Stel je persoonlijke vraag #46

Haha ja dat heb ik met een witte boterham met pure hagelslag!

2 likes

oh ok ik dacht dat je iets anders bedoelde waaruit zou blijken dat bamboe bij verhitting de facto giftige stoffen afgeeft… :sweat_smile:

1 like

Ik moet lachen om alle specifieke random dingen die mensen kregen als ze ziek waren.

Ik kan me ook nog warme melk met anijs herinneren (had de ruijter niet van die anijsblokken? :nauseated_face:). Maar geen idee of we dat alleen dronken wanneer we ziek waren.

Later werd het gewoon thee en als mijn moeder tijd had groentensoep (als avondeten).

10 likes

Ja die hadden ze idd! Het zijn nu zakjes

2 likes

Jaaa wij mochten s avonds anijsmelk bij het Jeugdjournaal :stuck_out_tongue: en ik ging vaak op snoepjesjacht in de keuken en bij gebrek aan beter at ik die blokjes gewoon los

14 likes

Verwijder je wel eens berichtjes in de app als je ze gestuurd hebt?

• Ja, doe ik wel vaker
  • Ja, is me wel eens overkomen
  • Nee, heb ik nog nooit gedaan

0 stemmers

1 like

Alleen perongelukke dingen of bepaalde fotos.

12 likes

Als ik printscreens van iemand naar diegene zelf stuur :skull:

31 likes

Sinds er een knop is om te bewerken veel minder

4 likes

Ik heb iedereen die ook maar vaag iets te maken heeft met mijn ex geblokkeerd. Zodat hij ook niet via hen weer contact kan proberen op te nemen. Dus dat zijn er wel meer dan 10. Als je dat negeert dan maar persoon die gewoon irritant was en elke keer als hij van block af was direct ging appen

1 like

Huh bij mij is die er niet?

2 likes

Oooh jawel idd! wist ik helemaal niet. handig

6 likes

Wat is de maximumsnelheid op deze weg?

• Hoe moet ik dat nou weer weten
  • 80
  • 100

0 stemmers

het is echt een hele grote ergernis van mij dat er zoveel mensen zijn die niet weten weten dat die groene streep bekent dat je 100 mag (tenzij anders aangegeven uiteraard). Net weer 80 moeten rijden :smiling_face_with_tear:

17 likes

Haha ja het zijn ook allemaal dingen die me sowieso al niet lekker lijken, laat staan als ik ziek ben.

2 likes

Ik hoop dat dit bericht een wijze les is voor iedereen die 80 heeft gestemd :heart::heart::heart: je mag bij een dubbele witte streep met groen in 't midden dus 100

14 likes

Wat ik echt jammer vind is dat je daar zelf achter moet komen als er iets verandert in het verkeer. Toen ik les had was deze situatie er nog niet (en wel meer dingen zijn in de jaren veranderd of erbij gekomen), dus tenzij je dan iemand bij je hebt die het weet en je er op wijst, is de kans dat je voor de veiligheid 80 rijdt best groot natuurlijk

9 likes

Wist jij dat bij een kruispunt de plaatsing van het voorrangsbord ofwel het engelse dropje aangeeft of je binnen of buiten de bebouwde kom rijdt en dus of je 50 of 80 mag?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

5 likes

Dit is ook een grote ergernis van mij. Moet best vaak over zo’n weg waar inmiddels zelfs op de paaltjes 100 staat aangegeven en mensen blijven stug 80 rijden. 75 zelfs vaak :mad: Ik ben daardoor nu zo’n bestuurder geworden die met lichten gaat flitsen daar

3 likes

Voor is binnen, na is buiten toch

1 like

Ik vraag me af of ik onoplettend ben (en dus inderdaad soms 80 rij op dit soort wegen) of dat ik gewoon nog nooit zo’n weg ben tegengekomen :sweat_smile:

3 likes