Stel je persoonlijke vraag #45

Je bent de zoveelste klant bij de supermarkt en krijgt daarom 1000 euro cash. Je moet wel op de foto met de cheque, een bos bloemen en de bedrijfsleider en die foto gaat een jaar lang groot de ingang van de supermarkt sieren.

• Kom maar op met dat geld
  • Kies de volgende maar, ik pas hiervoor

0 stemmers

Vergeet de foto op de ingang: het enige wat ze van je willen is dat ze de foto en je naam mogen gebruiken op de socials, in de plaatselijke kranten en op de website

• Ja, ik pak die 1000 euro
  • Nee, dit hoeft van mij niet, kies een ander

0 stemmers

Hang die foto maar in de eregalerij tot 2050, ik heb het geld nodig :skull:

24 likes

Die foto boeit me echt 0 kom maar met je geld.

5 likes

Ik sta al op zo’n soortgelijke foto in de supermarkt maar dan met een cheque voor het goede doel en daar heb ik nooit iemand over gehoord dus ik denk dat niet veel mensen hier de krantjes lezen of de foto’s in de supermarkt bekijken eigenlijk :grimacing:

7 likes

voor de mensen die nee hebben gestemd, zou je het geld eigenlijk wel goed kunnen gebruiken?

• ja, het zou me financiĆ«le ruimte geven
  • nee, ik heb het echt niet nodig
  • anders

0 stemmers

3 likes

Echt mn droom om het zo goed te hebben dat 1000 euro maar een zakcentje is en je het niet nodig hebt.

27 likes

Ja en ook voor de nee-stemmers op die poll. Waarom nee?

• Ik vind het teveel moeite voor dit bedrag
  • Ik voel me bezwaard zo’n geldbedrag aan te nemen
  • Ik wil sowieso niet met foto (en naam) online
  • Ik maak liever iemand anders blij met deze prijs
  • Voor een hoger bedrag (zeg €2500) zou ik anders gestemd hebben
  • Andere reden, namelijk…

0 stemmers

1 like

Nou een zakcentje is het zeker niet. Maar ā€˜nodig’ heb ik het ook niet. Maar meer durf ik er ook niet over te zeggen want geen zin in ā€˜je bent een boomer’ discussie. Gewoon geluk met mijn baan en dode schoonvader (erfenis). Had me het 10 jaar geleden gevraagd en ik had direct een ander antwoord gegeven.

Ik heb gewoon geen zin om reclame te maken voor een supermarkt voor €1000. Ik betaal liever gewoon voor mijn boodschappen en het is niet dat ik het geld niet kan gebruiken, maar ik heb het ook niet per se nódig. Geef maar aan iemand anders.

14 likes

Ik zou het schenken aan stichting Dierenlot. Denk dat ze het geld wel kunnen gebruiken aangezien ze reclameblokken van 3 minuten primetime inkopen.

37 likes

Een armband van goud die evenveel kost in een maat voor dunne polsen als de maat voor dikkere polsen, dat is:

• Prima toch
  • Juist goed
  • Ik voel me bestolen want dan krijgen de mensen met een dikkere pols meer armband voor hun geld

0 stemmers

1 like

Hoe kom je hier ineens bij hahaha.

1 like

Sieraden topic

1 like

Ohnee he.

Krijg jij ook plaatsvervangende schaamte door de gierigheid op dit forum

• Ja nogal
  • Al ben je mn beste vriend ik stuur jou een tikkie van 10 cent!!!

0 stemmers

3 likes

Het gaat om een armband van ~€8500 :joy:

6 likes

Maar zo is 90% van dit forum toch met elk onderwerp haha vrijwel iedereen voelt zich beter dan een ander vanwege hun in hun optiek smaakvolle interieur, goede kledingstijl, verfijnde smaakpapillen, karaktereigenschappen weet ik het allemaal.

13 likes

Ja klopt, ik kijk bijvoorbeeld echt neer op mensen die de verfijnde humor in Shaun of the Dead niet snappen :whistling:

grapje uiteraard @Nysmn :grin:

2 likes

Ik en mijn dunne pols willen korting !!

2 likes

Sorry maar er kan niet massaal ā€œja nogalā€ worden gestemd op dit gierige forum, dat klopt niet

1 like

kan het een keer ergens anders over gaan dan gierige dingen/mensen please

welk dier zou je het liefst in je tuin of op je balkon hebben?

• egel
  • giraffe
  • vos
  • lama

0 stemmers

1 like