Stel je persoonlijke vraag #46

Oja ik vergeet steeds dat de Wehkamp een soort Kruidvat van de webshops is, maar dan is het idd logischer haha.

2 likes

Zelfgemaakt door m’n oom, maar hij is wel goudsmid met voorheen een goedlopende winkel en een groot klantenbestand :sweat_smile: (nu is die met pensioen).

5 likes

Etsy verkopers hebben ook iets met kadotjes sturen. Ik denk dat veel het gewoon doen omdat ze zelf erg leuk vinden. Van mij hoeft het sowieso niet, maar laatst vond ik het wel too much. Kreeg ik bij m’n bestelling (dat geen kadotje was en 1 voorwerp): meerdere vellen inpakpapier, kleine blanco kaartjes, net zo kleine envelopjes, een bedeltje, gedroogde roosjes, grote glitters in de vorm van vlinders, een geurzakje en een theelichtje.
:o_o:

Oh dit was een reactie op @Luzarl en als aanvulling op die tiktokkers

10 likes

Ik schrijf dat altijd bij de opmerkingen dat ik er geen spullen bij wil hebben. Tot op heden hebben ze daar naar geluisterd.

4 likes

Ja want: zwanger, dus geen contract verlenging :smile:
Als jullie op Schiphol zijn, en een lekkere massage/manicure/pedicure nemen bij XpresSpa, geef de meiden en heren wat fooi want de arbeidsvoorwaarden zijn shit :smiling_face_with_three_hearts:

12 likes

Ik bel ze wel xx

1 like

Ik heb 1 dag bij Babydump gewerkt en toen nooit meer gegaan want kwam er achter dat ik eigenlijk een hekel heb aan baby’s :joy:

30 likes

Vakvrouw

Haha omg ik zou hier echt boos om worden wat een prullaria! Ik kreeg laatst bij een Vinted bestelling ook allemaal extra babykleren erbij (van de Hema :stuck_out_tongue_winking_eye: nee grap ik denk echt shein ofzo). Vind dat echt vervelend want dan voel ik me weer verantwoordelijk voor die kleren en gooi liever niets weg maar nu kon ik niks anders. Die verkoper zei ook zoiets van “deze kleertjes krijg je van mij :blush:” alsof iemand ook maar blij zou worden ervan

7 likes

Ik bestel mijn lenzen vaak online en krijg er dan een zakje Haribo beertjes bij haha!

27 likes

Daar zou ik wel blij van worden :sunglasses:

Bij de appie kan je bij je online bestelling aangeven welke cadeautjes je wil. Als je ze krijgt. Dat vind ik wel chill want soms zit er een product tussen waarvan ik denk, eh, nee dat gaan we toch niet gebruiken. Idem voor spaar plaatjes etc, als ik ze niet hoef dan zet ik ze uit :ok_hand:t2:

6 likes

Zit dit nog in jouw hoofd?

• “Ze begon te trillen Patrick”
  • “Coño Patrick”
  • Dit zegt me allebei niks

0 stemmers

3 likes

Hoe ziet jouw peper/zout-ding er ongeveer uit?

Stel, je moet een peper/zout-molen kiezen, welke kies je?

4 likes

In een peper- en zoutmolen van peugeot voor op tafel en “vers” gemalen peper en zout in twee potjes naast mijn kookvuur.

8 likes

Eigenlijk zo maar ben te lui om ze bij te vullen

31 likes

Te cute! :heart_eyes:

2 likes

Ik moet wel aan de inhoud kunnen zien welke peper is en welke zout anders gaat het sowieso fout.

8 likes

Deze voor peper, heb hem een paar jaar geleden cadeau gekregen en word nog steeds blij als ik hem gebruik.

25 likes

Ik ben gewoon te lui om het elke keer te vullen

1 like

Ja was ik ook en die zooi is, op het inpakpapier na, linea recta in de doos voor de kringloop gegaan. Wil er nu ook niet graag nog een keer bestellen. Die extra kleren zou ik ook echt niet blij van worden.

@Girasol Dat is wel echt leuk! Large heeft ook een tijd Haribo beertjes als kadotje gegeven

1 like