Ja geen kinderen he. Dat scheelt
Weet jij hoe Julius Caesar aan z’n einde is gekomen?
- Nee
- Ja zo ongeveer wel
0 stemmers
Ik vind het vooral bijzonder dat mijn verjaardag zijn sterfdag is
maar ik heb een game gespeeld waarin je zijn sterfscene moet doen
Hee nu moet ik weer denken aan het Romeinse Rijk
Zit nu misschien dan ook een reservering voor je onderneming bij? Of pensioenopbouw etc. Als dit echt allemaal te spenderen is plus je man heeft dit ook zo vrij te spenderen; wow.
Sowieso allemaal appels en peren. Sommige mensen hebben juist ruimer of krappere verdere bestedingsruimte door lage of juist hogere woonlasten. Als je hypotheek 300 pp is, houd je fijn veel over.
Lijkt veel maar puntje bij paaltje houd ik maandelijks nog geen reet over en lukt sparen amper door allerlei onvoorziene kosten en het feit dat ik 0 buffer heb omdat ik de afgelopen 4 jaar student ben geweest (hallo 1,58 euro op m’n spaarrekening) hahaha. Hopelijk vanaf volgende maand anders.
Ik houd nu heel veel over maar dat komt omdat ik studiefinanciering krijg en mijn bijbaan goed verdient maar niet mee telt voor toeslagen etc.
Ik zit in jouw hokje en ben oud en wo afgestudeerd
Tu quoque!
Ja en sommige mensen houden met hoge woonlasten alsnog veel geld over. Beetje hoe de wereld is toch?
Ondanks dat ik zowel een stagevergoeding (vanwege afstuderen) krijg en een bijbaan heb houd ik nagenoeg niks over, leven is duur Echt kut, 50 uur per week aan het werk en nog geen buffer op kunnen bouwen. Daar staat wel tegenover dat ik over een paar maanden als ik afgestudeerd ben sowieso een hele goede baan heb omdat er enorme schaarste in mijn vakgebied is. Dat houd ik maar in m’n achterhoofd
Ik ontvang al drie jaar geen stagevergoeding ligt ook aan de sector waarin ik stage loop veel stichtingen etc.
I know, ik weet dat ik daarmee geluk heb qua sector. Al stelt het niet zoveel voor want mag maar op 1 plek loonheffing toepassen waardoor ik bijna niks van de stagevergoeding over houd.
Echt sinds ik dit Romeinse rijk-gedoe hier gelezen heb zie ik het continu voorbij komen op ig en fb, zoals deze net weer
Ik denk wel dat in het Romeinse rijk het normaler was om te tongen met je nicht of neef.
Welke schoenen heb jij gehad (beetje zoals de style op de foto)?
Ja waarom denk je dat het er hier over ging hahah
Exact!!!
Ik zapte even langs een praatprogramma en daar zei een vrouw “ja de meeste mensen weten wel wie Caesar was, maar bijna niemand weet hoe hij aan zijn einde is gekomen”
Terwijl ik dacht dat hij best wel fameus neergestoken is, zelfs mean girls refereert aan zijn dood haha.
Ik heb er los van mijn telefoon geen want nooit een reden gehad om er een op te geven in het ziekenhuis. Andersom weet ik wel 99% zeker dat ik nog steeds het noodcontact ben voor mijn ex. Hij is in ieder geval (nog) niet bewusteloos/aanspreekbaar binnengekomen.
Nav het andere topic. Ben jij ooit alleen naar een concert geweest?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik nog nooit, maar wil graag naar fever ray in februari en weet dat niemand mee wil. Ik doe nooit dingen alleen en ik zit het veel te erg te analyseren. Dat ik daar dan sta voordat het begint en zo sta te staan en niks te doen heb. Ik wil ook niet binnenkomen als het bijna begint want wil wel een goed plekje hebben haha.