Ik vind Halloween wel leuk, lekker veel griezelfilms op tv, maar geen zin in dat er straks twee keer per jaar om snoep wordt gezeurd bij mijn deur.
Ik krijg hier helemaal Enya vibes van. Dit is overigens positief bedoeld haha. Ik luisterde dat als kind vaak.
Luister jij wel eens naar Enya?
- Wie is dat?
- Ja soms
- Vaak
- Nooit
0 stemmers
Ik kwam er pas achter dat Enya bestond na die reclame met JCvD voor Volvo.
Nooit bewust, maar soms komt ze ineens voorbij op de radio ofzo en dan ben ik wel blij! Moet altijd denken aan dit:
Noooooo!! Enya is echt heel goed vind ik. Heeft volgens mij ook veel muziek op de achtergrond van films gedaan enzo. Lord of the rings en Gladiator etc.
Komt wekelijks wel voorbij op het werk.
Hahaha dan waarschijnlijk “only time”?
Helemaal goed, haha en “may it be”
Die muziek werkt me op de zenuwen
Ben je ooit een militaire colonne tegengekomen terwijl je in de auto zat?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Vera’s vlog gekeken?
Douchen jullie met de ramen of deuren in huis open?
Voor of achterdeur, dus als je bv je huis aan het luchten bent. Alle ramen open. Deuren open.
- Nee gewoon niet
- Ja
- Nee geen prettig idee want inbrekers/mensen kunnen zomaar binnenkomen
- Alleen als ik niet als enige thuis ben
0 stemmers
Haha ja en ik ben dat dus echt nooit tegengekomen, ben ook verbaasd over het antwoord Heb heus wel eens een militair voertuig op de weg gezien maar geen colonne.
Hoe sta jij tegenover naakt zijn?
- Ik ben naturist/ik ben het liefst naakt
- Ik heb er geen problemen mee maar ben ook weer niet het liefst naakt
- Ik heb daar wel moeite mee, maar in sommige situaties/als ik het moeilijk kan ontwijken zet ik me eroverheen
- Ik ben alleen naakt als ik alleen ben of met mensen die heel dichtbij staan (partner of kinderen bijvoorbeeld) en ik maak geen uitzonderingen
0 stemmers
Lijkt me dat ziekenhuis onderzoeken niet onder ‘geen uitzonderingen’ vallen?
Oja en daarna direct mijn broertje geappt dat ik er een gezien had, met officiële kenmerken van begin en einde collone.
Heel recent nog zelfs. Was echt héél lang
Heb geen raam, deur niet want dan gaat het brandalarm af. Verder niks met indringers of iets te maken
Oja goeie niet over nagedacht, maar inderdaad dan zou ik die kiezen
Bedoelt ze niet gewoon je achterdeur of bijv ramen beneden?