Stel je persoonlijke vraag #46

Absoluut niet, echt brrrr
Ik vind bijna alle ~professionele photoshoots~ (ongeacht of zwanger of familie of verloving of wat dan ook) zo stom, zo geposeerd in een dromerige of bloemerige of anderszins kunstzinnige setting brrrr nee óók als het écht een goede fotograaf is mij niet gezien. Vind spontane(re) foto’s zo goed als altijd veel leuker.

6 likes

Haha ik was zoveel aangekomen dat dat niet eens zichtbaar was 🫣

3 likes

Hij komt ook niet bij iedereen naar buiten zetten tijdens een zwangerschap

3 likes

De navel komt gelukkig lang niet altijd naar buiten als je zwanger bent.

6 likes

Nou dat was ie wel maar dan moest je een ander soort foto nemen om dat te zien :sweat_smile:

1 like

Ja, afgelopen zomer gedaan! Heel blij mee en ook met mn blotebuikenfoto.:grin:

2 likes

Wachten nu op 337 posts over dat bij hun geen navel naar buiten kwam en het er echt niet eng uit zag.

17 likes

Foto praat moeilijker in dit geval

10 likes

Oh jammer was al aan het zoeken naar mijn van der valk hotel kamer foto shoot

17 likes

En dan wel allemaal dezelfde kleur dragen hè.

2 likes

Als je dit bedoeld - nee.

Dit, ja.

Beide random van Google geplukt :crazy_face:

9 likes

Haha een spijkerbroek met een wit shirt toch? En blote voeten :sweat_smile:

6 likes

Oh ik vind die foto’s met stelletjes waarbij de vrouw halfnaakt en de man gekleed is echt vreselijk.

14 likes

Ik vind die bovenste op die blote buik na 3000x beter dan die burgerlijke herfst shoot daaronder. Val gewoon in slaap als ik die fotos zie.

55 likes

Beter allemaal naakt?

5 likes

Why not?

23 likes

Er is hier een jammere cadeautjes topic maar wat is nou echt het meest mooie cadeau dat jullie gekregen hebben? Mooi als in je hebt er de mooiste herinneringen aan en krijgt er een warm gevoel van als je eraan denkt.

• Dat was materiaal, namelijk:
  • Dat was een herinnering, namelijk;

0 stemmers

2 likes

Een vriend heeft een pianostuk voor me gecomponeerd en dat opgenomen + de bladmuziek gegeven. Is al jaren geleden maar nog steeds zo waardevol!

40 likes

Aaahh hoe romantisch 🥹

2 likes

Haha ja wel echt een 100% platonische vriend hoor, dus geen romantische intenties. Maar wel een van de belangrijkste mensen in mijn leven!

4 likes