Stel je persoonlijke vraag #45

Als ik 8500 euro had voor een armband zou het me echt niet uitmaken als iemand anders 2 cm goud meer had. :sweat_smile:

@Fukaeri ik heb best vaak vosjes in mijn tuin gehad en dat vond ik wel cool maar vooral eng door het geluid dat ze produceren! Egels vind ik alleen maar leuk.

15 likes

egel in je tuin kun je je voor opgeven, ik heb bij een opvang gewerkt en als je een veilige, beschutte tuin hebt mag er een egel in je tuin worden uitgezet vanuit een opvang zodra die klaar is om weer in het wild te leven

42 likes

cool, ik heb alleen geen tuin helaas

4 likes

im so tiny :pleading_face::pleading_face: ik kan een gemiddelde maat armband gebruiken als waist beads :pleading_face:

5 likes

Splitten vind ik dan wel weer een beetje schraal maar vind het wel fijn als het in balans is, dus de ene keer betaal ik een etentje en de andere keer hij. Dingen als een vakantie wil ik wel gewoon graag splitten.

2 likes

Ik wil een giraffe in mn tuin maar vooral omdat dat dan betekend dat ik een mega tuin heb in een warm land.

5 likes

nee hoor, het betekent gewoon dat je dan een giraffe in je tuin hebt

15 likes

Of je huis grenst aan Ouwehands Dierenpark

7 likes

Nee ik wil hem niet in mn postzegel tuin. Dan kan ik niet meer normaal bij mn fiets

4 likes

gekozen is gekozen, nu kun je niet meer terug

8 likes

Wie heeft nog een fiets nodig als je een giraffe hebt?

8 likes

Dan wil ik deze :face_holding_back_tears: :face_holding_back_tears: :face_holding_back_tears:

https://www.ad.nl/buitenland/giraffe-zonder-vlekken-geboren-in-amerikaanse-dierentuin-enige-ter-wereld~ac149132/?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.nl%2F

5 likes

dit is TE schattig hahaha

5 likes
Kan jij de volledige spagaat?
  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Kan jij de volledige split?
  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Heb jij ooit op turnen gezeten?
  • Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Haha en dan zelf bij beiden ja invullen love it

16 likes

Yes dit is mijn humble brag stijve wijfies hier

43 likes

Ik kan m wel alleen kan ik daarna niks meer.

8 likes

Een van de twee kon ik vroeger wel, maar nu weet ik niet eens meer wel split en welke spagaat is.

1 like

Ik ben wel aan het oefenen! Sinds twee weken haha dus het lijkt nog nergens naar

1 like

Ik kon ooit naar de spagaat glijden mét een kind boven m’n hoofd getild :person_cartwheeling: Nu verrek ik al een spier bij het opentrekken van de koelkast.

15 likes