Stel je persoonlijke vraag #45

Heb trouwens wel gestemd “wij openen nooit elkaars post” maar als er een brief zou komen van onze hypotheekverstrekker (een dus bij mij bekende instantie) met zijn naam erop, zou ik t wel openen want onze hypotheek dus gaat ook over mij en mijn geld

6 likes

Ik laat het liggen maar ik ga er met mijn neus bovenop zitten wanneer hij het open maakt. Geen geheimen

1 like

Meteen openmaken, maar als er financieel wordt gerommeld wil ik daar niet jaren later pas eens achter komen.

1 like

Ik zou hem als hij niet thuis was appen of ik het open mag maken en het antwoord is nog nooit nee geweest

Fixed that

13 likes

Nee, aan het douchegordijn :joy:

1 like

Hier ook hoor. We openen elkaars post en bij zulke vreemde post zou ik het meteen openen.No way dat ik heel m’n leven hard heb gewerkt voor misschien iets shady van zijn kant. En wachten totdat hij thuis komt betekent bij ons dat er dan ook kids thuis zijn niet echt ideaal om zo’n post te openen.

1 like

Ik zou het niet uit mezelf open maken, vind ik ook niet fijn als dat met mijn post zou gebeuren, maar zou er wel met m’n ogen bovenop zitten als hij het open maakt. En als hij de envelop zou zien en heel nonchalant erover zou doen zo van “oh open ik straks wel”, dan ruk ik de envelop open. Genoeg shady business met m’n ex gehad waardoor ik in de shit kwam, geen zin in nog zo’n eikel in m’n huis.

4 likes

Wat zouden jullie dan doen als je partner de inhoud niet wil delen?

2 likes

Ik twijfel tussen een paar martel methodes…

25 likes

Ik zou het gesprek erover voeren met mijn vriend, ik vind het om de een of andere reden echt privacy schended om iemand anders brief te openen, zou dat niet snel doen.

8 likes

Eisen dat ie het wel deelt en het als hij dat niet wil het stiekem lezen als ie niet thuis is of slaapt ofzo. Mannen zijn zo dom dat ze zoiets maar half verstoppen. En anders zijn z’n koffers zo gepakt. :smiling_face_with_tear:

1 like

Gaat dit over jouw partner?

Nee gelukkig niet! Gewoon benieuwd

1 like

Hoezo is het een geheim als je zo’n brief even laat liggen tot je partner het zelf opent? Ik ga ervan uit dat hij de post niet in de open haard zal gooien en gewoon deelt wat er in staat

1 like

Ik open die post ook niet uit wantrouwen, ik open die post omdat wij het allebei gewoon normaal en geen big deal vinden haha. Als iemand zakelijke post maar opent, maakt het ons gewoon niet uit wie of we appen elkaar even. Maar wij hebben ook op elkaars telefoon allebei onze Face ID geïnstalleerd plus kennen ook gewoon elkaars internetbankieren/ DigiD wachtwoorden etc. Hij zal nooit mijn appjes of e-mails lezen of andersom, maar meer dat het lekker makkelijk is als iemand even snel wat wil opzoeken of checken en die telefoon is t dichtste bij. Of regelen qua Duo of belasting, parkeren of andere dingen die gelinkt zijn aan een specifiek DigiD account.

Ik vind het pas privacyschending als 1 van de 2 het onprettig vindt en je dat zonder toestemming alsnog doet.

Sorry voor al het ge-wij trouwens, namens mijn vriend en ik delen wij een kortingscode voor 30% korting op een emmer :bucket: (code: GADVERDAMME)

34 likes

:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

1 like

Ken jij ook uitzonderlijk veel mensen die vandaag jarig zijn?

• ja
  • nee
  • geen idee

0 stemmers

2 likes

Gisteren wel (6!)

2 likes

in welke maand ben jij jarig?

• januari
  • februari
  • maart
  • april
  • mei
  • juni
  • juli
  • augustus
  • september
  • oktober
  • november
  • december

0 stemmers

en wat is je sterrenbeeld? (geen idee of de volgorde klopt)

• waterman
  • vissen
  • ram
  • stier
  • tweelingen
  • kreeft
  • leeuw
  • maagd
  • weegschaal
  • schorpioen
  • boogschutter
  • steenbok

0 stemmers

en geloof je in astrologie? ik heb er eigenlijk niks mee maar altijd als ik een bepaalde specifieke ergernis heb bij mensen zijn ze hetzelfde sterrenbeeld dus dat valt me wel op

• ja
  • nee
  • ik weet niet

0 stemmers

1 like