Sieraden topic
Ohnee he.
Krijg jij ook plaatsvervangende schaamte door de gierigheid op dit forum
- Ja nogal
- Al ben je mn beste vriend ik stuur jou een tikkie van 10 cent!!!
0 stemmers
Het gaat om een armband van ~€8500 ![]()
Maar zo is 90% van dit forum toch met elk onderwerp haha vrijwel iedereen voelt zich beter dan een ander vanwege hun in hun optiek smaakvolle interieur, goede kledingstijl, verfijnde smaakpapillen, karaktereigenschappen weet ik het allemaal.
Ja klopt, ik kijk bijvoorbeeld echt neer op mensen die de verfijnde humor in Shaun of the Dead niet snappen ![]()
grapje uiteraard @Nysmn ![]()
Ik en mijn dunne pols willen korting !!
Sorry maar er kan niet massaal “ja nogal” worden gestemd op dit gierige forum, dat klopt niet
kan het een keer ergens anders over gaan dan gierige dingen/mensen please
welk dier zou je het liefst in je tuin of op je balkon hebben?
- egel
- giraffe
- vos
- lama
0 stemmers
Als ik 8500 euro had voor een armband zou het me echt niet uitmaken als iemand anders 2 cm goud meer had. ![]()
@Fukaeri ik heb best vaak vosjes in mijn tuin gehad en dat vond ik wel cool maar vooral eng door het geluid dat ze produceren! Egels vind ik alleen maar leuk.
egel in je tuin kun je je voor opgeven, ik heb bij een opvang gewerkt en als je een veilige, beschutte tuin hebt mag er een egel in je tuin worden uitgezet vanuit een opvang zodra die klaar is om weer in het wild te leven
cool, ik heb alleen geen tuin helaas
im so tiny ![]()
ik kan een gemiddelde maat armband gebruiken als waist beads ![]()
Splitten vind ik dan wel weer een beetje schraal maar vind het wel fijn als het in balans is, dus de ene keer betaal ik een etentje en de andere keer hij. Dingen als een vakantie wil ik wel gewoon graag splitten.
Ik wil een giraffe in mn tuin maar vooral omdat dat dan betekend dat ik een mega tuin heb in een warm land.
nee hoor, het betekent gewoon dat je dan een giraffe in je tuin hebt
Of je huis grenst aan Ouwehands Dierenpark
Nee ik wil hem niet in mn postzegel tuin. Dan kan ik niet meer normaal bij mn fiets
gekozen is gekozen, nu kun je niet meer terug
Wie heeft nog een fiets nodig als je een giraffe hebt?