De croissantjes en pain au chocolats waren 69 cent stond op de bon! Vond het ook erg goedkoop, kan het zijn dat Wallonië goedkoper is?
Ja dit en de collectie eigen merk van kruidvat is veel uitgebreider.
waar is de poll
Stel je leidinggevende zou kunnen zien wat je op 1 dag doet op je werklaptop/pc?
- Is prima, ik heb niks te verbergen en doe niks geks
- Is niet prima, maar ik denk dat het wel meevalt wat er dan te zien is
- Is niet prima en ik denk dat ik dan een probleem heb
- Is niet prima en ik word dan sowieso ontslagen
0 stemmers
Ik doe niks raars, het is vooral wat ik niet doe.
Zou het vooral heel gek vinden als mijn leidinggevende dit zou doen, en zou zeker niet voor zo een bedrijf willen werken die dat checkt/bijhoudt.
Vooral daarom heb ik is niet prima gestemd.
Omdat ik de vraag beredeneerd heb vanuit: ja joh doe wat je wilt, je vindt niets geks en de andere optie vind ik niet echt passend “denk dat het wel meevalt wat er dan te zien is” want ik doe niks geks, en er is niks te vinden. Maar vind het persoonlijk gewoon raar als een leidinggevende daarop stuurt. Maar misschien past me stem dan beter in de andere optie.
Ja, jouw beredenering snap ik ook haha ik twijfelde ook. Maar ik dacht te veel ‘nee is helemaal niet prima’ hahaha.
Ja deze poll is bedoeld alsof er echt naar gekeken wordt
Hypothetisch dus want volgens mij mag dat niet echt? Maar geen idee.
Ben jij wel eens gestopt in je proeftijd bij een nieuwe baan?
- Nee, nog nooit gedaan
- Ja, omdat de baan anders was dan verwacht/dan was afgesproken tijdens het solliciteren
- Ja, omdat ik het bedrijf niet leuk/fijn vond
- Ja, om andere redenen
0 stemmers
En ben je wel eens binnen een paar maanden/halfjaar weg gegaan?
- Nee, nog nooit gedaan
- Ja, omdat de baan anders was dan verwacht
- Ja, omdat ik het bedrijf niet leuk vond
- Ja, vanwege een nieuwe baan
- Ja, vanwege slechte arbeidsvoorwaarden
- Ja, maar andere redenen
0 stemmers
Ik ben wel vaker in de proeftijd weggegaan bij de macdonalds en de dirk ofzo, maar de laatste keer was een baan als social media medewerker voor supermarkten. Bij het gesprek zeiden ze jaa je mag lekker werken wanneer je wil, maakt allemaal niet uit maar puntje bij paaltje moest ik 3x per week om half 8 beginnen omdat de supermarkt dan pas de content aanleverde die om 8 uur online moest. En dat is natuurlijk prima als je dat van tevoren weet maar ik had de baan gekozen omdat ik die vrijheid zo fijn vond. Dusja dat duurde een paar weken…
Ik ben ooit eens na 2,5 maanden weggegaan omdat het bedrijf echt kut was. Wel jammer want op papier was het mijn droombaan en ik had een goede baan daarvoor opgezegd. Mijn leidinggevende had enorm toxisch gedrag, ze hadden me van alles beloofd maar toen ik er werkte kon dit allemaal niet (o.m. 3 dagen thuiswerk per week omdat het voor mij best ver was, in de praktijk mocht dit niet), ze logen tegen klanten, de sfeer in het team zat enorm slecht en er was amper werk.
Ik ben eens ergens weggegaan omdat het meer een kleuterklas leek dan een groep volwassenen te werken in dezelfde ruimte. Echt de hele tijd van die flauwe geintjes uithalen en daar dan een halve dag om dubbel liggen en een leidinggevende in diezelfde ruimte die net deed of ie er niks van mee kreeg maar je later wel afrekende omdat je niet leuk mee deed. Byeeee
Ja ik ben eens binnen een half jaar weggegaan bij een baan omdat het gewoon echt niet leuk was. Ik dacht een tijdje: kan ik dat wel maken, moet ik niet nog “even doorzetten”? Maar fuck dat hoor, ik werk vijf dagen per week, het minste wat ik voor mezelf kan doen is een baan kiezen die ik LEUK vind.
Proeftijd is hier standaard 6 maanden, en heb een keer gehad dat ze me twee weken voor het einde van de proeftijd (de opzegtermijn in de proeftijd) eruit hebben geknikkerd. Was niet heel onverwacht, want ze hadden net twee weken ervoor een collega die twee weken voor mij was begonnen er ook uit gegooid, en begreep van andere collega’s dat het blijkbaar niet heel ongebruikelijk was daar
Haha ik heb exact dit op het moment
Beetje lang verhaal maar ik vind het een onwijs leuk bedrijf, maar ik vind het werk gewoon echt niet leuk. Ik heb 1,5 jaar als fulltime freelancer gewerkt en nu dus 3 dagen in loondienst. Deze functie leek heel afwisselend en veelzijdig, maar achteraf is het gewoon heel veel customer service en mailen en een klein beetje wat ik als freelancer deed. Ik wist dat het een onderdeel was van deze baan, maar niet dat het eigenlijk de hoofdtaak was. En nu werk ik er dus 7 weken maar ik wil eigenlijk per februari echt weg zijn hier want ik vind het niet leuk en er is ook geen functie waar ik naar door wil groeien. Maar ik voel me er echt ziek schuldig over want zij waren wel echt op zoek naar iemand voor de lange termijn.
Waar zijn jouw dagdagelijkse juwelen (oorbellen, ringen, armbanden, halsketting…) voornamelijk van?
-
- n.v.t. / ik draag geen juwelen
-
- fast fashion ketens zoals Primark, H&M, Zara…
-
- Iets duurdere fashion ketens zoals Massimo Dutti, Essentiel, Scapa…
-
- high end fashion ketens zoals Chanel, Gucci, Hermes…
-
- shein, aliexpress, temu, mini in the box…
-
- de lokale juwelier
-
- low end juweliersketens zoals My Jewellery, Claire’s…
-
- low mid end juweliersketen zoals Lucardi, Twice as Nice…
-
- high mid end juweliersketen zoals PD Paola, Imagin Jewels, Isabel Bernard, APM Monaco…
-
- high end juweliersketen zoals Wouters & Hendrix, …
-
- zelfgemaakt door jezelf / vrienden / familie
-
- zelfgemaakt bij kleine boetiek gekocht (online of offline)
-
- anders
0 stemmers