Stel je persoonlijke vraag #46

Heb je wel eens de (voormalig) koning/koningin ontmoet?
  • Ja, 1 keer.
  • Ja, meer dan 1 keer.
  • Ja, en mee gesproken.
  • Nee

0 stemmers

Heb je wel eens een celebrity ontmoet? (Wie?)
  • Ja, 1 keer.
  • Ja, meerdere.
  • Ja en mee gesproken.
  • Nee.

0 stemmers

En ik zeg specifiek celebrity dus geen Jan Smit ofzo.

1 like

Ik dacht meteen: jaaa Jan Smit!! En toen zag ik je disclaimer :sob:

29 likes

wat vind je wel een celebrity dan? ik heb dennis weening als gast op m’n werk gehad en bediend, en linda de mol een keer mee gesproken op vakantie. en een wereldkampioen van een bepaalde sport. maar weet niet of je dat celebrity genoeg vindt :joy:

5 likes

Ik werkte in een winkel in Amsterdam waar met regelmaat bekende mensen langskwamen. Persoon die mij het meest is bijgebleven is Holleeder :sweat_smile:

6 likes

Haha daar heb ik ook mn spreekbeurt een keer over gedaan.

Ook een keer over grimeren, snap echtniet hoe ik daarbij kwam.

3 likes

Ik had m zelf gisteren idd opeens tussen de post zitten. Heb jij het speelgoedboek per post ontvangen?

• Ja
  • Nee
  • Nvt

0 stemmers

1 like

Ik vind dat sowieso zo’n sneaky manier van alsnog reclame maken. Wij hebben een nee/nee sticker, maar idd dus omdat het geadresseerd is krijg ik de laatste tijd veel meer van dit soort reclame alsnog door de brievenbus. :rage:

Tori Amos, 10 jaar terug. Ze deed altijd meet & greets voor haar concert (gratis trouwens) en dan kon je een song request doen en ze doet altijd wel 1 of 2 tijdens een concert. Was destijds wel echt diehard fan haha. Nu zou ik niet zo snel meer naar een M&G gaan.

8 likes

Ik kwam Jan Smit tegen in een pannenkoekenrestaurant en hij herkende de vriendin waarmee ik was van een concert! Ze had héél lang rood haar dus ze was ook wel herkenbaar maar ik had niet verwacht dat hij specifieke mensen in het publiek zou registreren en onthouden

6 likes

Ja ik had hierover een klacht ingediend maar ze kunnen niet beloven dat hij volgend jaar niet weer bezorgd wordt :expressionless:

4 likes

Geadresseerd reclamedrukwerk kan je weigeren via postfilter.nl

2 likes

Maar dan moet je je eerst registeren op die website?

Ja, je kan ook je adres zonder naam registreren.

3 likes

alle geadresseerde reclame retour afzender sturen, betalen ze 2 keer portkosten en stoppen ze er hopelijk een keer mee

2 likes

Kim kardashian, wil i am & kendall jenner.

5 likes

Nee en ik baal echt :sob::sob::sob:
Mijn werk had hem wel gekregen? Zo willekeurig, want wat moet een restaurant met een bol.com speelgoedboek? Misschien handig als je de Beren oid bent en ff een voorraad teddy’s wilt bestellen

1 like

Mijn moeder vroeg me of ik het gedaan had, nadat ik al maanden seks had met mijn vriend en toen zei ik maar:’ ‘Ja hoor het is gisteren gebeurd’. En toen zei zij ook: ‘Zie je, ik wist het wel. Ik had al zo’n gevoel.’ :joy: Met mijn vader…oh HELL NO. Dat soort dingen kon je echt echt echt écht niet met die man bespreken. Seks was echt zoiets waarvan we allemaal maar deden alsof het niet bestond als die man in de kamer was :joy:

3 likes

Niet de koning, maar wel prins Constantijn! Hij kwam naast mij zitten bij een barbecue. Hij zei hallo, en ik “hallo, eet smakelijk!” terug :laughing:

7 likes

Tegen iemand van adel? Oei oei

9 likes

Het is gebeurd

12 likes