Stel je persoonlijke vraag #46

Heb t wel eens geprobeerd maar ik kreeg er echt maagzuur van, dus laat het nu maar (over water met Citroën)

3 likes
Ruik jij in de winkel aan wasmiddel/wasverzachter voor je het koopt?
  • Ja
  • Nee

0 stemmers

3 likes

Voor je glazuur denk ik? Dat lijkt me bij citroen nog wel meevallen. Las ook dat sommige mensen elke ochtend appelciderazijn drinken met water :face_vomiting:. Maar ik geef sowieso te weinig om mn tanden :grimacing: waarschijnlijk omdat ik er nooit last van heb.

@Kryptonite draai je dan de fles open in de winkel??

1 like

Jaaa! LOL OMG vind ik geweldig. Vooral die op Ariana Grande, Britney Spears en Grease gebaseerd zijn

Hahaha jesus mn 6 jarige nichtje vindt dit leuk blijkbaar. Ben je wel volwassen? :rofl: maar is dit het nieuwe Barbie? Want dan wil ik wel meespelen misschien maar ik vind het echt nog meh…

4 likes

Doe ze onder koud of warm water dan hebben ze lingerie aan ineens haha. Heel preuts amerika was daar raaazend over.

3 likes

Ik snap dat wel! Dat kriebelen op je arm/elleboog geeft een soort ASMR gevoel denk ik? Ik vind het ook wel fijn voelen om heel zacht over mijn arm te wrijven maar het is niet iets wat ik vaak doe op bepaalde momenten. :laughing: Een ASMR video kijken is mijn go-to haha. Maar ik had vroeger een vriendje en die vond het ook fijn als ik zijn arm kriebelde.

6 likes

Ja, ik dacht altijd dat iedereen dat deed, totdat ik net een TikTok hierover zag.

Ik zou nooit op de gok een wasmiddel durven kopen, straks ruikt hij heel vies en moet je daar zo’n 30 wasbeurten mee doen.

7 likes

Koop al idk, zeker 6jr, hetzelfde wasmiddel :sweat_smile:… wisselen jullie zo vaak van merk/geur/soort dan?

2 likes

Ja ik heb best last soms van smetvrees en het idee dat mensen gewoon de dop opendraaien en eraan gaan ruiken? Ik vind het een beetje vreemd ook om te doen in een winkel. Als in, ik zou dat niet durven. Ik sweer sowieso altijd bij Robijn. De rest is kut.

3 likes

Ik koop nu ook altijd dezelfde. Maar voordat ik m’n favoriet gevonden had deed ik het wel altijd zodat ik geen miskopen zou doen.

2 likes
Test je de geur van spuitdeo door in de winkel te sprayen?
  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Zat van Robijn die ook echt meuren hoor. :nauseated_face: Vind er echt maar een paar te doen. En de lekkerste zijn dan ineens niet meer verkrijgbaar.

1 like

Welke vind jij goed? En het ligt ook aan je wasmachine some he, so dont blame robijn. Haha

2 likes

Ja sorry hoor :sob:
MGA maakt gewoon hele leuke poppen. Kan Mattel wat van leren

Nee ik wil er niet eens iets van leren. Ik blijf pro mattel.

mga heet het dus? Ik vertrouw jou er wel op.

• Mga
  • Mattel

0 stemmers

4 likes

Alleen maar omdat ik eerst dacht dat het League of Legends merchandise/speelgoed was :grimacing::joy:

5 likes
  • Ik speel überhaupt niet met speelgoed

0 stemmers

Wat is jouw favoriet dan, ben benieuwd.

Zelf wissel ik vrij vaak, omdat ik op een gegeven moment een geur beu ben of minder lekker vind ruiken.

Zouden jullie nog eens een dag zonder mobieltjes willen ervaren? Dus dat je wakker wordt en er helemaal geen mobieltjes bestaan?

• Ja
  • Misschien
  • Nee

0 stemmers

2 likes