Stel je persoonlijke vraag #46

Mijn quinceañera is wel een van mooiste cadeau herinneringen. Ik heb toen ook nog een cadeau (ring) van mijn ouders gehad, maar alle voorbereidingen voor het feest, mijn jurk, het feest zelf was echt al een geweldig cadeau.

17 likes
  • Heb jij je eerste oliebol voor dit jaar al achter de kiezen?
  • Ja
  • Nee

0 stemmers

• Heb je liever een oliebol mét of zonder krentjes?
  • Met krentjes
  • Zonder krentjes
  • Ik lus gin oliebol

0 stemmers

2 likes

In theorie heb ik de eerste van dit jaar natuurlijk in januari al op, maar ik neem even aan dat je voor dit seizoen bedoelt.

7 likes

Mijn mond valt open, hoe zie je hier zelf de fout niet van in?

6 likes

Ik dacht even dat ik de enige was.

:no_good_woman:t4:Het bruine gezin (met een fab jurk al zeg ik het zelf)
🫶🏽 Het witte, beige gezin lachend in het bos

Moest er gewoon om lachen.

13 likes

Pfff hoezo dit nou weer :’) laten we vooral walgen om de buik van een zwangere vrouw. We can never win, can we?

Edit; de foto is weggehaald maar dit ging over een doodnormale foto van een zwangere buik

8 likes

Ik heb letterlijk gegoogled (even nagekeken): “zwangerschapsshoot studio jurk” en de eerste beste fluffy/tierelantijn jurk met partner gepakt die niks voor mij zou zijn :smiling_face_with_tear:

Idem dito heb ik dat bij de tweede gedaan, met iets wat ik wel aan de muur heb hangen… geen sec over nagedacht om nog 12-15-20 foto’s (weet ik veel) verder te scrollen vanwege huidskleur.
Edit; tweede zoekopdracht was “zwangerschapsshoot bos gezin”

16 likes

Welke foto zou jij kiezen?

5 likes

Deze van Roosmarijn Koster vind ik wel heel cool.

2 likes

Oeps verkeerde. Ik zou die juist als laatste kiezen😂

1 like

Nee, ga er ook niet vanuit dat je bewuste kwade bedoelingen had, maar misschien kan je je wel voorstellen hoe het overkomt?

Dit is nl een nogal typisch iets.

Edit: blijkbaar niet

2 likes

Ja ik denk oprecht dat 99% voor mijn ‘naar gevoel krijgen van’ blote zwangere buik door Kate Gosslin (Jon and Kate plus 8, had een zesling) en Octomom (die was zwanger van een achtling dus) komen haha, gewoon de angst dat je lijf dat kan.

7 likes

Ik vraag me vooral af wat je er qua klachten aan overhoudt :smiling_face_with_tear:

4 likes

Zij heeft volgens mij wel een buikwandcorrectie gehad (duh)
Was toen echt gefascineerd door die video

2 likes

Oh man ik dook iedere keer weg bij foto’s van de octomom, vond/vind het zo naar.

1 like

Hoe vaak voel jij je down?

• dagelijks
  • wekelijks
  • maandelijks
  • eens in het kwartaal
  • eens in het halfjaar
  • eens in het jaar

0 stemmers

Is voor mij nogal seizoensafhankelijk, in de lente en zomer wekelijks tot maandelijks, in de herfst en winter dagelijks tot wekelijks

7 likes

Zitten er nou mensen in die jurk om hem hoog te houden?

3 likes

Ik zit op een subreddit over parfum en mensen vragen wel eens suggesties om te ruiken naar een bepaald type persoon. Hoe zou jij wel eens willen ruiken?

• Cheap slutty prostitute
  • Expensive whore
  • Angelic and ethereal
  • Cold and snow and crisp air
  • Wet rust
  • Something that screams ‘I desire long walks in the cemetery’ but also seductive
  • Plastic doll head
  • Dried saliva
  • Cocaine
  • Bloed
  • Helemaal niks van dit

0 stemmers

3 likes

Beton