Ahhhh sorry ik zat in m’n saaie haar bubbel
Ik was mijn haar, doe conditioner in en borstel het dan door met een tangle teezer voor nat haar. Verder borstel ik het ook nooit ivm slag/krul.
ik borstel het uit en doe een hoofdhuidmassage met zo’n silliconen borstel
- Ja
- Nee
- Ligt aan de specifieke AH to go
0 stemmers
Jesus ik zit hier nu serieus over na te denken
die in Groningen denk ik wel. Is vrij groot.
Ja of nee. Ik knip met een gewone schaar keukendingen. Maakt dat het een keukenschaar, dan ja.
Ik borstel mn haar sowieso altijd voor ik het ga wassen. Anders heb ik al die losse haren in de douche ![]()
Ik borstel van tevoren uit om zo de losse haren in het putje te verminderen
Edit: wat @Felony zegt dus
Zou jij snel je (hypothetische) ereader willen uitlenen?
- Ja hoor, geen probleem
- Hmm, liever niet maar vooruit
- Nee deze leen ik niet uit
- Ik heb geen ereader en kan me hier ook geen voorstelling bij maken
0 stemmers
Mijn moeder wilde de mijne lenen voor een weekje vakantie, en het voelde toch een beetje gek ofzo? Er staan oa boeken over relaties en seks op, en een harry potter fanfiction (ja shame on me), voelt zo prive. Terwijl ik dan weer geen problemen heb als ze door de boekenkast neust.
Liever niet, maar dat is omdat ik hem zelf dagelijks gebruik en dan echt zou missen.
De boeken die erop staan maken me echt geen fluit uit
Nee voornamelijk omdat ik dan zelf een week niet kan lezen.
Ik leen mijne in het algemeen niet uit maar wel aan mijn moeder. Hypothetische Harry Potter fanfiction zou ik er tijdelijk even afhalen dan haha
Hahaha ligt er aan wat er in die fanfiction gebeurt. Als de toverstaf op plekken waar het licht niet schijnt terecht komt wel, maR als het onschuldig is zou ik het gewoon laten staan
Vergeet de Shrek fanfiction niet. Moet er niet aan denken dat iemand dat opent

Dit klinkt echt zo simpel maar toch heb ik het nooit geprobeerd haha. Ik ga het eens proberen.
Heb jij ooit een elektrische jojo gehad? Zo’n ding dat vanzelf weer omhoog kwam
- Ja!!
- Nee wel een gewone jojo
- Nee helemaal geen jojo
0 stemmers
Een gegarandeerd succes op elke bonte avond! ![]()
En lampjes!!
Zorgde de elektrische jojo ervoor dat ik kon jojo-en? Absoluut niet.
Kan alleen jojo-en in gewicht.
Dan haal je die er toch af en zet je ze er weer op als je hem terug krijgt.
Borstelen wanneer de conditioner erin zit! Dan heb je de minste kans dat je haren breekt.