Wat zou de meest gebruikte reden zijn
Ja, je ziet wel de stem bij een poll en likes inderdaad
En als diegene een post van jou liket zie je een zwart bolletje en dan voel ik me altijd een beetje schuldig
Zou je iemand op negeren zetten als deze persoon om wie het gaat dan een melding zou krijgen dat je haar negeert?
- Ja dat zou me niets boeien
- Ja maar ik zou me schuldig voelen
- nee dat is zielig
- anders
0 stemmers
Is die emoji een hint?
Hahaha zwart als de kleur van je hart
Zou jij het als compliment zien als jij de meest geblokte forummer bent?
- Nee eerder vreemd
- Ja, missie volbracht
0 stemmers
Heb je een vermoeden wie het is?
- Ja
- Nee
0 stemmers
ik denk dat er sowieso veel minder genegeerd wordt dan men hier denkt
Ik snap ook nooit zo goed waarom je iemand op negeer zou zetten? Ja mensen posten domme/irritante dingen, maarja net als met andere social media scroll je daar toch gewoon voorbij.
Ik onthoud echt te weinig van wie wat post om mensen op negeer te zetten. Was laatst in het aankopentopic ook echt verbaasd dat mensen wisten dat iemand die iets duurs had gekocht na een promotie ook al in een ander topic had vermeld dat ze die promotie had gekregen.
Maar ik heb ook in het normale leven nog nooit iemand geblokkeerd (behalve van die spam-nummers die me wel eens bellen)…
Heb jij mensen geblokkeerd op WhatsApp, telefoonnummer, etc?
- Nee
- Ja, 1
- Ja, 2-10
- Ja, meer dan 10
0 stemmers
Maar dat zijn dan meer spammers of mensen die me de hele tijd dingen appten die nergens op sloegen en dan middernacht etc
Een sportschool waar ik me ooit per ongeluk heb aangemeld voor informatie en ze stalkten me echt elke week met een appje over hun aanbiedingen.
Nee dat snap ik, maar op Facebook zie je toch ook een hoop onzin voorbij komen waar je gewoon voorbij scrollt
En nou niet zeggen ik heb geen Facebook, je begrijpt wat ik bedoel
Ja, een vervelende oud scharrel maar verder alleen spam nummers.
Mijn ex, want die heeft me gestalkt toen het uit was. En zijn vrienden dus ook geblokkeerd, zodat hij me ook niet kon appen/in de gaten houden via hun.
En ik zie ook een bedrijf ertussen staan waar ik stage heb gelopen geen idee waarom ik die geblokkeerd heb haha
Was het geen leuke stage? Of mochten ze je pagina niet zien?
Het was geen leuke stage idd. Dus dat zal vast de reden zijn
Want mijn whatsapp status of foto heb ik nog nooit veranderd, dus daarvoor hoefde ik het niet te doen
geef jij via deze poll toestemming aan degenen die jou mogelijk genegeerd hebben dit te benoemen?
- ja
- nee
0 stemmers