sorry voor de verwarring, bedoel voor als je in het ziekenhuis belandt.
Mijn vriend, zus en beste vriendin.
Mijn man als eerste en mijn vader als tweede. Los van dat dit de twee zijn die het dichtsbij mij staan, zijn zij ook het beste bereikbaar. Ik heb bijvoorbeeld ook gekeken naar werktype, en mijn moeder staat bijvoorbeeld voor de klas en is daarom minder bereikbaar.
Huh maar hoezo āweet je datā, dat stel je toch zelf in wie dat is en niet iemand anders?
Ik heb niks ingesteld? Of bedoel je ICE in telefoon ofzo
Ja ik bedoel dat stel je zelf in, of niet. Maar ik snap dus niet echt hoe je het niet kan weten, want je hebt het wel of je hebt het niet maar dat bepaal je toch zelf. Het is niet alsof de overheid anders een emergency contact voor jou registreert ofzo waar jij niks van af weet.
Nee ik begon hier zowaar aan te twijfelen lol
Maar waar stel je dat in? Of meer als je dat moet invullen als je je ergens inschrijft, bijvoorbeeld het ziekenhuis? Want dat verschilt bij mij wel geloof ik.
Bij iphone bij instellingen - gezondheid - medische id - sos contactpersonen
Verder staat het indd nergens geregistreerd ofzo zoals in Amerikaanse films dat ineens je ex aan je ziekenhuisbed staat omdat die nog geregistreerd stond als emergency contact
Oh zo, dus wel op je telefoon. Ik dacht dat ik even wat gemist had haha.
Hahaha nouja ik had mijn ex (waar het al drie jaar mee uit is) nog ingesteld, dat wist ik niet meer. Ik heb hem snel weggehaald, waardoor alleen mijn zusje is overgebleven.
Dus je bedoelt in je IPhone? Ik heb geen IPhone.
Idd. Als heel veel mensen er spontaan beter van worden, dan kan je dat toch gewoon empirisch bewijzen? Hoezo is dat āengā. Bewijs, brrā¦
Ik raak niet teleurgesteld in jou, daar waardeer ik jou te veel voor, en ik snap dat het gebrek aan bewijs voor jou genoeg is. Maar ik heb in de praktijk hele andere dingen gezien die echt niet als placebo weg te zetten zijn. Maar ik weet dat jij en veel anderen hier daar niet overtuigd door zullen zijn. Dus ik spaar mijn energie liever en ga de discussie niet aan.
Bij je inschrijving in het ziekenhuis moet je ook een contactpersoon invullen, dus dat kan best zo.
Je haalt allemaal dingen uit mijn post die ik helemaal niet heb gezegd en ik vind het ook een beetje jammer en naĆÆef dat je het feit dat ook in wetenschap soms perverse prikkels een rol spelen als complot theorie wegzet. En het lijkt alsof je een heel specifieke kijk hebt op wat wetenschap is, en misschien wetenschappen die zich bezig houden met dit soort onderwerpen bestuderen dan niet legitiem vindt? ofzo?
Omg ik voel me heel zielig nu
Edit: ben ik niet hoor, maar het verschil is even groot
Android heeft dit ook!
Ach dit zijn altijd van die vragen waar je ook een vertekend beeld krijgt doordat mensen die goed verdienen en/of het lekker ruim hebben met plezier stemmen en lijstjes opnoemen en mensen met minder of weinig er vaak niet graag over delen
Nu niks want ik werk niet maar toen ik nog wel werkte 1000+