Stel je persoonlijke vraag #46

Ik vind Halloween wel leuk, lekker veel griezelfilms op tv, maar geen zin in dat er straks twee keer per jaar om snoep wordt gezeurd bij mijn deur.

1 like

Ik krijg hier helemaal Enya vibes van. Dit is overigens positief bedoeld haha. Ik luisterde dat als kind vaak.

Luister jij wel eens naar Enya?

• Wie is dat?
  • Ja soms
  • Vaak
  • Nooit

0 stemmers

1 like

Ik kwam er pas achter dat Enya bestond na die reclame met JCvD voor Volvo.

2 likes

Nooit bewust, maar soms komt ze ineens voorbij op de radio ofzo en dan ben ik wel blij! Moet altijd denken aan dit:

52 likes

Noooooo!! Enya is echt heel goed vind ik. Heeft volgens mij ook veel muziek op de achtergrond van films gedaan enzo. Lord of the rings en Gladiator etc.

3 likes

Komt wekelijks wel voorbij op het werk.

13 likes

Hahaha dan waarschijnlijk “only time”?

4 likes

Helemaal goed, haha en “may it be”

5 likes

Die muziek werkt me op de zenuwen :no_mouth:

1 like

Ben je ooit een militaire colonne tegengekomen terwijl je in de auto zat?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Vera’s vlog gekeken? :smile:

1 like

Douchen jullie met de ramen of deuren in huis open?

Voor of achterdeur, dus als je bv je huis aan het luchten bent. Alle ramen open. Deuren open.

• Nee gewoon niet
  • Ja
  • Nee geen prettig idee want inbrekers/mensen kunnen zomaar binnenkomen
  • Alleen als ik niet als enige thuis ben

0 stemmers

1 like

Haha ja en ik ben dat dus echt nooit tegengekomen, ben ook verbaasd over het antwoord :eek: Heb heus wel eens een militair voertuig op de weg gezien maar geen colonne.

2 likes

Hoe sta jij tegenover naakt zijn?

• Ik ben naturist/ik ben het liefst naakt
  • Ik heb er geen problemen mee maar ben ook weer niet het liefst naakt
  • Ik heb daar wel moeite mee, maar in sommige situaties/als ik het moeilijk kan ontwijken zet ik me eroverheen
  • Ik ben alleen naakt als ik alleen ben of met mensen die heel dichtbij staan (partner of kinderen bijvoorbeeld) en ik maak geen uitzonderingen

0 stemmers

4 likes

Lijkt me dat ziekenhuis onderzoeken niet onder ‘geen uitzonderingen’ vallen? :joy:

4 likes

Oja en daarna direct mijn broertje geappt dat ik er een gezien had, met officiële kenmerken van begin en einde collone.

1 like

Heel recent nog zelfs. Was echt héél lang

2 likes

Heb geen raam, deur niet want dan gaat het brandalarm af. Verder niks met indringers of iets te maken

1 like

Oja goeie niet over nagedacht, maar inderdaad dan zou ik die kiezen

2 likes

Bedoelt ze niet gewoon je achterdeur of bijv ramen beneden?

2 likes