Stel je persoonlijke vraag #46

ah ik andersom, ik zou best een baby willen hebben en als het kind een jaar of 5 is weer teruggeven

7 likes

Dit doet me denken aan een hartgrondige ergernis: mensen die zo’n toneelstukje opvoeren van nou jeeeeeetje zeg wat klinkt dat allemaal lekker ik kan gewoon niet kiezen!!! Wat maak je het me moeilijk!!! Weet je wat, doe mij van alle drie maar een heel klein stukje :blush: :blush: :blush:

30 likes

Ik denk dat ik dat niet eens zou willen. Dan krijg ik van die krampen in m’n baarmoeder bleh

Pasta met Boursin (cuisine) en spinzazie/champignon/prei met kip/zalm/spekjes is

• Uffenfluf
  • Leidsche kots
  • Gewoon pasta met Boursin ofzo
  • Nog een andere naam

0 stemmers

5 likes

Pasta groene saus. Niks beter dan die andere namen.

1 like

Edit ik stem uffenfluf omdat dat er dan op lijkt

6 likes

Had tot vandaag nog nooit van Uffenfluf gehoord

20 likes

Ik ook niet maar het klinkt wel leuk

2 likes

Barbaars

6 likes

Ik heb dit nog nooit gegeten of besproken, dus ik heb hier geen naam voor haha.

1 like

Wow dit is een studentenklassieker! Vieslekker!

6 likes

Stel je een een wortel ter grote van je middelvinger, hoe lang ben je aan het kauwen om hem helemaal op te eten. Zonder sausjes?

• 36 jaar
  • Een minuut ofzo?

0 stemmers

2 likes

Laatst was hier een vraag over het in huis hebben van contant geld. Een x aantal forummers had aangegeven best een groot bedrag in huis te hebben. Nu vraag ik me af, heb jij dit bedrag (als het meer dan 500,- is) eerlijk doorgegeven aan de belastingdienst?

Anoniem :

• Ja
  • Nee
  • Moet ik nog doen

0 stemmers

3 likes

Natuurlijk niet :joy:

3 likes

Oh ik hou zo van baby’s :heart::heart::heart:

Jaaa lekker knuffelen en ze hebben nog geen eigen mening. Daarna: irritant

2 likes

Pasta groen. En pasta rood was met gehakt, tomatensaus en zo’n zak Italiaanse groenten.

1 like

Ik vind elke leeftijd leuk, maar tieners echt geweldig. Dat je zo groot en log wordt en tegelijkertijd een periode zo onbegrijpelijk dom gaat redeneren. Heerlijk.

23 likes

Ja love pubers. Vooral als ze dingen stiekem gaan doen en dat iedereen door heeft dat ze liegen maar zij voelen zich dan heel stoer.l want “Niemand had het door”.

5 likes

Als je er zelf eentje hebt denk je wel eens wat moet ik hier nou weer mee, en dan mag ik nog in mijn handjes knijpen als ik zo om mij heen hoor

2 likes