Stel je persoonlijke vraag #46

Het is leuk voor af en toe, maar ik kan er niet al te lang naar luisteren. Het heeft toch een hoog kleinkunst/cabaretmuziek gehalte vind ik

2 likes

Ik kan mij dus bijna niet voorstellen dat mensen het niet mooi vinden :joy: ben duidelijk goed geïndoctrineerd als kind. Ik vind de meeste hits goed maar de echte parels zijn natuurlijk wat relatief onbekendere nummers. :heart_eyes:

2 likes

Ik zit een beetje tussen goede muziek en fantastisch ik ben fan.
Ik vind het wel echt leuk, maar vooral die oude muziek. Vroeger luisterde ik er ook echt veel naar. Ik had ook wel naar zo’n concert gewild, maar niet zo graag dat ik er klaar voor zat om kaarten te kopen binnen 1 minuut :sweat_smile:

2 likes

Luisterde je vroeger naar Intwine?

Die kale van Happy en Cruel man?

• Ja
  • Nee
  • Ik weet het niet
  • Niet naar geluisterd maar weet wel wie ze waren.
  • Anders…

0 stemmers

En vond je het toen ook tof dat die zanger, Roger, uiteindelijk niet verder ging met Idols omdat hij het niet eens was met de contractuele verplichtingen? (Na afloop van serie mocht je niet je eigen nummers en banddingen opnemen o.i.d.)

• ja
  • nee
  • geen idee
  • niets van meegekregen
  • had geen mening

0 stemmers

En had je ooit een liedje van Hind geluisterd (post-Idols)?

• Ja
  • Nee
  • Geen idee
  • Summer allover again

0 stemmers

Eigenlijk luisterde ik er weinig naar, tot het moment dat mijn oma overleed en ik erachter kwam dat er een nummer is dat “slaap zacht, Elisabeth” heet. Drie keer raden hoe mijn oma heet(te) :pleading_face: Die hebben we dan ook op haar uitvaart gedraaid.

8 likes
Kijk jij wel eens nederlandse series/films met ondertiteling?
  • Ja, en ik ben slechthorend
  • Ja, en ik ben niet slechthorend
  • Nee, en ik ben slechthorend
  • Nee, en ik ben niet slechthorend

0 stemmers

3 likes

Ik vind veel Nederlandse series echt niet te verstaan.

23 likes

Gebruik het alleen omdat ik dan aan het eten ben ondertussen

27 likes

Ik kijk überhaupt nooit Nederlandse films of series.

8 likes

Eten + tweede scherm

3 likes

Ja, want dan kan ik er rustig doorheen lullen samen met m’n vriend en nog steeds volgen wat er gebeurt.

6 likes

Dan is de poll niet op jou van toepassing :sweat_smile:

2 likes
15 likes

Draag jij wel eens 2 dagen achter elkaar dezelfde outfit?

• Ja
  • Nee
  • Alleen thuis
  • Ik wissel wel iets om (bijv. andere trui op broek)

0 stemmers

wist jij dat piraten een ooglapje droegen zodat hun ene oog went aan het donker voor als ze het ruim in moeten? ik ben nog steeds in shock

• Ja dat wist ik
  • Nee ik dacht dat ze dan een oog misten
  • Gewoon nee

0 stemmers

2 likes

sinds gisteren toen ik het zelf moest opzoeken nadat niemand in dat ene topic het uit ging leggen

11 likes

Hahaha dit weet ik toevallig omdat een vriendin dit uitvoerig aan ons zat te vertellen. En wij vroegen toen om verdere uitleg en toen zei ze:’ Nou ja als hij bijvoorbeeld naar de kelder loopt, dan kan hij door dat ooglapje beter zien in het donker zodat hij niet tegen een lamp aan loopt ofzo’. En toen zaten wij van:‘Huh waarom zou hij een ooglapje nodig hebben als er een lamp in die kelder staat’ :joy: Ben ik nooit meer vergeten hahah

12 likes

Huh ik dacht juist dat dat was zodat ze niet continue 1 oog dicht hoeven te knijpen als ze door hun verrekijker kijken :face_with_spiral_eyes:

10 likes

hahahaha huh maar je oog dichtknijpen is toch minder moeite dan de hele dag zo’n ding op je oog

2 likes

Zorgverzekering sowieso elk jaar ergens anders de laatste jaren :upside_down_face:. Verder ook alles bij één verzekeraar waar ik voor gewerkt heb en dus weet hoe de schadeafhandeling gaat. Er zijn verzekeraars waar ik me om die reden nooit voor bepaalde dingen zou verzekeren 🥹.

En jezus ik was helemaal vergeten dat de wintertijd weer in gaat?! Staan in elk geval de oven weer op de juiste tijd :smiling_face_with_tear:

6 likes