Ik heb echt nog nooit een leeftijdsgenoot met dezelfde naam ontmoet, maar hoor wel weer dan dat vrienden een vriendin hebben die zo heet. Denk dat we elkaar gewoon vermijden hehehe
Iedereen en zn moeder heet hetzelfde als ik. Ik denk dat ik echt meer dan 20 mensen ken die hetzelfde heten.
Overal waar ik heb gewerkt is er wel minstens 1 andere collega met dezelfde naam. Gaat ook vaak fout met mails. En ik heb weleens een vriendin gehad met dezelfde naam, maar zijn nu geen vrienden meer.
Wat kan jij afvinken
- Verkouden
- Ongesteld
- Slaaptekort
- Kater
- Niets van dit
0 stemmers
Ik had eerst 4 gedaan maar toen kon ik zelf niet stemmen dus deed ik 3.
Tot welke groep(en) behoor jij
- Beheerders
0 stemmers
- FF_regulars
0 stemmers
- moderators
0 stemmers
- staf
0 stemmers
- vertrouwensniveau_0
0 stemmers
- vertrouwensniveau_1
0 stemmers
- vertrouwensniveau_2
0 stemmers
- vertrouwensniveau_3
0 stemmers
- vertrouwensniveau_4
0 stemmers
- lounge_members
0 stemmers
Ohhh dat topic was leuk, ja! Lijkt me ook leuk om een topic te hebben waarbij je de forummer boven je de naam die je bij haar vindt passen kunt geven, zoooveel forummers die in mijn hoofd een naam hebben zonder dat ik weet hoe ze echt heten!
@kali niet in Pathé (duh haha), maar ik ga sinds ik er eentje best in de buurt heb eigenlijk altijd naar een bios met soortgelijke stoelen, ik vind ze wel echt iets toevoegen! Zo fijn om helemaal te kunnen zitten/liggen zoals ik wil, mijn tas op het tafeltje neer te kunnen zetten, etc.
Haha toen ik snel keek dacht ik dat dit Ivana Trump was.
Ik heb meerdere namen, doopnamen blabla maar ik vind Elena of Julia dan het beste passen bij mij. Maarja dat is niet mijn roepnaam.
Gelukkig duurde het niet 3,5 uur (a haunting in Venice). Als dat zo was had ik een opgeladen warmtekussen meegesmokkeld
Zou jij iemand minder snel daten als je zijn/haar naam echt afschuwelijk vindt?
- Ja sowieso
- Nee hoor
- Ik denk het wel
0 stemmers
Had jij een hond op habbo?
- Ja, ik denk nog wel eens aan hem/haar
- Ja, maar was ik vergeten
- Nee
- Nee, ik had geen habbo/deze poll zegt mij niks
0 stemmers
Ik ken een leeftijdgenoot van je met jouw naam! Ze bestaan
Je vindt alle 3 even leuk maar op basis van de naam moet je een keuze maken. Met wie ga je een date hebben?
- Wesley
- Henk
- Alwin
0 stemmers
Einstein en Alfredđ
Ik dacht eerst alwin maar toen dacht ik aan die dude van youtube. Nee dankje
Hahahahah idd, wat je een natte scheet noemt. Oh my god. Dus ik denk maar een Wesley dan.
Nee maar wel een Nintendog en ik word er nog regelmatig aan herinnerd dat ik die âdood heb laten gaanâ (aka ik was gewoon gestopt met spelen)
Is volgens mij alleen in (nieuw) verbouwde Pathés? Rotterdam/Schiedam heeft dat niet dacht ik