Heerlijk!
Heb jij in je omgevingen mensen (gehad) die
- Voor mijn gevoel 3 weken zwanger waren
- Voor mijn gevoel 3 jaar zwanger waren
- Alleen mensen die gevoelsmatig 9 maanden zwanger waren
0 stemmers
Ik zweer sommige mensen zijn echt eeuwig zwanger en andere mensen hebben echt hoppa ineens een kind.
Oh zo herkenbaar als je overtijd bent, hopelijk zet je menstruatie snel door
Nah eigenlijk puur en alleen door die influencers. In het dagelijks leven mwah. Ook waarom vrouwen altijd dan die truttige hand onder hun buik houden. Hij valt er niet af hoor en je hebt nog een hel voor de boeg.
Heb jij nu verse bloemen in huis?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Een vriendin heeft zojuist haar derde kind in 3 jaar en 2 weken tijd gekregen. Voor mijn gevoel was dat 1 doorlopende zwangerschap en ken ik haar niet niet-zwanger meer.
Ik wil weer verse bloemen en echt bij een goede bloemist halen maar was de afgelopen weken te vaak van huis volgende week maar even doen.
Wel een bos dooie die ik nog moet opruimen. Van iemand gekregen, ik koop ze zelf nooit, want het eindigt altijd zo en dan staat het er weer maanden.
Ja bij mij hetzelfde. Echt heel vervelend. En m’n moeder geeft bij iedere viering bloemen.
Als jij je haar in een knot hebt en je gaat douchen, maar wil wel je haar wassen:
- Doe ik m gewoon uit en rechtstreeks onder de douche en wassen
- Doe ik m uit en kam/borstel ik de knopen uit m’n haar en ga dan pas douchen
- Nog iets heel anders
0 stemmers
Ik kam het zelf nooit, maar m’n haar is altijd wel enorm in de knoop dan met het wassen en als ik het dan heb gedroogd is het ook nog in de knoop. Vraag me af hoe andere mensen dit succesvol doen haha
Ik borstel m’n haar juist helemaal uit onder de douche (krullen), tussen shampoo en conditioner in
Ahhhh sorry ik zat in m’n saaie haar bubbel
Ik was mijn haar, doe conditioner in en borstel het dan door met een tangle teezer voor nat haar. Verder borstel ik het ook nooit ivm slag/krul.
ik borstel het uit en doe een hoofdhuidmassage met zo’n silliconen borstel
- Ja
- Nee
- Ligt aan de specifieke AH to go
0 stemmers
Jesus ik zit hier nu serieus over na te denken die in Groningen denk ik wel. Is vrij groot.
Ja of nee. Ik knip met een gewone schaar keukendingen. Maakt dat het een keukenschaar, dan ja.
Ik borstel mn haar sowieso altijd voor ik het ga wassen. Anders heb ik al die losse haren in de douche
Ik borstel van tevoren uit om zo de losse haren in het putje te verminderen
Edit: wat @Felony zegt dus
Zou jij snel je (hypothetische) ereader willen uitlenen?
- Ja hoor, geen probleem
- Hmm, liever niet maar vooruit
- Nee deze leen ik niet uit
- Ik heb geen ereader en kan me hier ook geen voorstelling bij maken
0 stemmers
Mijn moeder wilde de mijne lenen voor een weekje vakantie, en het voelde toch een beetje gek ofzo? Er staan oa boeken over relaties en seks op, en een harry potter fanfiction (ja shame on me), voelt zo prive. Terwijl ik dan weer geen problemen heb als ze door de boekenkast neust.