Stel je persoonlijke vraag #45

Liever niet, maar dat is omdat ik hem zelf dagelijks gebruik en dan echt zou missen.

De boeken die erop staan maken me echt geen fluit uit

27 likes

Nee voornamelijk omdat ik dan zelf een week niet kan lezen.

11 likes

Ik leen mijne in het algemeen niet uit maar wel aan mijn moeder. Hypothetische Harry Potter fanfiction zou ik er tijdelijk even afhalen dan haha

2 likes

Hahaha ligt er aan wat er in die fanfiction gebeurt. Als de toverstaf op plekken waar het licht niet schijnt terecht komt wel, maR als het onschuldig is zou ik het gewoon laten staan

4 likes

Vergeet de Shrek fanfiction niet. Moet er niet aan denken dat iemand dat opent
75717940

26 likes

Dit klinkt echt zo simpel maar toch heb ik het nooit geprobeerd haha. Ik ga het eens proberen.

1 like

Heb jij ooit een elektrische jojo gehad? Zo’n ding dat vanzelf weer omhoog kwam

• Ja!!
  • Nee wel een gewone jojo
  • Nee helemaal geen jojo

0 stemmers

1 like

Een gegarandeerd succes op elke bonte avond! :v:

1 like

En lampjes!!
Zorgde de elektrische jojo ervoor dat ik kon jojo-en? Absoluut niet.

Kan alleen jojo-en in gewicht.

16 likes

Dan haal je die er toch af en zet je ze er weer op als je hem terug krijgt.

1 like

Borstelen wanneer de conditioner erin zit! Dan heb je de minste kans dat je haren breekt.

4 likes

:woman_shrugging:t3:

4 likes

Succes! Zitten aardig wat schrijffouten in :joy:

1 like

Lees jij weleens fanfiction?

• Ja
  • Nee
  • Vroeger wel, nu niet meer

0 stemmers

Heb je weleens fanfiction geschreven?

• Ja, en dat staat ook online
  • Ja, maar nooit ergens gepost
  • Nee

0 stemmers

3 likes

Ja. De “troep” (sommige zijn echt goed geschreven overigens
) die de op mijn ereader zou staan als ik die zou hebbend 
 :rofl:

1 like

Stel je partner, waarmee je een leven deelt en geen geheimen voor hebt en andersom ook niet, krijgt een brief van een verzekeraar waar jullie niks hebben lopen met “persoonlijk en vertrouwelijk” erop. maak je die dan open als je de post opent?

• Ja, is onze post
  • Nee, deze brief laat ik liggen
  • Nee, maar we openen nooit elkaars post

0 stemmers

En nu hetzelfde maar nu is de brief afkomstig van een onbekende notaris. Dus niet waar je bijv de hypotheek of samenlevingscontract hebt afgesloten.

• Ja, is onze post
  • Nee, deze brief laat ik liggen
  • Nee, maar we openen nooit elkaars

0 stemmers

Ik zou t niet openen maar ik zou wel zeggen “goh je hebt een brief van een notaris? Waar gaat dat over”

55 likes

ik vraag ook wat het is van zodra hij die enveloppes opent.

5 likes

Maarja, heel eerlijk, ik heb geen idee bij welke verzekeraars wij iets hebben lopen :rofl::+1:t3:
En aangezien er nogal wat dingen spelen waarbij notarissen betrokken zijn die ik niet ken, zou ik daar ook niks achter zoeken lol. Meestal wil hij dat soort brieven meteen hebben dus maak dan een foto zodat hij die kan doorsturen naar betrokkenen (betreft erfenis gedoe). Dus tja, ik zou dat gewoon openen en andersom ook prima.

Edit. Ik weet ook niet meer bij welke notaris onze hypotheek/huis destijds was geregeld. Is niet een super bewust uitgekozen keuze geweest ofzo

2 likes

Wel met de kanttekening dat wij elkaar ook gewoon toestemming geven om post te openen. Open alleen geen persoonlijke kaarten etc.

2 likes