Stel je persoonlijke vraag #46

Had het misschien idd beter in een DM kunnen zetten.

Als ik iets zie dat ik belachelijk vind zeg ik daar wat van. Volgens mij doen we dat allemaal hier, niks met ‘forum geweten’ te maken. Ik vind het kapot rude :joy: sorry hoor. Een kennis van haar is vermoord en dan ga je daar een duimpje op geven??

Vgm vindt persoon in kwestie het verder niet erg, dus fijn voor jullie allebei maar ik vind het echt belachelijk om daar een duimpje op te gaan geven.

En ik kan ook alweer voorspellen dat hier een duimpje op komt, dus doe je ding.

31 likes

Nee die likete mijn post over waar jij je mee bemoeide :hugs:

1 like

Dat zag ik. Neemt toch niet weg dat ik het fucking onbeleefd kan vinden?

10 likes

Ja maar JIJ hebt dus eigenlijk geen rol hier in dit verhaal :grimacing:

Het boeit me heel weinig wat JIJ vindt van mij, mijn toon, mijn posts of mijn aanwezigheid. I don’t caaaaaaare hoe rude jij het vindt.

Ik verwacht ook niet per se dat het je iets doet wat ik ervan vind, maar dat je niet inziet dat het eigenlijk echt een kut reactie van je is vind ik wel heavy.

3 likes

Oké het moreel geweten van het hele forum die precies aan de hand van één emoji kan inschatten hoe het mentaal gesteld is met iemand.

Laat het lekker gaan, je krijgt nooit de morele superioriteit :raised_hands:t3::raised_hands:t3:

3 likes

Die hoef ik ook niet? :joy:
Weet echt niet waar jij het allemaal over hebt maar het enige wat ik zeg is dat ik je reactie kut vond, en klaar.

14 likes

Ok om nog wat extra verwarring te geven: dat was perongeluk, beetje knullig

Ik vond je reactie fel, vind een duimpje niet heel chill, en vind het lief dat @Nysmn daar iets van zegt. Maar zoals ik al zei, over het eerste geen hard feelings maar kwam gewoon niet zo fijn over op me

51 likes

Hahaha Jezus wat een gezeik is dit geworden en dat allemaal om de naam Bretly :smiling_face_with_tear:

Anyways, dan maar een nieuwe poll:

Heb jij nu een bril op

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

En zie je iets door de bril of beslaat hij de hele tijd als je in dit kut seizoen loopt te ademen.

• Ik zie geen moer
  • Mijn bril beslaat niet maar ik heb ook geen sociaal leven dus ik kom uberhaubt niet buiten

0 stemmers

1 like

Saarom toch maar overgegaan naar lenzen

2 likes

Jaa die moet ik ook maar weer in gaan doen haha. Wat dit is echt ellendig.

En als die opgedroogd zijn zie je alleen nog maar vlekken

3 likes

3n vreselijk als je perongekuk met vueze vingers het glas aanraakt. Nou die krijg je slecht schoon😡

1 like

type je toevallig ook met vieze vingers?

15 likes

Lijkt er wel op🤣

13 likes

Beslaat niet want het is een leesbril en dus kom ik er niet mee buiten :nerd_face:

1 like

Haha deze post maakte me nieuwsgierig:

Heb jij een printer thuis?

• Nee
  • Ja

0 stemmers

Moet :+1: weg?

• Nee
  • Ja en ik wil dan :smiling_face_with_tear:
  • Ja en ik wil dan 🫠
  • Ja en ik wil dan🖕
  • Ja en ik wil dan :thinking:

0 stemmers

Never forgot @Jumpsuit treffende omschrijving over :smiling_face_with_tear: als zijnde “teleurgesteld maar niet verbaasd”

7 likes