Stel je persoonlijke vraag #46

Ik heb niks tegen winter of zomertijd. Maar het wisselen tussen die twee vind ik verschrikkelijk. Ik heb een week jetlag daarvan

12 likes

Mandarijnen manipuleren je helemaal de moeder soms zijn ze heerlijk zuur en wil je er veel van eten en dan is de volgende voorraad weer een dorre droge bende, maar dat vergeet je dan en probeert het steeds opnieuw.

42 likes

Ik kwam alleen melden waar ik achter was gekomen, dat is het doel van dat topic.

1 like

Fijn dat ze anoniem zijn

2 likes

Ik heb veel liever in de ochtend eerder licht dan een langere avond. Ik ben voor de permanente wintertijd.

8 likes

Ik heb liever niet dat jullie me gaan buitensluiten vanwege mijn controversiële winterfruitkeuze

2 likes

Maar dan zou hij/zij toch juist later wakker moeten worden? Want bij de zomertijd gaat de klok een uur vooruit, dus als hij/zij eerst om 7 uur wakker werd, zou dat dan 8 uur worden. Hoe dan ook vervelend natuurlijk, en hopelijk wordt het door de wintertijd niet 4.15 uur i.p.v. 5.15 uur :zipper_mouth_face:

2 likes

Dat zouden we nooit doen :heart:
We hebben wel een heel afgesloten subforum alleen voor mensen met handremmen. Maar goed dat is een ander verhaal.

13 likes

Klikken jullie ook altijd op “1 verborgen antwoord weergeven”?

• Ik heb geen forummers op negeer staan
  • Ja, en ik heb er meestal spijt van
  • Ja, en ik ben dan blij met mijn negeerkeuze
  • Ja, maar ik denk er verder niet bij na
  • Nee

0 stemmers

Echt kinderachtig, maar ik denk dan altijd “Haha, dit is precies waarom ik je negeer!”, terwijl ik die posts alsnog blijf lezen :skull: :skull: :skull:

7 likes

ik doe niet meer aan negeren omdat ik toch altijd erop moest klikken

2 likes

Dus als er een forummer genaamd Garnalenkroketje verschijnt kan jij weer blokken? :joy:

10 likes

Vraag jij je door deze poll af of je bij iemand op negeer staat?

• Ja
  • Nee
  • Ik weet dat iemand mij negeert

0 stemmers

1 like

Als je iemand op negeer hebt staan zie je dus nog wel diegene als een stem op een poll bv, of als een like bij een reactie? Je ziet alleen de posts dus niet tenzij je klikt op post weergeven?

2 likes

Ik wil weten welke forummer het meest op negeer staat.

53 likes

Wat zou de meest gebruikte reden zijn

2 likes

Ja, je ziet wel de stem bij een poll en likes inderdaad

2 likes

En als diegene een post van jou liket zie je een zwart bolletje en dan voel ik me altijd een beetje schuldig

12 likes

Zou je iemand op negeren zetten als deze persoon om wie het gaat dan een melding zou krijgen dat je haar negeert?

• Ja dat zou me niets boeien
  • Ja maar ik zou me schuldig voelen
  • nee dat is zielig
  • anders

0 stemmers

3 likes

Is die emoji een hint?

20 likes

Hahaha zwart als de kleur van je hart :smile:

1 like