Stel je persoonlijke vraag #46

Omdat het regenachtige weer is:

• Team paraplu
  • Team capuchon
  • Het maakt mij bar weinig uit
  • Allebei niet. Ik word wel nat

0 stemmers

1 like

Team capuchon (regenjas tot aan mijn enkels).

Met de sterke wind van vandaag is een paraplu sowieso mega onhandig.

4 likes

Team emigreren

34 likes

Dus je gaat naar Schotland of Ierland emigreren?

Team binnenblijven :rofl:

5 likes

Unicorn :star_struck:

1 like

Ja zo cute!! Ik ben voor de 1ml extraits gegaan! Ik weet ook niet zeker hoe het zit met die 2,5ml samples omdat dat alcohol based edps zijn en volgens mij is dat dus gedoe met internationaal verzenden (of het kan helemaal niet, durf ik niet helemaal zeker te zeggen)

@schaakmat meestal team niet over nagedacht dus dan maar m’n sjaal om m’n hoofd wikkelen

2 likes

Team ligt eraan wat ik ga doen. Bij lopen (of van/naar de auto wandelen) een paraplu, maar bij fietsen een regenjas of -pak.

7 likes

Mocht je het echt willen doen, heeft het dan zin om verzendkosten en douane te splitten denk je? Of wordt het juist duurder als je meer bestelt en meer gewicht in je pakketje zit.

4 likes

Wat zou jij doen?

• Blauwe pil
  • Rode pil
  • Anders (allebei mag niet)

0 stemmers

Gestolen van Reddit

1 like

Ik dacht ook direct blauw, maar toen zei m’n vriend dat ie rood zou nemen en makkelijk meer dan 10 miljoen zou creĂ«ren door op tijd in bitcoin the investeren (en verkopen). Got me thinking

24 likes

Wow ja goeie

Ja ik dacht ook meteen de rode pil is meer dan 10 miljoen, naast bitcoin kun je op van alles speculeren en verdienen dus eigenlijk is de vraag vooral of je als 6-jarige zelf allerlei dingen al wil weten over je mogelijke leven. En ga je dan dingen anders doen, butterfly effect enz. weet niet of ik dat wil :sob:

4 likes

Maar wat moet je met meer dan 10 miljoen he

22 likes

Twitter kopen voor Elon dat doet en zorgen dat het Twitter blijft heten, for starters!!

10 likes

afbeelding
Paar baantjes in trekken iedere ochtend

14 likes

Sowiewo blauw, met rood kan je alsnog niet zelf je ouders (moeder in mijn geval) kiezen, dus no thanks haha. Dat hoef ik echt niet nog een keer mee te maken.

7 likes

Ik koos eerst rood omdat ik mn jeugd leuk vond en graag zou herbeleven maar ik heb wel heel veel onnodig stress gehad (en ik zou niet het vertekende zelfbeeld hebben dat ik nu heb als ik het over mocht doen denk ik).

Maar heb het net uitbundig met iemand besproken en ik zou 1. De noodzaak voelen om 9/11 te proberen te voorkomen (vraag me niet hoe maar ik heb vijf jaar om het uit te vogelen en ben nu de slimste zesjarige op de wereld) en 2. Dat zou echt insane veel in de wereld veranderen als het lukt dus je zou sowieso heel veel van je favo media kwijtraken en misschien niet je partner ontmoeten/de kinderen in je leven hebben die je nu hebt.

Plus als dertigjarige een hele kindertijd doormaken
 Tamagotchi en furbies en levenslange vriendschappen hitten different gok ik.

Dus ok, tien milli.

7 likes

Ik verdien wel mijn geld met het correct ‘voorspellen’ van de Eurovisie songfestival winnaars van dat jaar.

13 likes

En na 9/11 weet je dan ook helemaal niks meer over de wereld, omdat het zo’n giga impact heeft gehad.

Ik ga ook voor de 10 miljoen. Genoeg geld en ik hoef er niet zo hard voor te werken dan haha

6 likes