Stel je persoonlijke vraag #46

Hangt ervan af hoe lang het blijft staan. Als het de volgende dag weer weg is, geen probleem. Als het een week blijft staan, niet zo cool.

2 likes

Als je pasta kookt, doe je dan per 100 gram een liter water?

• Nee nooit
  • Soms
  • Ja vaak of altijd

0 stemmers

3 likes

Ik doe altijd maar wat en zie wel of het goed komt
Tot nu toe nog wel

66 likes

Ik let daar echt niet op

19 likes

Ja, maar niet omdat ik dat zo afmeet, maar omdat ik dat de logische hoeveelheid water vind bij de hoeveelheid pasta die ik kook.

3 likes

Alsof ik weet hoeveel 100 gram is joh, doe maar wat

17 likes

Niet altijd zoveel water maar ik gebruik wel goed veel zout.

3 likes

Ooh die brioche is zo lekker! Mijn favo van hem - van wat ik heb geproefd dan - is die grote macaron met verse frambozen. Ik vind macarons eigenlijk altijd tegenvallen maar die is zooo lekker. Jammer dat ik er niet meer woon want de nieuwe locatie was nog dichter bij mijn huis geweest :pleading_face:

Drink jij wel eens water met citroen?
Ik bedoel dan wel een vers geperste citroen erdoor. Ik heb er 15 gekocht en ik vraag me nu al af of ik dit elke ochtend ga doen lol.

• Ja regelmatig
  • Nee nooit
  • Af en toe
  • Zelden

0 stemmers

Ik krijg het ook zo slecht uitgeperst dus ik vraag elke ochtend mn vriend :joy:. Maarja dan ben ik iig wel ineens ubergezond.

Van welk van onderstaande merken heb jij het meest positieve beeld?

• Palmolive
  • Dove
  • Rituals
  • Therme
  • Kneipp

0 stemmers

5 likes

Is dit bij le petit Jean?

2 likes

Als je met je duim heeel zacht over je gehemelte wrijft, heb jij dan ook dat verschrikkelijke gevoel?

• Ja
  • Nee
  • ??

0 stemmers

2 likes

Nee, het kietelt/kriebelt wel een beetje. Of bedoel je dat juist?

Oh god moet ineens denken aan een spuit in m’n gehemelte. Echt meest pijnlijke ooit :cry:

6 likes

Nee bij mij is het geen kriebelen/kietelen. Kan het niey omschrijven maar het is vreselijk haha. Geen pijn overigens

2 likes

Alsof ik op schokdraad kauw

1 like

Waarom zou iemand dat doen?

2 likes

Hahaha ja ik deed dus mn duim zachtjes over mn gehemelte en dacht echt, hoezo zou je dit doen? Haha

Als ik vroeger niet kon slapen deed ik vaak mn rechterarm omhoog en dan ging ik heel zachtjes met mn vingers in mn elleboog wrijven, echt whyyyyyy.

Heb jij wel eens van LOL speelgoed gehoord?

• Eh nee wat?
  • Ja

0 stemmers

3 likes

Haha ok
Ik probeer het maar niet :wink:

1 like

Als je dat elke ochtend doet is het slecht voor je tanden

3 likes