Stel je persoonlijke vraag #46

Maar is dit zo anders dan een room croissant dan? Die hebben ze toch al jaren bij de gebaksafdeling van de supermarkt :disguised_face:?
Los van een laagje glazuur dan

3 likes

Heb ik gekocht, maar nog niet geproefd (doe ik vanmiddag) :smile:

2 likes

Haha sterkte met die banketbakkersroom uit een zak

5 likes

Een schoudertas is:

Een tas die je schuin omhangt.

Een tas die je om je schouder hangt.

• 1
  • 2
  • Weet ik veel

0 stemmers

Beide toch?

22 likes

Stond van de week bij de bakker hiervoor en toen waren ze uitverkocht :sob::sob: hoorde wel dat een andere bakker ze ook heeft, dus binnenkort nieuwe poging

1 like

Ja?
Ik heb altijd het idee dat de ene webshop de ene definitie hanteert, en een andere webshop de andere.
Waarom wordt er 1 naam gebruikt voor twee heel verschillende soorten tassen. :face_with_spiral_eyes:

2 likes

Ik denk bij 2 meer aan een handtas (maar vind ook wel dat het allebei klopt met schoudertas)

6 likes

Maar dan heeft het instagramkanaal @schoudertassie het ook fout. :joy: Ik snap het niet meer.

Hahaha ja ik moest daar ook aan denken! Maar dat vind ik al helemaal een handtas
Ingewikkeld wel

Ja 1 noem ik eigenlijk altijd een crossbody tas. Maar dat is ook een schoudertas natuurlijk.
En bij 2 @Evenveel vind ik het liggen aan de lengte van de hengsels, deze zien er te lang uit om aan je arm te hebben, dan hangt ie bijna tot je knie die tas. Dus zou bij deze ook schoudertas zeggen.

3 likes

haha ik vond hem ook echt fantastisch!! Had er eentje van bakkerij van Maanen, jij ook?

1 like

1 is in goed Nederlands een crossbody :sweat_smile:

4 likes

Ja haha!

3 likes

Ik heb hem inmiddels geproefd, echt superlekker!

1 like

Oef, wat een moeilijke situatie! Ik zou misschien proberen door te vragen op waarom hij precies twijfelt aan jullie relatie. Ik denk dat het helemaal niet vreemd is dat als hij door een moeilijke tijd gaat hij aan heel veel aspecten in zijn leven twijfelt, maar als die dingen waar hij in zijn leven aan twijfelt niet direct verbonden zijn aan jullie relatie, maar hij desondanks wel uitspreekt te twijfelen aan jullie relatie, dan lijkt me dat toch wel een slecht teken. Ook lijkt het me vooral belangrijk voor jou dat hij kan uitspreken wat dan precies de bron is van de twijfel in jullie relatie zodat jij dit ook meer inzicht in krijgt en begrijpt wat er in zijn hoofd om gaat, in plaats van in onzekerheid te zitten, om voor jezelf (en elkaar) te weten of er nu écht wat aan de hand is of gewoon een fase moet het concreet worden aangewezen wat die twijfel veroorzaakt.

2 likes

Kan jij je rrrrr laten rollen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik heb 2 uur geoefend en nu ben ik licht in mijn hoofd van al het blazen maar kan ik het opeens! Nu wil ik Spaans gaan leren

6 likes

Er stond vanochtend een stoel in de hal van ons complex met een briefje erbij ‘gratis meenemen’ en nu staan er nog veel meer meubels van ik denk andere mensen, zelfs kleding. Helft van de hal staat vol.

• Wat leuk! Kan iedereen wat bijzetten of meenemen
  • Irritant/aso dat doe je maar ergens anders
  • Neutraal

0 stemmers

2 likes

Ik ben dus al weken op zoek naar een amandelcroissant maar kan ze niet vinden :sob:

3 likes

In mijn complex staat een “meeneemkast”, maar het is niet de bedoeling dat mensen hun meubilair daar dumpen, dat vind ik wel aso. Goed initatief en het werkt ook goed. Alle spullen die er na een week nog liggen worden door iemand opgeruimd. Heb er zelf wel eens kleding neergelegd, maar ook flashcards, overgebleven emmers waar suikerspin in had gezeten en alles is gewoon meegenomen.

6 likes