Stel je persoonlijke vraag #45

dit is TE schattig hahaha

5 likes
Kan jij de volledige spagaat?
  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Kan jij de volledige split?
  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Heb jij ooit op turnen gezeten?
  • Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Haha en dan zelf bij beiden ja invullen love it

16 likes

Yes dit is mijn humble brag stijve wijfies hier

43 likes

Ik kan m wel alleen kan ik daarna niks meer.

8 likes

Een van de twee kon ik vroeger wel, maar nu weet ik niet eens meer wel split en welke spagaat is.

1 like

Ik ben wel aan het oefenen! Sinds twee weken haha dus het lijkt nog nergens naar

1 like

Ik kon ooit naar de spagaat glijden mét een kind boven m’n hoofd getild :person_cartwheeling: Nu verrek ik al een spier bij het opentrekken van de koelkast.

15 likes

Ik dacht als tiener dat kleding in grotere maten duurder was omdat het meer stof had.
Dus dat een h&m shirtje in maat L 2 euro duurder was dan hetzelfde model in maat S.
Kwam daar redelijk laat pas achter dat dat niet zo is.
Edit: mijn tienerhoofd vond dit trouwens ook heel logisch.

1 like

Linda zeker

7 likes

Ik heb dit ook gedaan en echt veeeel minder uitgegeven haha

2 likes

Vooral omdat ik de glamping heel karig vind en niet bepaald luxe oid. Althans ik zag ook een filmpje en dat vond ik echt afzetterij voor dat geld.

Even terug gekeken dit was de bioko tent, €759 alleen voor die camping. :-1:

4 likes

Whaha wel grappig dat mn ouders vroeger altijd zaten te zeiken dat ze WEER een verjaardag in september hadden.

Dus het klopt ook nog. Niemand in mn vriendengroep is in sept jarig het gaat juist van november tot aan juli zonder stop. En dan aug sept, okt niet.

1 like

Ik ben midden januari geboren en vind dat nu prima. Ik vind nu juist september zo’n kut maand. Ik zei als kind al als ik mocht kiezen zou ik de geboortedatum van oma (die ik nooit echt het gekend) kiezen 8 mei. Klinkt gewoon zo mooi.

3 likes

Als je van maand mochten verwisselen maar je blijft uiteraard wel gewoon jezelfde geboortejaar, dus leeftijd etc.

Zou je dat overwegen?

• Ja ik denk het wel
  • Nee nooit, het is wat het is

0 stemmers

2 likes

Moet door deze poll weer eens denken aan een familiebruiloft waar een neef van mij uit z’n dak ging op de dansvloer en eindigde in een spagaat :scream: niemand had enig idee dat hij dat in zich had.

19 likes

Oh god mn vader is morgen jarig. Goede reminder. Moeder eind juli, vader eind augustus. Vind augustus ook een maand waarin alleen mannen worden geboren, en nee dit slaat nergens op.

8 likes

Twee uur? Ik stond op camping 3 meestal zelfs max een kwartiertje.

1 like

Zouden op glamping niet ook meer mensen zitten die douchen belangrijker vinden? Genoeg festivals waar de meesten het gewoon doen met vochtige doekjes en deo het hele weekend haha

2 likes

Haha ja dat zou zomaar kunnen!

1 like