![]()
Succes! Zitten aardig wat schrijffouten in ![]()
Lees jij weleens fanfiction?
- Ja
- Nee
- Vroeger wel, nu niet meer
0 stemmers
Heb je weleens fanfiction geschreven?
- Ja, en dat staat ook online
- Ja, maar nooit ergens gepost
- Nee
0 stemmers
Ja. De âtroepâ (sommige zijn echt goed geschreven overigensâŚ) die de op mijn ereader zou staan als ik die zou hebbend ⌠![]()
Stel je partner, waarmee je een leven deelt en geen geheimen voor hebt en andersom ook niet, krijgt een brief van een verzekeraar waar jullie niks hebben lopen met âpersoonlijk en vertrouwelijkâ erop. maak je die dan open als je de post opent?
- Ja, is onze post
- Nee, deze brief laat ik liggen
- Nee, maar we openen nooit elkaars post
0 stemmers
En nu hetzelfde maar nu is de brief afkomstig van een onbekende notaris. Dus niet waar je bijv de hypotheek of samenlevingscontract hebt afgesloten.
- Ja, is onze post
- Nee, deze brief laat ik liggen
- Nee, maar we openen nooit elkaars
0 stemmers
Ik zou t niet openen maar ik zou wel zeggen âgoh je hebt een brief van een notaris? Waar gaat dat overâ
ik vraag ook wat het is van zodra hij die enveloppes opent.
Maarja, heel eerlijk, ik heb geen idee bij welke verzekeraars wij iets hebben lopen ![]()
![]()
En aangezien er nogal wat dingen spelen waarbij notarissen betrokken zijn die ik niet ken, zou ik daar ook niks achter zoeken lol. Meestal wil hij dat soort brieven meteen hebben dus maak dan een foto zodat hij die kan doorsturen naar betrokkenen (betreft erfenis gedoe). Dus tja, ik zou dat gewoon openen en andersom ook prima.
Edit. Ik weet ook niet meer bij welke notaris onze hypotheek/huis destijds was geregeld. Is niet een super bewust uitgekozen keuze geweest ofzo
Wel met de kanttekening dat wij elkaar ook gewoon toestemming geven om post te openen. Open alleen geen persoonlijke kaarten etc.
Heb trouwens wel gestemd âwij openen nooit elkaars postâ maar als er een brief zou komen van onze hypotheekverstrekker (een dus bij mij bekende instantie) met zijn naam erop, zou ik t wel openen want onze hypotheek dus gaat ook over mij en mijn geld
Ik laat het liggen maar ik ga er met mijn neus bovenop zitten wanneer hij het open maakt. Geen geheimen
Meteen openmaken, maar als er financieel wordt gerommeld wil ik daar niet jaren later pas eens achter komen.
Ik zou hem als hij niet thuis was appen of ik het open mag maken en het antwoord is nog nooit nee geweest
Fixed that
Nee, aan het douchegordijn ![]()
Hier ook hoor. We openen elkaars post en bij zulke vreemde post zou ik het meteen openen.No way dat ik heel mân leven hard heb gewerkt voor misschien iets shady van zijn kant. En wachten totdat hij thuis komt betekent bij ons dat er dan ook kids thuis zijn niet echt ideaal om zoân post te openen.
Ik zou het niet uit mezelf open maken, vind ik ook niet fijn als dat met mijn post zou gebeuren, maar zou er wel met mân ogen bovenop zitten als hij het open maakt. En als hij de envelop zou zien en heel nonchalant erover zou doen zo van âoh open ik straks welâ, dan ruk ik de envelop open. Genoeg shady business met mân ex gehad waardoor ik in de shit kwam, geen zin in nog zoân eikel in mân huis.
Wat zouden jullie dan doen als je partner de inhoud niet wil delen?
Ik twijfel tussen een paar martel methodesâŚ
Ik zou het gesprek erover voeren met mijn vriend, ik vind het om de een of andere reden echt privacy schended om iemand anders brief te openen, zou dat niet snel doen.