

4 likes

Wel een bos dooie die ik nog moet opruimen. Van iemand gekregen, ik koop ze zelf nooit, want het eindigt altijd zo en dan staat het er weer maanden.

3 likes

:face_with_monocle:

4 likes

Ja bij mij hetzelfde. Echt heel vervelend. En m’n moeder geeft bij iedere viering bloemen.

2 likes

Als jij je haar in een knot hebt en je gaat douchen, maar wil wel je haar wassen:

• Doe ik m gewoon uit en rechtstreeks onder de douche en wassen
  • Doe ik m uit en kam/borstel ik de knopen uit m’n haar en ga dan pas douchen
  • Nog iets heel anders

0 stemmers

Ik kam het zelf nooit, maar m’n haar is altijd wel enorm in de knoop dan met het wassen en als ik het dan heb gedroogd is het ook nog in de knoop. Vraag me af hoe andere mensen dit succesvol doen haha

Ik borstel m’n haar juist helemaal uit onder de douche (krullen), tussen shampoo en conditioner in

3 likes