Heb je er dan ook geen last van op de fiets ofzo? Ik vind dat wiebelen met lopen enzo allemaal prima maar over een hobbel of kinderkopjes fietsen doet gewoon pijn, echt irritant want wil niet altijd een beha aan moeten (lokt ook m’n huidaandoening uit). Vroeg me af of dat op gegeven moment nog zou wennen ofzo maar merk er nog niet veel van helaas
Jongens gatsie je draagt je sokken toch ook niet een week. Max 2 of misschien 3 dagen en dan in de was hoor! Het zit notabene onder je oksel
Oh leuke kleuren!! Die ga ik onthouden.
Die van Hema zijn ook top trouwens en niet duur. Vind dat ze prima ondersteunen 🫶
Ja ik vind mezelf echt een janknek op dat gebied om @Soy.peor termen te gebruiken, maar daar probeer ik me wel minder druk om te maken. Ik ga er bij de goede zaken eigenlijk wel vanuit dat ze een goede handhygiëne naleven.
Welke heb jij van de hema?
Deze:
Zomerkraskaarten voor gratis producten bij Albert Heijn (de afgelopen weken kreeg je bij elke 15 euro die je besteedde een product dat je gratis op kon halen, je kon niet kiezen wat je kreeg)
- Ik heb alleen producten gekregen waar ik blij mee was/iets aan had
- Ik heb alleen producten gekregen waar ik niet blij mee was/niets aan had
- Ik heb zowel producten gekregen waar ik blij mee was als producten waar ik niet blij mee was
- Ik heb hier niet aan meegedaan/ik ken dit niet
0 stemmers
Tandpasta, thee, Dreft, billendoekjes, biologische melk, vega shoarma. Helemaal prima
Ik vind dit soort dingen juist vreselijk, als ik dit over mijn hoofd moet doen zit mijn tiet ergens halverwege klem en zit het topje opgerold bij mijn schouders waar ik er precies niet bij kan. Bikini’s etc. die over mijn hoofd moeten zijn ook echt een no-go. Voor mij graag iets met een sluiting haha
Nee ze zijn echt te zwaar om daardoor opgeschrikt te worden. Maar ik heb ook nooit quirky leuke borstjes gehad dus ik weet ook niet beter
Dit is juist een marketingtruc om men meer te laten betalen/kopen. Dus de Appie verdient hier juist veel aan
Ik moest zondag toevallig bij de AH boodschappen doen en zat al rond de 12 euro, dus dacht, nog even volmaken tot de 15. Wel beetje jammer dat de kraskaart niet in de app kwam, waardoor ik alsnog geen gratis product heb gekregen
Geb je hem niet later bijgekregen? Ik heb hetzelfde gehad zondag. Maar toen ik naar de balie ging zeiden ze dat het vanzelf bijgeschreven zou worden als de storing verholpen was. En ik had idd 2 dagen later toen ik checkte een krasjaart erbij
Ik zag vandaag niks in de app staan en zag hij veelgestelde vragen dat de tijd van krassen voorbij was, dus ik ben er vanuit gegaan dat ik het niet meer krijg haha. De bak ijs die we hebben gehaald om aan die 15 euro te komen was lekker, dus is ook prima zo
Ik doe m nooit over mn hoofd aan, maar stap erin en dan trek ik m naar boven zegmaar. Over mn hoofd kom ik ook altijd klem te zitten.
Was het vanilleijs?
Friesche vlag koffiemelk. Heb ik bizar weinig aan
Ik kreeg “Lekker Lang Lekker bollen” als eerste product en daar knapte ik zo op af dat ik er niet meer naar gekeken heb
Alles wat ik krijg als kaart neem ik mee en zet ik in een weggeefkast voor anderen.
Ik kende dit helemaal niet, maar zie nu dat ik 12 kraskaarten heb
Wel mwah artikelen