Stel je persoonlijke vraag #45

Eisen dat ie het wel deelt en het als hij dat niet wil het stiekem lezen als ie niet thuis is of slaapt ofzo. Mannen zijn zo dom dat ze zoiets maar half verstoppen. En anders zijn z’n koffers zo gepakt. :smiling_face_with_tear:

1 like

Gaat dit over jouw partner?

Nee gelukkig niet! Gewoon benieuwd

1 like

Hoezo is het een geheim als je zo’n brief even laat liggen tot je partner het zelf opent? Ik ga ervan uit dat hij de post niet in de open haard zal gooien en gewoon deelt wat er in staat

1 like

Ik open die post ook niet uit wantrouwen, ik open die post omdat wij het allebei gewoon normaal en geen big deal vinden haha. Als iemand zakelijke post maar opent, maakt het ons gewoon niet uit wie of we appen elkaar even. Maar wij hebben ook op elkaars telefoon allebei onze Face ID geïnstalleerd plus kennen ook gewoon elkaars internetbankieren/ DigiD wachtwoorden etc. Hij zal nooit mijn appjes of e-mails lezen of andersom, maar meer dat het lekker makkelijk is als iemand even snel wat wil opzoeken of checken en die telefoon is t dichtste bij. Of regelen qua Duo of belasting, parkeren of andere dingen die gelinkt zijn aan een specifiek DigiD account.

Ik vind het pas privacyschending als 1 van de 2 het onprettig vindt en je dat zonder toestemming alsnog doet.

Sorry voor al het ge-wij trouwens, namens mijn vriend en ik delen wij een kortingscode voor 30% korting op een emmer :bucket: (code: GADVERDAMME)

34 likes

:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

1 like

Ken jij ook uitzonderlijk veel mensen die vandaag jarig zijn?

• ja
  • nee
  • geen idee

0 stemmers

2 likes

Gisteren wel (6!)

2 likes

in welke maand ben jij jarig?

• januari
  • februari
  • maart
  • april
  • mei
  • juni
  • juli
  • augustus
  • september
  • oktober
  • november
  • december

0 stemmers

en wat is je sterrenbeeld? (geen idee of de volgorde klopt)

• waterman
  • vissen
  • ram
  • stier
  • tweelingen
  • kreeft
  • leeuw
  • maagd
  • weegschaal
  • schorpioen
  • boogschutter
  • steenbok

0 stemmers

en geloof je in astrologie? ik heb er eigenlijk niks mee maar altijd als ik een bepaalde specifieke ergernis heb bij mensen zijn ze hetzelfde sterrenbeeld dus dat valt me wel op

• ja
  • nee
  • ik weet niet

0 stemmers

1 like

sorry ff veranderd want ik ben te incapabel om gelijk alle polls goed in te stellen

1 like

Heb jij het gevoel alsof je het echt getroffen hebt met je partner als je het vergelijkt met partners van mensen om je heen?

• Ja zwaar
  • Niet specifiek, de meeste partners van mensen om me heen zijn gewoon goed
  • Nee eigenlijk juist minder
  • Idk

0 stemmers

1 like

Als iemand jarig is en je ziet diegene nog diezelfde dag/avond, app je dan ook nog om te feliciteren?

• Vaak/altijd wel
  • Soms
  • Nee

0 stemmers

Mijn vrienden hebben gelukkig geloof ik allemaal goede partners, maar als ik het ‘leed’ topic hier lees voelt het wel echt alsof ik het zwaar getroffen heb.

Voel me overigens vaker de man als ik de ergenissen lees :smiling_face_with_tear:

15 likes

De meesten van mijn omgeving zouden naar (naar mijn mening) zo mee kunnen posten :sweat_smile:

2 likes

Dat vind ik wel interessant, wil je uitleggen waarom?

Even specifiek voor hetero-relaties.
Wat vind je ervan als je partner (man) de grootste gezamenlijke uitgeven op zich neemt? Zoals uitjes, uit eten, vakanties etc.

• Een must voor mij in een relatie
  • Een pre voor mij in een relatie
  • Liever gewoon splitten
  • Geen sprake van

0 stemmers

Indien je het een must of pre vindt, waarom?

• Dit vind ik bij een man-vrouw relatie horen
  • Dit geeft me een gevoel van veiligheid
  • Dit maakt me blij
  • Anders, namelijk

0 stemmers

Als je liever split of het sowieso niet wilt, waarom?

• Ik wil niet ‘in het krijt’ staan bij iemand
  • Ik wil zelfstandig zijn
  • Ik denk niet in termen als man-vrouw maar als individuen
  • Anders, namelijk

0 stemmers

2 likes

Anders: mijn inkomen is een stuk hoger dan dat van mijn vriend.
Edit* het maakt mij ook eigenlijk niet zoveel uit denk ik? Vind het fijn als hij mij mee uit eten neemt oid maar vind het ook fijn dat voor hem te kunnen doen.

6 likes

Ik heb “liever gewoon splitten” al moet ik zeggen dat ik weet dat het in realiteit heel anders ligt. Maar dit komt omdat hij gemiddeld 3 keer zo veel verdient als wat ik verdien.

4 likes

Deze vraag staat daar wat mij betreft los van. Het gaat meer om of je het belangrijk vindt dat je partner voor je kan zorgen (financieel).

1 like

Oh sorry dan las ik weer eens niet goed :smiling_face_with_tear:

1 like