Stel je persoonlijke vraag #46

Ik had wel eens een leuk gesprek met een Thierry op Tinder. Nooit mee afgesproken uiteindelijk en ik denk dat onbewust zijn naam wel meespeelde hierin voor mij. Zo oppervlakkig van mezelf.

1 like

Naar mijn idee neuriën vrouwen vaker. Wel minstens zo irritant.

3 likes

Schuldig!
Altijd en overal en ik merk het zelf niet meer

2 likes

Mijn moeder. En ze fluit ook in de trein :sob:

3 likes

Neurie jij zelf vaak?

• Ja vaak
  • Soms
  • Nee nooit

0 stemmers

Fluit jij zelf vaak?

• Ja vaak
  • Soms
  • Nee nooit

0 stemmers

Ja, ik zelf ook. En dan betrap ik mezelf erop en debk ik: ik ga echt steeds meer op mijn moeder lijken.

2 likes

Ik heb zelfs een paar go to melodieën die ik zing/neurie. Zo is de pompompompaaadadompompom van the road to Mandalay van Robbie Williams er eentje van :joy:

4 likes

Om de paar dagen zing ik voordat ik het door heb ‘jingle bellssss jingle bellsss jingle all the way’ en dan denk ik wtf doe ik ik haat kerst. En dit heb ik het hele jaar door.

9 likes

Vaak maar wel binnenshuis

5 likes

Wat interessant, weet je hoe dit ontstaan is? :joy:

Nee echt geen idee maar vind ‘m zo pakkend blijkbaar :joy:

1 like

Ik dacht even aan Mean Girls, maar dat is ‘Jingle Bells Rock’, niet ‘All the way’.

3 likes

Mijn hond leeft in een musical

10 likes

Ik kon vroeger als kind best goed fluiten, toen ineens niet meer, en nu sinds ik zwanger ben (?) kan ik het ineens weer, en omdat ik daar zo trots op ben (en mijn vriend me altijd een beetje lieflijk uitlachte omdat ik niet kon fluiten) doe ik het nu extra vaak en extra hard, maar wel alleen binnenshuis. Echt heerlijk :laughing:

11 likes

Ik heb nu op ‘vriendin’ gestemd, want ik heb 2 vriendinnen die hetzelfde heten (of toch de kortere versie die ik als roepnaam heb). Maar mijn achternaam is het verlengde van mijn partner’s voornaam, was best wel grappig tijdens de eerste date :sweat_smile:

2 likes

IMG_1880

weet jij wie/wat dit is?

• ja
  • vaag
  • nee

0 stemmers

edit: omg heb deze poll eerder gemaakt, dit ding leeft echt rent free in m’n hoofd

1 like

wow heb jou nog nooit zo enthousiast gezien

23 likes

Vic de vitaminevreter, dit speelden wij altijd op school😅

6 likes

Eigenlijk: ja. Maar ik rijd dus altijd iets verder door naar twee specifieke punten omdat de mensen daar wel vriendelijk zijn.

4 likes
Heb jij er een hekel aan als mensen fluiten?
  • Ja
  • Nee

0 stemmers

3 likes