Liever niet, maar dat is omdat ik hem zelf dagelijks gebruik en dan echt zou missen.
De boeken die erop staan maken me echt geen fluit uit
Liever niet, maar dat is omdat ik hem zelf dagelijks gebruik en dan echt zou missen.
De boeken die erop staan maken me echt geen fluit uit
Nee voornamelijk omdat ik dan zelf een week niet kan lezen.
Ik leen mijne in het algemeen niet uit maar wel aan mijn moeder. Hypothetische Harry Potter fanfiction zou ik er tijdelijk even afhalen dan haha
Hahaha ligt er aan wat er in die fanfiction gebeurt. Als de toverstaf op plekken waar het licht niet schijnt terecht komt wel, maR als het onschuldig is zou ik het gewoon laten staan
Vergeet de Shrek fanfiction niet. Moet er niet aan denken dat iemand dat opent
Dit klinkt echt zo simpel maar toch heb ik het nooit geprobeerd haha. Ik ga het eens proberen.
Heb jij ooit een elektrische jojo gehad? Zoân ding dat vanzelf weer omhoog kwam
0 stemmers
Een gegarandeerd succes op elke bonte avond!
En lampjes!!
Zorgde de elektrische jojo ervoor dat ik kon jojo-en? Absoluut niet.
Kan alleen jojo-en in gewicht.
Dan haal je die er toch af en zet je ze er weer op als je hem terug krijgt.
Borstelen wanneer de conditioner erin zit! Dan heb je de minste kans dat je haren breekt.
Succes! Zitten aardig wat schrijffouten in
Lees jij weleens fanfiction?
0 stemmers
Heb je weleens fanfiction geschreven?
0 stemmers
Ja. De âtroepâ (sommige zijn echt goed geschreven overigensâŠ) die de op mijn ereader zou staan als ik die zou hebbend âŠ
Stel je partner, waarmee je een leven deelt en geen geheimen voor hebt en andersom ook niet, krijgt een brief van een verzekeraar waar jullie niks hebben lopen met âpersoonlijk en vertrouwelijkâ erop. maak je die dan open als je de post opent?
0 stemmers
En nu hetzelfde maar nu is de brief afkomstig van een onbekende notaris. Dus niet waar je bijv de hypotheek of samenlevingscontract hebt afgesloten.
0 stemmers
Ik zou t niet openen maar ik zou wel zeggen âgoh je hebt een brief van een notaris? Waar gaat dat overâ
ik vraag ook wat het is van zodra hij die enveloppes opent.
Maarja, heel eerlijk, ik heb geen idee bij welke verzekeraars wij iets hebben lopen
En aangezien er nogal wat dingen spelen waarbij notarissen betrokken zijn die ik niet ken, zou ik daar ook niks achter zoeken lol. Meestal wil hij dat soort brieven meteen hebben dus maak dan een foto zodat hij die kan doorsturen naar betrokkenen (betreft erfenis gedoe). Dus tja, ik zou dat gewoon openen en andersom ook prima.
Edit. Ik weet ook niet meer bij welke notaris onze hypotheek/huis destijds was geregeld. Is niet een super bewust uitgekozen keuze geweest ofzo
Wel met de kanttekening dat wij elkaar ook gewoon toestemming geven om post te openen. Open alleen geen persoonlijke kaarten etc.