Stel je persoonlijke vraag #46

De vorige keer dat hier deze filmpjes gedeeld werden ben ik verslaafd geraakt aan Debby vd Zande, daar ben ik ook pas net vanaf :sweat_smile:

5 likes

Ja kan gewoon wat mij betreft, als je huidige partner maar weet dat je het eerder met iemand anders had bedacht. Ik zou er zelf niet zo’n moeite mee hebben (misschien ook omdat ik geen kinderen hoef), maar kan me voorstellen dat anderen het wel vervelend kunnen vinden.

1 like

Deze is niet cool. Deze meer:

6 likes

Als je het samen hebt bedacht zal je beiden wel een reden hebben om het mooi te vinden, vind het niet zo gek om het dan mee te nemen.
Mijn dochter haar tweede naam is een naam die ik hypothetisch overwoog met m’n ex (maar toen wilde ik nog helemaal geen kinderen). De naam kwam van de achternaam van mijn oma en de oma van m’n man heeft bijna dezelfde achternaam dus nu slaat ie nog meer op ons, ook al bedacht ik het met m’n ex.

2 likes

ja het is nu echt een trend volgens mij maar ik vind ze echt een doorn in het oog

4 likes

Stel we moeten 1 provincie afstaan aan onze zuiderburen, welke zou dat dan worden?

• Groningen
  • Friesland
  • Drenthe
  • Overijssel
  • Flevoland
  • Gelderland
  • Utrecht
  • Noord-Holland
  • Zuid-Holland
  • Zeeland
  • Limburg
  • Brabant

0 stemmers

2 likes

Hoe kan ik die nou vergeten

1 like

Groningers hebben altijd zo’n calimerosyndroom

1 like

Nee joh, Limburg heeft Maastricht en Zeeland bolussen. Flevoland heeft helemaal niks.

5 likes

Flevoland heeft otters

19 likes

Hmm goed punt. Mss Friesland dan.

7 likes

Flevoland heeft Almere. Dat is toch onder een select aantal forummers toch geliefd?

4 likes

In Almere kan het, hoor.

3 likes

Kunnen we niet de randstad geven aan de Belgen? Randstedelijke merken daar toch niks van. Alles is buitenland buiten de randstad

4 likes

Dit is net als dat grapje van wat gebeurt er als er een Limburger naar BelgiΓ« emigreert β†’ het gemiddeld iq stijgt in beide landen.

13 likes

Hahahahaha

4 likes

Ik vond dit wel een grappig weetje. Deze week in het nieuws gelezen.

8 likes
Iets verkopen want je van iemand hebt gekregen
  • Kan best
  • Vind ik niet kunnen
  • Heb ik wel eens gedaan
  • Heb ik nooit gedaan
  • Weggeven oke, verkopen niet oke
  • Hangt sowieso af van wat het gekost heeft

0 stemmers

Hangt af van wat het is imo. Iets dat compleet gepersonaliseerd / speciaal voor jou gemaakt zou ik wel gek vinden.

8 likes

Die hebben ook otters :otter: :joy:

1 like