Stel je persoonlijke vraag #46

Wanneer zou jij je (op dit forum of naar buiten toe) als expert op een bepaald thema presenteren?

• Als je iets gestudeerd hebt
  • Als je met een bepaald thema werkt
  • Als je vriendin/partner/familielid met een bepaald thema werkt
  • Als je op1 hebt gekeken over een thema
  • Als je een boek hebt gelezen over een thema
  • Als je een paper hebt geschreven over een thema
  • Als je profielwerkstuk over een thema ging
  • Als je in groep 7 je spreekbeurt over een thema hebt gehouden
  • Anders namelijk

0 stemmers

Ik heb dan voornamelijk keelpijn dan. Maar qua pijn is dat ook verschillend

1 like

Ja ervaringsdeskundige ontbreekt idd! En vraagstelling had ook beter kunnen zijn wanneer beschouw je jezelf als expert

En @Eddie vind ook dat mensen zichzelf best snel als expert beschouwen maar heb er zelf ook wel een handje van
 Heel irritante eigenschap. Gelukkig niet zo erg als mijn studiegenoot die in haar scriptie een verwijzing deed naar een door haar geschreven paper uit jaar 2 :rofl:

5 likes

Ik vind verkouden zijn echt kutter dan met koorts in bed liggen. Ik heb dan een mega zwaar hoofd, kan niet meer denken, m’n ogen vallen dicht, krijg geen adem. Ik voel me echt zwaar beroerd als ik verkouden ben en helaas ben ik het zeker 3 keer per jaar :sob:

Ik meld me dan ook echt wel eens ziek trouwens. (Met koorts natuurlijk ook, dan kan ik ook niet werken maar ik vind dat gevoel op de een of andere manier minder kut dan verkouden zijn)

5 likes

Ga jij slapen met kaarsen aan?

• Ja bewust
  • Ja per ongeluk weleens
  • Nee natuurlijk niet

0 stemmers

1 like

heb best vaak nog een waxinelichtje aan, in een veilige houder. kan echt niets mee mis gaan tenzij er opeens een en heftige aardbeving is. zo rustgevend :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Bij mij is het bakje van een waxine lichtje zelf ooit eens in de fik gevlogen, en kwam er een steekvlam uit de houder.

6 likes

aluminium of plastic? neem om die reden ook geen plastic bakjes

mn usb oplader voor m’n telefoon is wel een keer naast m’n hoofd in bed gaan branden :japanese_ogre:

1 like

Ik denk dat het aluminium was, best verbazend, gewoon basic waxinelichtje ergens in de zero’s.

2 likes

Ik heb dit ook wel eens gehad met glazen houders. Er kan echt wel iets mis gaan helaas.

1 like

Ik ga vast een snack pakken voor tijdens die “draag jij schoenen in huis, iel dat is vies, stel je niet zo aan” discussie :smiling_face_with_three_hearts:

31 likes

Ik haat het om uberhaubt mn schoenen in huis aan te hebben. De hygiene enzo boeit me minder in dit geval maar waarom zou je je schoenen in je eigen huis aanhoudeb.

21 likes

Ik haat dat ook en doe vaak ook pas mn schoenen aan als ik mn jas al aan heb om te vertrekken.

Ik zag zostraks wel op instagram dat cynthia met haar schoenen op haar lichte stoffen eetkamerstoel ging staan. Dat vind ik wel goor.

2 likes

Heeft bij mij toch geen zin aangezien mijn profiel privé is. Ik verzin wel altijd een paar omzin hashtags

11 likes

Vind het echt heel vervelend. Ik volg best wat hashtags en dan krijg ik allemaal niet relevante posts te zien die niks met m’n hashtags maken hebben.
De ergste is healthy veggie food en dat ze dan de hashtag #vegancomfortfood gebruiken. Ei is niet vegan en een salade is geen comfort food.

5 likes

Prive insta doe ik het niet, bij een oud weightloss account deed ik het wel om een grote groep te bereiken.

2 likes

Ligt er aan.

Prive doe ik het niet, dan doe ik er soms een paar en die slaan dan op de foto. Voor mijn werk heb ik een lijstje # die slaan op de sector/post/organisatie om op mensen op tijdlijn te komen.

2 likes

Er zijn dan ook nog mensen die zo posten:

#waanzinnigedag #lekkeretenlekkerdrinken #nomnomnom #texeljewasgeweldig

18 likes

Wat ik altijd merk is dat mensen zomaar andere taggen. Krijg ik opeens een melding dat ik getagd ben in een of ander vage foto van een vreemde

1 like

Is dat dan niet gewoon op een spamaccount? Alsnog irritant hoor

2 likes