Het doet me ook verdriet Vlek
Vind jij ook dat Taylor swift fans er vaak uitzien zoals je verwacht?
- Ja!!!
- Nee.
0 stemmers
Zoals de gemiddelde forummer.
Wtf
Gewoon allemaal basic white girls
Ja maar een speciaal soort awkward? Zeg maar ik denk dat als je altijd een rijk sociaal leven hebt gehad je geen Swifty wordt.
Het komt er alleen niet automatisch bij. Ik lijd aan enorme sociale armoede maar Swift is niet in mijn lijsten te bekennen
Nee bij types die al suf waren, gewone lonely mensen luisteren paramore of mscr ofzo
Ik heb zelfs een titanic gerelateerde tattoo.
Paramore is 't voorprogramma van Taylor Swift
Exciting days voor alle loners
Ik zag net de wikipedia pagina van Peter R de Vries en vroeg me ineens iets af. Op 6 juli 2021 was de schietpartij, op 15 juli is hij overleden. Welke dag zouden jullie dan aanduiden als de dag dat hij is vermoord?
- 6 juli
- 15 juli
0 stemmers
Ik vind het echt een lastige kwestie eigenlijk om dan dan de juiste datum aan te duiden ofzo
Op wiki staat overigens dat hij vermoord is op de 15e.
Wat dan,?
Wat heeft dat voor zin?
Oprecht? Wat een tijd
Maar waarom verschoon je ās ochtends en sāavonds als je overdag niet in je bed bent geweest?
Ik dacht dat iemand met de naam Trivia toch juist wel van dit soort willekeurige weetjes zou moeten houdenā¦
Een keer zoān drink pakje fristi (gewoon 1 stuk)ā¦
Mis jij wel eens een vroegere periode uit je leven?
- Ja, 0-12
- Ja, 12-15
- Ja, 16-18
- Ja, 18-25
- Ja, 25+
- Nee nooit
0 stemmers
Wat mis je dan voornamelijk?
- Gebrek aan zorgen
- Meer vrije tijd
- Vrienden uit die periode
- Bij ouders/verzorgers wonen
- Geen huishoudtaken
- School/studie
- Financiƫle situatie
0 stemmers
Toen ik 18 was was ik niet echt bezig met alle zorgen van nu, ik vloog overal heen etc.
Dus als ik terug kijk denk ik Jezus wat een chille periode, maar dat is natuurlijk achteraf niet bewust enzoš¬