heb best vaak nog een waxinelichtje aan, in een veilige houder. kan echt niets mee mis gaan tenzij er opeens een en heftige aardbeving is. zo rustgevend ![]()
Bij mij is het bakje van een waxine lichtje zelf ooit eens in de fik gevlogen, en kwam er een steekvlam uit de houder.
aluminium of plastic? neem om die reden ook geen plastic bakjes
mn usb oplader voor mân telefoon is wel een keer naast mân hoofd in bed gaan branden ![]()
Ik denk dat het aluminium was, best verbazend, gewoon basic waxinelichtje ergens in de zeroâs.
Ik heb dit ook wel eens gehad met glazen houders. Er kan echt wel iets mis gaan helaas.
Ik ga vast een snack pakken voor tijdens die âdraag jij schoenen in huis, iel dat is vies, stel je niet zo aanâ discussie ![]()
Ik haat het om uberhaubt mn schoenen in huis aan te hebben. De hygiene enzo boeit me minder in dit geval maar waarom zou je je schoenen in je eigen huis aanhoudeb.
Ik haat dat ook en doe vaak ook pas mn schoenen aan als ik mn jas al aan heb om te vertrekken.
Ik zag zostraks wel op instagram dat cynthia met haar schoenen op haar lichte stoffen eetkamerstoel ging staan. Dat vind ik wel goor.
Heeft bij mij toch geen zin aangezien mijn profiel privé is. Ik verzin wel altijd een paar omzin hashtags
Vind het echt heel vervelend. Ik volg best wat hashtags en dan krijg ik allemaal niet relevante posts te zien die niks met mân hashtags maken hebben.
De ergste is healthy veggie food en dat ze dan de hashtag #vegancomfortfood gebruiken. Ei is niet vegan en een salade is geen comfort food.
Prive insta doe ik het niet, bij een oud weightloss account deed ik het wel om een grote groep te bereiken.
Ligt er aan.
Prive doe ik het niet, dan doe ik er soms een paar en die slaan dan op de foto. Voor mijn werk heb ik een lijstje # die slaan op de sector/post/organisatie om op mensen op tijdlijn te komen.
Er zijn dan ook nog mensen die zo posten:
#waanzinnigedag #lekkeretenlekkerdrinken #nomnomnom #texeljewasgeweldig
Wat ik altijd merk is dat mensen zomaar andere taggen. Krijg ik opeens een melding dat ik getagd ben in een of ander vage foto van een vreemde
Is dat dan niet gewoon op een spamaccount? Alsnog irritant hoor
Eigenlijk alleen met nieuwe schoenen die ik aan het inlopen ben en nog niet eerder buiten heb gedragen.
De politie is opzoek naar iemand die Bretly heet
Blablabla moord blablabla neersteken
- Wow dat is misschien wel de kutste naam ooit
- Vind ik een leuke naam
0 stemmers
Klinkt als een ouder die de naam bradley wil maar dan origineel
Ik dacht meer maar dan dyslectisch
Doet me denken aan de luizenmoeder