Stel je persoonlijke vraag #46

Ik weet niet of dit een vraag is vanuit je eigen persoonlijke situatie, maar er is natuurlijk geen goed of fout antwoord. Ik ga zelf door een zware tijd en twijfel aan alles onder andere mijn relatie, maar ik denk ook te weten dat dat aan mij ligt en niet aan de relatie, en ik ben blij dat mijn vriend vertrouwen heeft en bij mij blijft. Maar ik zou het ook volledig begrijpen als hij “voor zichzelf” zou kiezen oid als hij er zelf (te) onzeker van wordt. Belangrijkste is denk ik om erachter te komen wat je zelf wil/voelt en hoe zwaar diens getwijfel voor je is en wat/hoe lang je dat kan tillen.

2 likes

De crompouce

• Heb ik gekocht en was lekker!
  • Heb ik gekocht en was mwah/niet lekker
  • Ga ik nog kopen
  • Ben ik niet van plan te kopen
  • De wat?

0 stemmers

1 like

Was echt de fucking hemel :joy:

6 likes

Eindresultaat ook hier plaatsen??

6 likes

Ben bij 3 bakkers geweest in mijn woonplaats maar geen van ze had 'm, was wel benieuwd.

2 likes

nou nou haha

Haha ja vond het echt lekker. Had er nog wel 6 gewild maar had er maar 1😂

3 likes

Oh joh ik lees helemaal verkeerd, ik las ‘wat de fucking hemel’ als in dat je dit maar stom vond haha, sorry!

Bestaat in zeeland al een eeuw en heb dat ook al 100 keer op

https://www.pzc.nl/veere/de-crompouce-nieuw-in-zeeland-bestaat-ie-al-dertig-jaar-en-heeft-hij-een-veel-simpelere-naam~a55bc7ce/

7 likes

Maar is dit zo anders dan een room croissant dan? Die hebben ze toch al jaren bij de gebaksafdeling van de supermarkt :disguised_face:?
Los van een laagje glazuur dan

3 likes

Heb ik gekocht, maar nog niet geproefd (doe ik vanmiddag) :smile:

2 likes

Haha sterkte met die banketbakkersroom uit een zak

5 likes

Een schoudertas is:

Een tas die je schuin omhangt.

Een tas die je om je schouder hangt.

• 1
  • 2
  • Weet ik veel

0 stemmers

Beide toch?

22 likes

Stond van de week bij de bakker hiervoor en toen waren ze uitverkocht :sob::sob: hoorde wel dat een andere bakker ze ook heeft, dus binnenkort nieuwe poging

1 like

Ja?
Ik heb altijd het idee dat de ene webshop de ene definitie hanteert, en een andere webshop de andere.
Waarom wordt er 1 naam gebruikt voor twee heel verschillende soorten tassen. :face_with_spiral_eyes:

2 likes

Ik denk bij 2 meer aan een handtas (maar vind ook wel dat het allebei klopt met schoudertas)

6 likes

Maar dan heeft het instagramkanaal @schoudertassie het ook fout. :joy: Ik snap het niet meer.

Hahaha ja ik moest daar ook aan denken! Maar dat vind ik al helemaal een handtas
Ingewikkeld wel

Ja 1 noem ik eigenlijk altijd een crossbody tas. Maar dat is ook een schoudertas natuurlijk.
En bij 2 @Evenveel vind ik het liggen aan de lengte van de hengsels, deze zien er te lang uit om aan je arm te hebben, dan hangt ie bijna tot je knie die tas. Dus zou bij deze ook schoudertas zeggen.

3 likes