Ik kon me er niets bij voorstellen, maar toen ik er was vond ik het zo bijzonder! Het is echt alsof je naar een ansichtkaart aan het kijken bent. Omdat het “een scheur in de grond” is zie je het ook niet als je aan komt rijden, maar pas wanneer je heel dichtbij bent. Mijn verwachtingen waren laag, maar ik ben blij dat ik heen ben gegaan.
Zou jij een scharrel of ONS die je verder niet per se boeiend vind en niks mee wil feedback of tips geven over zn zoenkunsten of skills in bed ?
- Ja
- Nee
- Misschien
0 stemmers
Tijdens wel. Achteraf niet.
Een vriendin van me die aan het daten is puur voor het lichamelijke aspect geeft dit vaak na afloop direct (op een respectvolle manier) terug. Vind ik knap van haar. Ze zegt dan, ja ik hoop dat de vrouwen na mij hier profijt van hebben want dit was helemaal niks. En teleurstellend ook hoe veel mannen ze tegenkomen die er niks van bakken, egoïstisch in bed zijn etc. Zegt ze “jij hebt 2 orgasmes gehad en ik 0 en je vroeg er ook niet naar. Wat vind je daar zelf eigenlijk van?”
De pay it forward film die we nodig hebben.
Interessante vraag. Ik op het moment iig zeker niet achteraf. Voornamelijk omdat ik de persoon ben die na 100 jaar weer eens seksueel actief is en ik het gevoel heb dat ik de persoon ben die alle feedback kan gebruiken. Maar dit is wrs een enorme vrouwengedachte.
Ik heb zelf wel eens een scharrel gehad die een paar dagen na onze eerste keer samen vroeg ‘wat vond je ervan’ en ‘verdiepingsvragen’ stelde. Dat vond ik eigenlijk wel heel goed want daardoor voelde ik me prettig bij het delen van hoe ik het ervoer. Dit was wel in de context dat we wisten dat we vaker zouden seksen dus we zouden er ook beiden voordeel van hebben.
Als ik iemand puur voor 1x zou zien en het was gewoon niet mijn cup of tea zou ik wrs denken ‘houdoe en bedankt, zoek het met je volgende bedpartner maar uit’. Als iemand echt ehoistisch zou zijn zou ik het denk ik wel willen zeggen maar dat is dan meer om mijn gram te halen ipv opbouwende kritiek.
Wel met de douchedeur (we hebben nog geen slot op de deur) en het raam op de kiepstand maar absoluut niet iets open met de mogelijkheid dat er iemand makkelijk binnen zou kunnen komen.
Tijdens het douchen voel ik me altijd zo kwetsbaar. M’n vriend weet ook dat hij absoluut niet mag binnen komen tijdens het douchen omdat ik daar altijd zo erg van schrik.
Met de deuren/ramen open slapen vind ik dan weer geen probleem. Ik slaap gerust met de voordeur open in de zomer terwijl er voor m’n huis een stoep is.
Ik vind het alleen “wow” als je er iets gaat doen, bijvoorbeeld hiken of zo’n helikoptervlucht. Ik vond het “oké” als je de standaard route doet (met de auto naar de highlights rijden), dan beleef je het wat minder en vind ik het gebied zelf wat minder impressive. Maar dat had ik bij alle nationale parken wel.
Ik vond het wel echt heel gaaf maar we hebben ook echt een vrij intense wandeltocht gedaan. Wat ook wel echt heel erg gaaf was maar ook heel zwaar, vooral door de warmte. En ok het omhoog lopen
We zijn tot halverwege gelopen en daarna een vlak stuk gelopen en toen weer omhoog, totaal 18km maar echt wel veel hoogtemeters.
Neeeee nooit!
Ik ben beroepsgedeformeerd. Ik werk in het strafrecht en zie werkelijk overal direct het gevaar van in.
Mijnvertrouwen en de medemens is niet heel groot meer. Als ik de voordeur open zet om te luchten zorg ik dat ik de voordeur in de gaten kan houden. Dat kan niet als ik onder de douche sta.
Overigens is mijn balkom vanaf buiten niet te bereiken voor indringers (hoge verdieping, buren zouden ook niet kunnen indringen) en die laat ik wel open als ik aan het douchen ben.
Ja dat weet ik ook allemaal niet hoor!
Van die ene met 2 orgasmes en zij 0 weet ik dat hij appte om nog eens af te spreken en toen zei ze dat ze daar geen behoefte aan had verder met die uitleg/vraag erbij.
Zelf heeft ze er niks meer aan nee maar die feedback geeft ze dan dus wel voor een ander (wat ik in m’n 1e bericht ook schreef.)
Als iemand een bepaalde move of whatever in bed doet wat ik niet lekker vind dan zeg ik t wel maar als het gewoon algeheel slecht is dan denk ik ok bye never again. Maar ik moet zeggen dat het me de laatste tijd niet meer overkomen is, al mn recente scharrels waren eigenlijk heel goed in bed.
Ik heb wel met mezelf afgesproken dat als iemand niet kan zoenen ik ook niet seks ga hebben want das vaak ook niet om naar huis te schrijven.
Sorry jou per ongeluk gequote
Ja precies dit! Tijdens de seks geef ik gewoon aan wat ik lekker vind of niet, maar als het verder echt slecht is los je dat met alleen een paar opmerkingen niet op en als ik diegene leuk zou vinden zou ik er zeker meer van zeggen, maar tot nu toe heb ik alleen nog slechte seks gehad met one night stands, dus dan neem ik de moeite niet.
Ik heb wel een keer gezegd tegen een jongen dat ie teveel tanden gebruikte tijdens het zoenen en toen wilde ie nog een keer maar het was nog steeds vreselijk hij viel niet meer te redden
3
Oh shit dan doe ik het al die tijd al verkeerd
Kwam gister deze tegen, mood
welke van de (nieuwe) wereldwonderen heb jij bezocht? Ik was een tijd geleden in angkor wat en ik snap echt niet dat zo’n mooi complex niet gewonnen heeft maar zo’n saai modern beeld van jezus wel
- Piramide van Cheops
- Chichén Itzá
- Chinese muur
- Colosseum
- Taj Mahal
- Machu Picchu
- Petra
- Cristo Redentor
- Geen van deze
0 stemmers
en van de natuurwonderen?
- Amazone
- Ha Long Bay
- Iguazú-watervallen
- Jeju
- Komodo
- Tafelberg
- St Paul’s Subterranean River
- Geen van deze
0 stemmers
Geinspireerd op @Wonderland
Maakte jij op school vroeger werkstukken/spreekbeurten rond leuke onderwerpen?
- Nee, saaie/stomme onderwerpen, what was I thinking
- Ja, ik koos leuke dingen
- Ik weet niet meer welke onderwerpen ik koos
- Nvt, ik mocht nooit zelf een onderwerp kiezen of maakte nooit werkstukken/spreekbeurten
0 stemmers
Dolfijnen en paarden, duh