Stel je persoonlijke vraag #46

Huh ik dacht juist dat dat was zodat ze niet continue 1 oog dicht hoeven te knijpen als ze door hun verrekijker kijken :face_with_spiral_eyes:

10 likes

hahahaha huh maar je oog dichtknijpen is toch minder moeite dan de hele dag zo’n ding op je oog

2 likes

Kind is nu om 5:15 wakker steeds dankzij de zomertijd. Ik vrees voor de wintertijd. Of ik hoop op een mega reset waarbij kind teruggaat naar 7:00.

En de verzekeringen hebben we geregeld via een tussenpersoon, dus overal en nergens ondergebracht!

3 likes

Zorgverzekering sowieso elk jaar ergens anders de laatste jaren :upside_down_face:. Verder ook alles bij één verzekeraar waar ik voor gewerkt heb en dus weet hoe de schadeafhandeling gaat. Er zijn verzekeraars waar ik me om die reden nooit voor bepaalde dingen zou verzekeren 🥹.

En jezus ik was helemaal vergeten dat de wintertijd weer in gaat?! Staan in elk geval de oven weer op de juiste tijd :smiling_face_with_tear:

6 likes

Ik heb niks tegen winter of zomertijd. Maar het wisselen tussen die twee vind ik verschrikkelijk. Ik heb een week jetlag daarvan

12 likes

Mandarijnen manipuleren je helemaal de moeder soms zijn ze heerlijk zuur en wil je er veel van eten en dan is de volgende voorraad weer een dorre droge bende, maar dat vergeet je dan en probeert het steeds opnieuw.

42 likes

Ik kwam alleen melden waar ik achter was gekomen, dat is het doel van dat topic.

1 like

Fijn dat ze anoniem zijn

2 likes

Ik heb veel liever in de ochtend eerder licht dan een langere avond. Ik ben voor de permanente wintertijd.

8 likes

Ja zou ik ook denken, sinds de klok is het echter verschoven van 7:00 naar standaard 5:15/5:30? Snap er niks van en bang voor de wintertijd nu :sweat_smile:

1 like

Ik heb liever niet dat jullie me gaan buitensluiten vanwege mijn controversiële winterfruitkeuze

2 likes

Maar dan zou hij/zij toch juist later wakker moeten worden? Want bij de zomertijd gaat de klok een uur vooruit, dus als hij/zij eerst om 7 uur wakker werd, zou dat dan 8 uur worden. Hoe dan ook vervelend natuurlijk, en hopelijk wordt het door de wintertijd niet 4.15 uur i.p.v. 5.15 uur :zipper_mouth_face:

2 likes

Dat zouden we nooit doen :heart:
We hebben wel een heel afgesloten subforum alleen voor mensen met handremmen. Maar goed dat is een ander verhaal.

13 likes

Klikken jullie ook altijd op “1 verborgen antwoord weergeven”?

• Ik heb geen forummers op negeer staan
  • Ja, en ik heb er meestal spijt van
  • Ja, en ik ben dan blij met mijn negeerkeuze
  • Ja, maar ik denk er verder niet bij na
  • Nee

0 stemmers

Echt kinderachtig, maar ik denk dan altijd “Haha, dit is precies waarom ik je negeer!”, terwijl ik die posts alsnog blijf lezen :skull: :skull: :skull:

7 likes

ik doe niet meer aan negeren omdat ik toch altijd erop moest klikken

2 likes

Ik deed dit wel altijd maar kom nu tot de ontdekking dat degene die ik op negeer had waarschijnlijk weg is want al een tijdje niet hoeven doen :grinning: #bless

6 likes

Dus als er een forummer genaamd Garnalenkroketje verschijnt kan jij weer blokken? :joy:

10 likes

Vraag jij je door deze poll af of je bij iemand op negeer staat?

• Ja
  • Nee
  • Ik weet dat iemand mij negeert

0 stemmers

1 like

Als je iemand op negeer hebt staan zie je dus nog wel diegene als een stem op een poll bv, of als een like bij een reactie? Je ziet alleen de posts dus niet tenzij je klikt op post weergeven?

2 likes

Ik wil weten welke forummer het meest op negeer staat.

53 likes