Bij mijn moeder vind ik de was ook super lekker ruiken maar als ik het exacte wasmiddel koop en thuis was dan ruik ik niks…
Bij moeders ruikt alles beter/smaakt alles lekkerder ook al doe je PRECIES hetzelfde
Mijn moeder gebruikt van dat wasparfum veel te sterk ik ruik liever naar m’n echte eigen parfum
Ik gebruikte ook duurder wasmiddel en wasverzachter, maar ik gebruik deze i.cm. de wasverzachter nu en vind het heel fijn! Het geeft wel een geur af, maar het is een subtiele, frisse geur.
Same, gebruik ook die voor kleur van de AH.
Was wasverzachter niet slecht voor je kleding? Verbaas me dat zoveel mensen het gebruiken.
Het bleef vaak plakken in dat vakje, dus ik doe het in de bestekbak.
Ik denk omdat het wasmiddel dan wat beter gedosseerd in de trommel terecht komt? Ik weet het niet zeker hoor. Poeder schijnt ook beter te zijn maar ik vind dat echt niks.
Over die robijn geur, die vervliegt wel snel, vind het niet met parfum te vergelijken.
@Janniebeton ik hoorde dat wasverzachter dus vooral heel slecht was voor de wasmachine zelf. Ik gebruik het alleen soms voor handdoeken.
Ja ik vraag me af wat het voordeel eigenlijk is? Voor zachtere handdoeken kan ik bvb nog begrijpen maar daar heb ik de droogkast voor.
Ja idd, waarom zou je wasverwachter voor je kleding gebruiken? Merk je daar dan echt verschil in?
Wasverzachter:
- Gebruik ik standaard voor alle was
- Gebruik ik nooit
- Gebruik ik alleen voor een bepaald soort was
- Geen idee/ik doe maar wat
0 stemmers
Ja, ook heel leuk om met je tong bij iemand anders te doen tijdens het zoenen hahha
Ik vind het lekker ruiken en ik ben overgestapt van Lenor naar die van de Aldi. Ruikt lekker en kost twee keer niets.
Om het minder statisch te maken en bij hoodies en vesten zodat ze niet zo hard en ruw worden
Dit dus. Ik heb een keer op de gok wasmiddel gekocht en toen was het zo vies. Werd gewoon misselijk van de geur als ik mn schone kleren aan had. Die flessen heb ik weg gegeven, want no way dat ik daar 30 wasbeurten mee ging doen.
Ik wil ook helemaal niet dat m’n kleding sterk naar wasmiddel ruikt, dus ik gebruik het liefst geurloos wasmiddel of wasmiddel met die zo een heel sterke geur. Verbaas me er ook over hoeveel wasparfu, parels etc er zijn, haha.
Ik klikte door op die website en daar las ik juist het volgende:
Een tip van Grootveld: gebruik liever niet het speciale wasmiddelbakje, maar doe het middel direct ‘waar het hoort’: in de trommel. Vooral bij poederwasmiddel is dat van belang. Dat kan dan namelijk achterblijven in het bakje en tijdens het uitspoelen toch in je kleding terechtkomen, met huidirritatie als gevolg.
Hahaha heel toevallig lees ik dit nu ook net!
Maar ik denk ook dat het vooral ligt aan wat voor wasmachine je hebt.
Oh ik dacht altijd dat ik gewoon een unsuccessful adult was omdat ik altijd alles direct in de trommel gooide. Maar blijkbaar is dit prima
Weet niet of het echt slecht is, het maakt het vooral minder schoon gek genoeg. Iets te maken met een soort vettig laagje (wat wss voor het zachte zorgt).
Heb jij een vriendin met dezelfde naam als jij?
- Ja mn bestie
- Ja een vriendin
- Nee
0 stemmers
Nee, de beste vriendin die ik tot groep 3 had op de bassisschool heeft haar baby mijn roepnaam gegeven. Toen dacht ik, oh dan heeft ze er wel een goede herinnering aan ons haha.
Zou jij het erg vinden als een goede vriendin van jou dezelfde naam geeft aan haar baby als jouw baby?
- Ja kan echtniet
- Zolang ze het iig maar van tevoren vraagt
- Nee zou me niks uitmaken, haar baby, haar keuze
- Ik weet het niet
0 stemmers