Ik heb niks tegen winter of zomertijd. Maar het wisselen tussen die twee vind ik verschrikkelijk. Ik heb een week jetlag daarvan
Mandarijnen manipuleren je helemaal de moeder soms zijn ze heerlijk zuur en wil je er veel van eten en dan is de volgende voorraad weer een dorre droge bende, maar dat vergeet je dan en probeert het steeds opnieuw.
Ik kwam alleen melden waar ik achter was gekomen, dat is het doel van dat topic.
Fijn dat ze anoniem zijn
Ik heb veel liever in de ochtend eerder licht dan een langere avond. Ik ben voor de permanente wintertijd.
Ik heb liever niet dat jullie me gaan buitensluiten vanwege mijn controversiële winterfruitkeuze
Maar dan zou hij/zij toch juist later wakker moeten worden? Want bij de zomertijd gaat de klok een uur vooruit, dus als hij/zij eerst om 7 uur wakker werd, zou dat dan 8 uur worden. Hoe dan ook vervelend natuurlijk, en hopelijk wordt het door de wintertijd niet 4.15 uur i.p.v. 5.15 uur
Dat zouden we nooit doen
We hebben wel een heel afgesloten subforum alleen voor mensen met handremmen. Maar goed dat is een ander verhaal.
Klikken jullie ook altijd op “1 verborgen antwoord weergeven”?
- Ik heb geen forummers op negeer staan
- Ja, en ik heb er meestal spijt van
- Ja, en ik ben dan blij met mijn negeerkeuze
- Ja, maar ik denk er verder niet bij na
- Nee
0 stemmers
Echt kinderachtig, maar ik denk dan altijd “Haha, dit is precies waarom ik je negeer!”, terwijl ik die posts alsnog blijf lezen
ik doe niet meer aan negeren omdat ik toch altijd erop moest klikken
Dus als er een forummer genaamd Garnalenkroketje verschijnt kan jij weer blokken?
Vraag jij je door deze poll af of je bij iemand op negeer staat?
- Ja
- Nee
- Ik weet dat iemand mij negeert
0 stemmers
Als je iemand op negeer hebt staan zie je dus nog wel diegene als een stem op een poll bv, of als een like bij een reactie? Je ziet alleen de posts dus niet tenzij je klikt op post weergeven?
Ik wil weten welke forummer het meest op negeer staat.
Wat zou de meest gebruikte reden zijn
Ja, je ziet wel de stem bij een poll en likes inderdaad
En als diegene een post van jou liket zie je een zwart bolletje en dan voel ik me altijd een beetje schuldig
Zou je iemand op negeren zetten als deze persoon om wie het gaat dan een melding zou krijgen dat je haar negeert?
- Ja dat zou me niets boeien
- Ja maar ik zou me schuldig voelen
- nee dat is zielig
- anders
0 stemmers
Is die emoji een hint?
Hahaha zwart als de kleur van je hart